Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka omistaa vain yhdet verhot?

Vierailija
14.08.2022 |

Muita verhoja ei siis ole säilössä esim kaapeissa tai varastossa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itse omistan vain kahdet verhot. Olkkarin ja makkariin.

Pesen niitä välillä. Ja laitan takaisin.

Olen minimalisti.

Vierailija
22/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään turhempaa kuin verhojen vaihtaminen. Kun ne on kerran laitettu saavat olla paikallaan kunnes pestään ja laitetaan samat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpa fiksu. Minulla on varastossa läjäpäin verhoja, mutta en vaihda niitä ikkunoihin, koska tykkään nykyisistä. Pitäisi käydä varaston roinat läpi ja lahjoittaa pois.

Vierailija
24/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
25/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ihmeestä edes tietäisin, miten monet verhot ihmisillä on?

Vierailija
26/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hän ei varmaan halua enempää verhoja :D 

Itse rakastan verhoja, ja niitä onkin tiettyihin ikkunoihin vaikka kuinka monet :D 

En osta koskaan uusia, vaan aina kirpparilta, tai sitten joku tuttu on heittämässä pois sellaista joka minulle kelpaa.

En oikein tiedä miten se että heittäisin ne roskiin tai kierrätykseen parantaisi mitään minun tai jonkun toisen eliön elämässä :D

Vierailija
27/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään turhempaa kuin verhojen vaihtaminen. Kun ne on kerran laitettu saavat olla paikallaan kunnes pestään ja laitetaan samat takaisin.

Suomi taitaa olla ainoa maa maailmassa missa on vaihtoverhoja. 

Yleensa verhot suunnitellaan sisustukseen sopiviksi ja jotkut jouluverhot pilaisivat kokonaisuuden.

Vierailija
28/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu. Itse pidän samoja verhoja ikkunoilla jatkuvasti. Välillä pesen ja laitan ne uudelleen.

Vierailija
29/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeks käy, sen kaapit on varmaan sit paljo siistimmät ku mun, ne taas on ihan täynnä verhoja😚

Vierailija
30/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä.  Tavaraa on aina liikaa.  Itse aion karsia tekstiilit siihen malliin, että pussilakanoita on kaksi, aluslakanoita myös kaksi, tyynyliinoja vähän enemmän, jne kylpypyyhkeitä 2, käsiyyhkeitä 4.  Ei tavaranpaljous tule ahdistamaan. Yksineläjänä en tarvitsisi kuin murto-osan kaappien tavaramäärästä

Ei lakanat ja pyyhkeet ole ikuisia.

Vierailija
31/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensa verhot suunnitellaan sisustukseen sopiviksi ja jotkut jouluverhot pilaisivat kokonaisuuden.

No todellakaan ei ole ainoa maa, jossa on vaihtoverhoja. Mistä ihmeestä sait tuollaisen aivopierun?

Vierailija
32/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on yhdet verhot liikaa.

Vierailija
33/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en vaihtele verhoja, mutta keittiö saattaa olla jatkossa poikkeus, johon laitan talveksi eri verhot kuin kesäksi.

Vierailija
34/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakaan ei ole ainoa maa, jossa on vaihtoverhoja. Mistä ihmeestä sait tuollaisen aivopierun?

Kerro kokemuksiasi niista muista maista, kiinnostaa.

Vierailija
35/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro kokemuksiasi niista muista maista, kiinnostaa.

Ainakin USAssa, Kanadassa, Ruotsissa ja Virossa monet vaihtavat verhoja vuodenajan ja juhlapyhien mukaan. Eivät toki kaikki, kuten eivät kaikki suomalaisetkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan