Millainen ihminen ei pidä sisaruksiinsa yhteyttä?
Millainen ihminen ei pidä sisaruksiinsa yhteyttä?
Kommentit (41)
En pidä yhteyttä varkaisiin ja narkkareihin vaikka olisikin sisaruksia.
Joko ilkeä ihminen tai sellainen, jonka sisarus on ilkeä
Ei olla ikinä oltu läheisiä veljeni kanssa niin miksi pitäisi väkisin pitää yhteyttä siksi, että ollaan sisaruksia? Ei meillä mitään kränää ole ja hyvin tullaan juttuun, kun tavataan, mutta ei vain ole intressejä pitää yhteyttä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä.
No millainen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä.
No millainen olet?
Tällainen elämänkoululainen. En ihan perus elämänkoululaistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla ikinä oltu läheisiä veljeni kanssa niin miksi pitäisi väkisin pitää yhteyttä siksi, että ollaan sisaruksia? Ei meillä mitään kränää ole ja hyvin tullaan juttuun, kun tavataan, mutta ei vain ole intressejä pitää yhteyttä muuten.
aivan tosi surullista.
Sisko on täys k usipää. Riidoissa kaikkien kanssa, yrittää määräillä muiden elämää. Ei pysty keskustelemaan asiasta, kuvittelee olevansa ainoa oikeassa oleva.
E pidä yhteyttä ainiaan veljeni. Loukkaannuin hänelle, kun ilmoitti ettei aio enää tulla koskaan käymään luonani.
Eipä tule pidettyä. Ei meillä vaan ole mitään yhteistä kuin vanhemmat.
Meillä ei myöskään ole mitään muuta yhteistä kuin vanhemmat. Ollaan aina oltu kuin yö ja päivä.
Minä. Meillä on 17 vuotta ikäeroa ja mä en oikeen osaa olla tekemisissä ihmisten kanssa joiden kanssa en oo ollu tekemisissä pienestä lähtien.
Voi olla tilanteita, että on pakko asettaa rajat ihan oman itsen vuoksi.
Onneksi mulla on hyvät välit veljeeni. Veri on vettä sakeampaa.
Aika vähän tulee pidettyä yhteyttä, koska sisko on niin täynnä itseään ja varakkuuttaan ja vittuilee. Tää on sillä tavalla vähän huvittavaa, etten oikeasti ole mitenkään köyhä itsekään, mutta siskon mielestä keskituloisena sopiva naljailun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule pidettyä. Ei meillä vaan ole mitään yhteistä kuin vanhemmat.
Meillä vanhemmat kuolleet, joten ei pidetä mitään yhteyttä, kun ei ole mitään sanomista toiselle.
Toiseen sisarukseen pidän tiiviisti yhteyttä, toiseen en ollenkaan. On lievästi sanottuna vaikea tapaus. Erään tempauksen jälkeen mitta tuli täyteen. Jos tulee anteeksipyynnön esittämään, voimme olla tekemisissä silloin tällöin muttemme minun kotonani.
Millainen olen? Aika tylsä ja tavallinen, sukurakaskin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tilanteita, että on pakko asettaa rajat ihan oman itsen vuoksi.
Mikä tilanne on sellainen että välit katkotaan kokonaan omaan sisarukseen?
No vaikka minä. Minut annettiin vauvana adoptioon, sisarus otettiin puolestaan myöhemmin huostaan. Emme ole kuulemma lain edessä mitään sukua, eli emme saa mitään tietoa toisistamme.
Minä en pidä.