Mitä ajattelet ihmisestä joka omistaa vain yhdet verhot?
Muita verhoja ei siis ole säilössä esim kaapeissa tai varastossa.
Kommentit (35)
Oikein hyvä. Tavaraa on aina liikaa. Itse aion karsia tekstiilit siihen malliin, että pussilakanoita on kaksi, aluslakanoita myös kaksi, tyynyliinoja vähän enemmän, jne kylpypyyhkeitä 2, käsiyyhkeitä 4. Ei tavaranpaljous tule ahdistamaan. Yksineläjänä en tarvitsisi kuin murto-osan kaappien tavaramäärästä
En mitään. Varmaan ei halua ylimääräistä kaappeihin.
Niin? Mitä haluat minulta kysyä? Verhot sopivat sisustukseen, joka ei muutu sesongin mukaan mihinkään.
Minulla ei ole yksiäkään verhoja, ei ole koskaan ollutkaan.
En ajattele mitään. Mua ei kiinnosta se mitä muut omistaa.
Tunnen valtaisaa ylemmyydentuntoa, sillä täältä löytyy kahdet verhot. Olohuoneessa kevyet verhot ja makuuhuoneessa pimennys-.
Enemmän ihmettelen heitä jotka vaihtavat verhoja jatkuvasti. Jouluksi, pääsiäiseksi ja varmaan vapuksi ja juhannukseksi. Lisäksi tietysti kevät, kesä, syksy ja talviverhot.
Ajattelen, että se ei ehkä tykkä verhoista eikä halua niitä ikkunoihinsa.
Mulla on pimennysverhot jokaisessa ikkunassa ja verhot on aina kiinni.
En mitään. Ei ole verhoja itselläkään kuin jossain ikkunassa rullaverho, jossain joku kartonkiverho, yhdessä normaalia verhokangasta, parissa lakanat, lopuissa ei mitään.
Tarkoitat varmaan minua? Kiva lukea täältä mitä minusta ajatellaan.
Vähän ikkunoita on eka ajatus jos on vaan yhdet verhot.
Sitten kun löytää mieluiset, niin mitä niitä alvariinsa vaihtelemaan.
Ap tarkoitti ilmeisesti, että ei ole vaihtoverhoja. Tällaisen henkilön ajattelen mahdollisesti olevan alle 60-vuotias. Havaintojeni mukaan se on maaginen vedenjakajaikä verhojen vaihtelussa. Tosin tunnen 45-vuotiaan poikkeuksen tähän. Oma äitini on toisaalta alkanut marittaa kotiaan. Jouluverhot taisivat kuitenkin pirskahdella iloa ainakin viime jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä. Tavaraa on aina liikaa. Itse aion karsia tekstiilit siihen malliin, että pussilakanoita on kaksi, aluslakanoita myös kaksi, tyynyliinoja vähän enemmän, jne kylpypyyhkeitä 2, käsiyyhkeitä 4. Ei tavaranpaljous tule ahdistamaan. Yksineläjänä en tarvitsisi kuin murto-osan kaappien tavaramäärästä
Aloin raivata kotia vuonna 2009 ja en ole vieläkään saanut käytettyä pyyhkeitä loppuun. Vuodevaatteita on mainitsemasi määrä ja niitä joutuu ihan uusimaankin välillä. Vanhat käsipyyhkeet ovat hyviä enkä viitsi karsia niitä vain karsimisen vuoksi. Kylpypyyhkeistäkin vain kaksi on varsinaisesti käytössä. Varapyyhkeet ovat vieraille, uimahalliin ja erilaisten sairastumisten ym. hätätilanteiden varalle.
Miksi ihmeessä minun pitäisi ajatella jotakuta, jolla on vain yhdet verhot?
Nämä aloitukset menevät aina vaan hullummiksi.
Minä. Yhdet verhot per ikkuna riittää, kun valitsee viisaasti. Se verhojen vaihtorumba on s**tanasta.
Sä kuulostat mun ex-anopilta.
Sekin kulutti elämäänsä kyttäämällä muiden ihmisten arkisia epäkiinnostavia asioita ja vatvomalla pahantahtoisesti niiden motiiveja.
Sillä ei ollut ystäviä eikä sukulaisetkaan viihtyneet sen lähellä. Onneksi pääsin siitä eroon.
En yhtään mitään. Kukin tyylillään.
Se tarvitsee anopin joka käy salaa vaihtelemassa verhoja ja jättää komeroihin isot pinot verhoja.