Saat synttärilahjaksi 100 euroa, mitä teet sillä?
Kommentit (57)
Puolet eläinsuojeluun ja puolet taidekauppaan.
No en saa. En mitään, enää koskaan.
Viisikymppislahjaksi olisin saanut pitsan, eipä kiinnosta.
Mä sain mahdollisimman pieninä kolikkoina yli 100 euroa lahjaksi ja mä oon niitä rahoja kuluttanut kirppari kierroksille ja kerran ostin kaupasta yhden elokuvan, joka maksoi 20 euroa ja rapiat. Kuvitelkaapa sitä kun kassaneiti laskee niitä rahoja 😂
Mahtaa mulla vieläkin olla yli 100 euroa säästössä. Kolikoita kun on niin vaikea saada kulutetuksi.
Laittaisin säästöön. En tarvitse nyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain mahdollisimman pieninä kolikkoina yli 100 euroa lahjaksi ja mä oon niitä rahoja kuluttanut kirppari kierroksille ja kerran ostin kaupasta yhden elokuvan, joka maksoi 20 euroa ja rapiat. Kuvitelkaapa sitä kun kassaneiti laskee niitä rahoja 😂
Mahtaa mulla vieläkin olla yli 100 euroa säästössä. Kolikoita kun on niin vaikea saada kulutetuksi.
Hauskaa tosiaan. Miksi et talleta kolikkoja tilille?
Vielä 400e päälle niin saisi kotivakuutuksen.
Ostan pilveä tottakai! Ja sieniä! Hahahaaa :-)
Vierailija kirjoitti:
Ostan pilveä tottakai! Ja sieniä! Hahahaaa :-)
Fiksusti käytetyt rahat!
Unohdan sen. En ajattele saaneeni sitä. Jos se on käteisenä, niin löydän sen ehkä jonain päivänä ja ehkä kulutan, mutta en muista, että mistä se tuli.
Laitan käsilaukun vetoketjutaskuun ja käytän kun joskus tarvitsen käteistä. Siellä lienee ennestään jotain kymppejä. Lompakkoa ei ole ollut vuosiin.
Jos ei ole mitään akuuttia hankintaa pistän rahan talteen (talletusautomaatilla tilille). Mitään en ala vain ostamisen takia ostamaan. Tai sitten menen syömään vähän tasokkaampaan ravintolaan.
Mitään ostettavaa ei tällä hetkellä ole. Voi sanoa, että menee säästöön tai elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tosiaan. Miksi et talleta kolikkoja tilille?
Tilillä on ihan tarpeeksi rahaa. Kivempi kolikoilla on maksaa kirppareilla. Enkä mä tiedä miten se tilille tallettaminenkin tapahtuu.
(Sori myöhäsestä vastauksesta, sillä eilen unohtui tämä ketju, kun piti käydä kaupassa)
Ihan varmaan perus ruokaan menisi. Ehkä shoppailisin vaatteita jos ois tarvetta jollekin.
Vierailija kirjoitti:
100€ on niin pieni raha, ettei sellaista edes huomais saati sen puuttumista. Eli varmaan normi arkielämiseen menis, ei sillä mitään spesiaalia saa.
Onhan se pieni summa meille, joilla on vähintään mediaanitulot ja niihin sovitettu todennäköisesti lapsivapaa elämä. Monilla ei ole säästössä sitä vuoden palkkaa per töissäkäyvä perheenjäsen, joka esim meillä on, mutta ei se tarkoita että toisen satanen olisi mun vähättelyn aihe. Ei tosiaan. Voimme sairastua ja joutua pois töistä, kohdata itse tiukkoja aikoja.
Tee ap satasella jotain mikä tuo sulle eniten iloa, vaikka se olis muiden mielestä väärin tuhlattu!
Säästän menolippua varten.