Luottokorttivelkojen nollaus. Pitäisi myydä
Mutta mitä ja missä?
Järjettömästi laiskuttaa laittaa kympin tavaraa nettiin myyntiin, mutta tarpeeksi monella kympillä tietty saisi talouden tasapainoon. Keräilytavaraa löytyy jos vaan hennoisi myydä.
Käykö torilla kauppa nykyään vai fb-ryhmissä vai huutonetissä?
Sain viime kesänä kerättyä reissubudjettiin 2600 euroa viikossa niin oikeasti sitä myytävää kyllä löytyy, kun vaan pystyisi luopumaan
Kommentit (5)
Olin joskus hyväpalkkaisissa hommissa ja ostelin kaikkea ja paljon. Myytävää löytyy. Ei mitään kenkiä eikä vaatteita tosiaankaan vaan ihan muuta
ap
Ota siitä projekti itsellesi. Anna vaikka parin kuukauden määräaika niin on helpompi aloittaa, kun tiedät ettei kestä ikuisuuksia.
Veloista kannattaa nyt hankkiutua eroon, koska ajat ovat epävarmat ja kustannukset nousevat.
Kokemukseni mukaan kauppa käy sekä Torissa että fb:ssa, kunhan hintapyyntö on kohdillaan ja tavara hyväkuntoista. Keräilytavara on laaja käsite, marskooleja on kaikilla nurkat pullollaan, mutta jokin muu voikin tehdä kauppansa.
Nurkkien putsaus ylimääräisestä tavarasta kannattaa aina.
Laita kaikkiin noihin myyntiin. Itselläni ei ole facebookia, mutta torissa ja huudossa on mennyt kaupaksi. Huutoon ei kannata esim. vaatteita laittaa, mutta elektroniikka menee aika hyvin. Torissa taas ne vaatteet menee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ota siitä projekti itsellesi. Anna vaikka parin kuukauden määräaika niin on helpompi aloittaa, kun tiedät ettei kestä ikuisuuksia.
Veloista kannattaa nyt hankkiutua eroon, koska ajat ovat epävarmat ja kustannukset nousevat.
Kokemukseni mukaan kauppa käy sekä Torissa että fb:ssa, kunhan hintapyyntö on kohdillaan ja tavara hyväkuntoista. Keräilytavara on laaja käsite, marskooleja on kaikilla nurkat pullollaan, mutta jokin muu voikin tehdä kauppansa.
Nurkkien putsaus ylimääräisestä tavarasta kannattaa aina.
En keräile astioita enkä lasitavaraa. Juu siis pitäis nopsaan saada velat nollille. Olen nysvääjäluonne ja tarkka ja asetan tavoitteita. Tässä on vaan ongelma, etten oikein pääse alkuun. Ja sen verran kaupallinen on elämänkatsomukseni, että en ikinä missään olosuhteissa myy mitään ostamaani halvemmalla kuin olen siitä maksanut. Se asettaa vähän rajoituksia. Ja keräilijänä minun on ihan äärimmäisen vaikea luopua keräilykohteistani. Mutta on mulla varmaan luottokorttivelan verran ihan kaikkea muutakin
ap
Haista pieru🤮