Saat synttärilahjaksi 100 euroa, mitä teet sillä?
Kommentit (57)
100€ on niin pieni raha, ettei sellaista edes huomais saati sen puuttumista. Eli varmaan normi arkielämiseen menis, ei sillä mitään spesiaalia saa.
laitan sijoituksiin muiden rahojen joukossa. Näin se tuottaa iloa osinkoina parhaillaan kuukausittain tästä ikuisuuksiin.
Käyttäisin ihan vaan ruokakauppaan, kun ei ole mitään erityistä tarvetta.
Jos olis käteisenä, niin laittaisin jemmapurkkiin, jos taas rapsahtais tilille, niin ostaisin uudet juoksulenkkarit. Just tänään katoin että alkaa olla pohjat sileinä.
Lahjoitan tippinä OF naisille
m34
Tilille toistaiseksi. ei edes sijoitukseen vaikka nythän olisi aika ostaa halvalla osakkeita. Mutta tavalliselle tilille. Itse sain 200 euroa..tänään oli synttärini.
Ostaisin varmaan jonkun kyrpäkorun.
Saan tuon verran ja ostan kengät. Toisaalta olisi ollut kiva ostaa jotain muuta ja jäi himottamaan tuo siirtolapuutarha astia jonka joku linkkasi 😬
Kengät ostan silti koska en omista kunnollisia syys/talvimaihareita ja kerrankin pistän jotain ihan vaan itseeni.
Onko rahan käyttämiselle mitään erityisehtoja? Pitääkö se käyttää tietyn ajan kuluessa tai johonkin mitä en muuten hennoisi ostaa? Minulla on omaakin rahaa enkä juuri nyt tarvitse mitään. Mutta pikkuisen kiinnostaisi katsoa Netflixin uutta Sandman-sarjaa, sellaiseen ylellisyyteen en ole eläessäni tuhlannut. Eli voisin ottaa kuukauden sopimuksen, katsoa ensimmäisen kauden ja laittaa loput rahat säästöön, kunnes toinen kausi ilmestyy.
Ruokaan tai bensaan. Tätä on Suomi tänään.
Raha hupenisi hitaaaaaasti. Olen ollut lapsuudesta nuuka.
-Vastapuolisesti tienaan heikosti.
Vierailija kirjoitti:
Onko rahan käyttämiselle mitään erityisehtoja? Pitääkö se käyttää tietyn ajan kuluessa tai johonkin mitä en muuten hennoisi ostaa? Minulla on omaakin rahaa enkä juuri nyt tarvitse mitään. Mutta pikkuisen kiinnostaisi katsoa Netflixin uutta Sandman-sarjaa, sellaiseen ylellisyyteen en ole eläessäni tuhlannut. Eli voisin ottaa kuukauden sopimuksen, katsoa ensimmäisen kauden ja laittaa loput rahat säästöön, kunnes toinen kausi ilmestyy.
Jos on kovin nuuka, niin netflixin saa 8 eurolla kuukausihintaan.
Sanon mun miehelle, että saat sen satasen, jos muutat vihdoinkin vidduun mun kämpästä.
Allokoin sen kokonaan terassirahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sain yllättäen 100 euroa kummitädiltäni kun täytin 40. Ostin Marimekon repun (tarjous) ja olen käyttänyt sitä joka päivä. Se on ihana ja siitä tulee Ihana kummi mieleen.
Ihana! Mä en ole edes nähnyt mun kummeja kuin joskus 12-vuotiaana viimeksi. Eivät ole koskaan välittäneet kummiudesta.
Lähtisin maailmanympärysmatkalle.🤪
Sain yllättäen 100 euroa kummitädiltäni kun täytin 40. Ostin Marimekon repun (tarjous) ja olen käyttänyt sitä joka päivä. Se on ihana ja siitä tulee Ihana kummi mieleen.