Miten te "nautitte" näistä helteistä?
Itse istun sisällä tuulettimen alla ja räpellän puhelinta...
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt aikuisten oikeasti. Onko jonkun mielestä tämänpäiväinen +23 astetta muka hellettä ja liian lämmintä?
On liian lämmin, minulle tuo on kuuma ja hiki valuu ja v*tuttaa. Ja ei, en ole lihava vaan hoikka ja vähärasvainen mies. Teenkin ulkona töitä ympäri vuoden, joten olen tottunut muuhunkin kuin olemaan sisällä lämpimässä. Ei minua talvellakaan palele ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Kouvolassa on helle, ja sitten täällä kuvitellaan koko porukan kesken, että jos Kouvolassa on helle, sitä on koko maassa?
Tampere oli tänään kuumin paikka säätiedotuksen kartan mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Lohduttautumalla, että viimeisiä hikisiä päiviä mennään tämän kesän osalta.
Ei pidä paikkaansa, syyskuu on varmasti vielä kuumaa ja hikistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä jotenkin eri Suomi kun minulla on villasukat jalassa ja villatakki päällä. On hieman vilukin. Välillä käyn lämmittelemässä auringonpaisteessa. Ei ole ilmastointia ja ovet ja ikkunat on auki, eikä ole yhtään liian lämmin. Nytkin kädet jäässä.
Olet vain huonossa kunnossa ja veri ei kierrä kunnolla, niin siksi sinua palelee lämpimässäkin. Suomi on täynnä tuollaisia palelevia ihmisiä.
Ei tunnu helteeltä kun Espanjassa oli 38 astetta varjossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä jotenkin eri Suomi kun minulla on villasukat jalassa ja villatakki päällä. On hieman vilukin. Välillä käyn lämmittelemässä auringonpaisteessa. Ei ole ilmastointia ja ovet ja ikkunat on auki, eikä ole yhtään liian lämmin. Nytkin kädet jäässä.
Taidat varmaan asua pohjoisessa.
Etelä Suomessa. Mittari näyttää 26 varjossa. Paleltaa silti.
Selvästikään et ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulin että elokuun lopussa on taas tappohellettä - sain raivarit.
Asun Kouvolassa, missä on muutenkin Suomen kuumimmat helteet. Täällä on koko ens viikko rapeat 29 astetta joka päivä vaikka mennään elokuun loppupuolta. Ei voi käsittää että vähintään syyskuuhun asti tappohellettä.
Eikö nämä nykypäivän koronakesät lopu koskaan?Elokuu on minulle helteenvihaajana merkinnyt aina pelastusta heinäkuun helteiltä. Yleensä elokuussa tietää aina, että kärsimys on vihdoinkin loppunut.
Mutta nyt on säissä "uusi normaali". Mihinkään ei voi luottaa enää.En nauti. Ei ole normaalia tällainen. Kotona ja ulkona on paha olla enkä jaksa käydä kuin lyhyillä lenkeillä. Kaikki elämässä vaatii nyt enemmän ponnisteluja kuin viileässä.
Etkö osaa laittaa jäähdytystä kuntoon kotona? Oletko uusavuton vauva?
Se on helppoa nauttia helteistä, kun pääsee sisälle ILP viilentämään asuntoon.
t: itsariyksiössä asuva opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain huonossa kunnossa ja veri ei kierrä kunnolla, niin siksi sinua palelee lämpimässäkin. Suomi on täynnä tuollaisia palelevia ihmisiä.
Ei se kunnosta ole kiinni. Minuakin paleltaa helposti vaikka kaikkien käyminen kuntotestien mukaan olen erittäin hyvässä kunnossa. Se on ihmisen ominaisuus ihan siinä missä sekin että toisten suuhun korianteri maistuu saippualta.
Kesäloma viikolla. 25 ulkona. Luen kirjaa kuuntelen radiota. Sauna lämpiää. Drinkki saunan päälle.
Mökki varjossa, 21 sisällä. Nukun kellon ympäri. Ja huomenna urheilukisat koko päivän tv radiossa. Voisi käydä hiekkarannallakin ja Lappeenrannassa syömässä.
Kuumeessa kotona potemassa koronaa. :(
Hirmee kuuma tulispa kohta kylmä
Nautin mökillä Turun saaristossa, ihanaa!
Ei näistä voi nauttia mitenkään. Koko kesä meni pilalle kun kokoajan vaan paistaa aurinko ja on ihan saakelin lämmin.
Lisäksi jos yrittääkin lähteä lenkille päiväseltään niin joka paikka on täynnä tientukkoja ja laahustajia joita joutuu väistelemään.
Oleskelen vähissä vaatteissa ja nautin siitä, että ei ole kylmä. Voi olla pelkässä ohuessa mekossa ja pikkareissa. Uloskin voi lähteä ilman sataa kalsaria, paitaa ja pipoa. Ihanaa tämä on!
Vierailija kirjoitti:
Hirmee kuuma tulispa kohta kylmä
Tribaalimammalla on kuuma kuutamossakin, mutta puhdas iho ei niin ottaisi nokkiinsa pikkulämmöstä
Mä kaipaan niin pilvisiä päiviä ja sadepäiviä sekä sellaista +15-+18 asteista säätä. Olisi ihanaa laittaa vaihteeksi takki tai edes pitkähihainen päälle kun menee ulos. Aurinko on helottanut vissiin jo kaksi kuukautta päivästä toiseen ja aina on vähintään +20 astetta.
Ja kotona on +28 astetta vaikka kuinka öisin tuulettaa. Mä olen aivan loppu.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan niin pilvisiä päiviä ja sadepäiviä sekä sellaista +15-+18 asteista säätä. Olisi ihanaa laittaa vaihteeksi takki tai edes pitkähihainen päälle kun menee ulos. Aurinko on helottanut vissiin jo kaksi kuukautta päivästä toiseen ja aina on vähintään +20 astetta.
Ja kotona on +28 astetta vaikka kuinka öisin tuulettaa. Mä olen aivan loppu.
Odotan viileämpiä päiviä kuin kuuta nousevaa.
Tutkituta kilppari, maksa ja hormoniarvot.
Vai syötkö paljon särkylääkkeitä jotka hiostaa.