Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puolet maailman naisista identifioituu feministeiksi.

Vierailija
14.08.2022 |

Siitä lähdetään. Tämä tiedoksi niille miehille, jotka ovat ihan että yök, en ikinä ottaisi feministiä.

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiksi kyllä, siis TASA-ARVON kannattajaksi. Minulla nousee niskavillat pystyyn telaketjufeministeistä. N43

Vierailija
2/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministiksi kyllä, siis TASA-ARVON kannattajaksi. Minulla nousee niskavillat pystyyn telaketjufeministeistä. N43

Tasa-arvo joko on tai sitten ei ole. Ei ole mitään välimuotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HärreGuu. Onneksi itä-Euroopan naiset eivät vielä ole niin mukana tässä. Heitä asuu runsaasti pk-seudulla ja kelpo vaimo voi löytyä yhä.

Vierailija
4/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HärreGuu. Onneksi itä-Euroopan naiset eivät vielä ole niin mukana tässä. Heitä asuu runsaasti pk-seudulla ja kelpo vaimo voi löytyä yhä.

Kyllä se heihin täällä tarttuu, onneksi 🙂.

Vierailija
5/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä et kykene tasa-arvoiseen suhteeseen vaan tarviit jonkun alistettavan. Häpeä.

Vierailija
6/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaisi feminismin merkityksen tarkoittavan (yhä) tasa-arvoa. Jokainen järjellinen ihminen kannattaa tasa-arvoa.

Nykyfeminismi ei vain tue sitä, vaan kannattaa jotain ihmeellistä arvohierarkiaa, joka perustuu sortoon ja kärsimykseen.

Vierailija
7/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko feministi? Jos uskot kaikkien – sekä miesten että naisten – tasa-arvoon, olet feministi. 

Vierailija
8/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaisi feminismin merkityksen tarkoittavan (yhä) tasa-arvoa. Jokainen järjellinen ihminen kannattaa tasa-arvoa.

Nykyfeminismi ei vain tue sitä, vaan kannattaa jotain ihmeellistä arvohierarkiaa, joka perustuu sortoon ja kärsimykseen.

Höpö höpö.

Vierailija
9/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla p*llu? Haluatko itse päättää, mitä sille tapahtuu?

Onneksi olkoon, olet feministi.

Vierailija
10/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa syttyy sota naisten ja miesten välille. Eri sukupuolten maailmankuvat ovat niin erilaiset, että on vaikea kuvitella ristiriitojen ratkeavan rauhanomaisesti.

Vierailija
11/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa voi kannattaa myös ilman feminismiä tai muita ismejä. Tasa-arvo ja feminismi eivät ole synonyymejä, varsinkaan intersektionaalinen feminismi.

Vierailija
12/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla p*llu? Haluatko itse päättää, mitä sille tapahtuu?

Onneksi olkoon, olet feministi.

Oletko sitä mieltä, että sukupuolia on tuhansia? Ja että jokainen määrittelee itse oman sukupuolensa? Koetko, että patriarkaatti on murskattava ja miehet poljettava maan rakoon?

Tällöin vasta olet feministi.

Vierailija
13/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä länsimaissa tuo prosentti on n. 90. Tietenkin.

Vierailija
14/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on tasa-arvolle sama kuin kommunismi demokratialle.

Vierailija
15/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa voi kannattaa myös ilman feminismiä tai muita ismejä. Tasa-arvo ja feminismi eivät ole synonyymejä, varsinkaan intersektionaalinen feminismi.

Höpsis. Maailmassa on naisia, jotka eivät saa poistua kotoa ilman saattajaa ja tyttöjä, jotka eivät pääse kouluun.

Työtä riittää valtavasti ihan vanhan liiton feministeille.

Vierailija
16/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta miesvihaa,.  Tosin edelleen sitä miestä tarvitaan joten on aika riisua ne maskit ja sanoa miesvihaajille EI.

Vierailija
17/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa syttyy sota naisten ja miesten välille. Eri sukupuolten maailmankuvat ovat niin erilaiset, että on vaikea kuvitella ristiriitojen ratkeavan rauhanomaisesti.

No sitten maapallo ainakin pääsee liikakansoitusongelmasta.

Vierailija
18/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Intersektionaalinen feminismi ajaa vaikka köyhien, vammaisten, sukupuolivähemmistöjen ja yksinhuoltajaperheiden asemaa. Tasa-arvoa laajalla rintamalla.

Vierailija
19/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista kiusaamista. Lähden ketjusta kaipaamaan kaikkia ei feministinaisia

mies54v

Vierailija
20/258 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku vielä ihmettelee, mikseivät miehet enää etsi naista, pariudu ja lisäänny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan