Mistä iloa keski-ikään?
Olo on luovuttanut. Ryppyjä ei vielä ole, mutta olemus jotenkin vaisu. Mistään en haaveile eikä ole ystäviä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on alakuloinen, masentunut. Tämä on se keski-iän kriisi, kun tajuaa,että nuoruus ja "elämä on ikuista" on haihtunut, eikä mitään ole tullut tilalle.
Keski-ikä on (naiselle) henkisen kasvun aikaa. Koville se ottaa, tiedän.Mistä tietää onko "vain" keski-iän kriiseilyä vai ihan masennusta? Vai kumpaakin?
Minä en näe elämässä oikeastaan mitään iloa enkä tarkoitusta, olen elossa, mutta en kummemmin elä. Raahustan päivästä toiseen eteenpäin, raadan töissä ja pidän siellä jotain kulissia yllä, vapaa-ajalla en jaksa mitään eikä kiinnosta oikein mikään. Nytkin olen päiväunille menossa, vailla heräämisestä vain n.4h, mutta kun väsyttää. Väsyttää ja paleltaa. Aina väsyttää.
Tältä tuntunut jo monia vuosia.
Nyt marssit mittauttamaan ainakin kilpirauhashormonitasot ja ferritiinin, tu9 on todennäköisesti fyysistä.
Ilmeisesti olet päättänyt hankkia sitä trollaamisesta, sen verran monta kertaa olen tämän avauksen nähnyt.
Retkeilystä. Lähimetsään, luontopoluille, tuntureille, rantakallioille. Eväät ja kiikarit mukaan. Kuvaa luonnon ihmeitä. Kuuntele tuulen huminaa. Ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Aletaan toistemme ystäviksi. Käydään lenkillä, tehdään yhdessä ruokaa ja katsellaan typeriä telkkariohjelmia. Joskus terassille, mutta ei bingoon. T. Keski-ikäinen mies.
Mä tein näin. Meillä on oikein kivaa.
T. Keski-ikäinen nainen
Ala toiminta ilmaston, luonnon tai Ukrainan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on alakuloinen, masentunut. Tämä on se keski-iän kriisi, kun tajuaa,että nuoruus ja "elämä on ikuista" on haihtunut, eikä mitään ole tullut tilalle.
Keski-ikä on (naiselle) henkisen kasvun aikaa. Koville se ottaa, tiedän.Mistä tietää onko "vain" keski-iän kriiseilyä vai ihan masennusta? Vai kumpaakin?
Minä en näe elämässä oikeastaan mitään iloa enkä tarkoitusta, olen elossa, mutta en kummemmin elä. Raahustan päivästä toiseen eteenpäin, raadan töissä ja pidän siellä jotain kulissia yllä, vapaa-ajalla en jaksa mitään eikä kiinnosta oikein mikään. Nytkin olen päiväunille menossa, vailla heräämisestä vain n.4h, mutta kun väsyttää. Väsyttää ja paleltaa. Aina väsyttää.
Tältä tuntunut jo monia vuosia.Oletko mittauttanut ferritiinisi? Itsellä se aiheuttaa ko oireet.
Enpä ole, ei kuulu työterveyteen moinen. Juu voishan sen muuta kauttakin voittaa, mutta jonot kuukausien pituisia julkkarilla ja en jaksa. Uusi asia lisää listaan mitä en jaksa/isi hoitaa.
Lähetteen labraan saa ihan työterveyshoitajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä tuntunut jo monia vuosia.Oletko mittauttanut ferritiinisi? Itsellä se aiheuttaa ko oireet.
Enpä ole, ei kuulu työterveyteen moinen. Juu voishan sen muuta kauttakin voittaa, mutta jonot kuukausien pituisia julkkarilla ja en jaksa. Uusi asia lisää listaan mitä en jaksa/isi hoitaa.
Lähetteen labraan saa ihan työterveyshoitajalta.
Ja mitä kannattaa testata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä tuntunut jo monia vuosia.
Elämällä ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin olla elossa ja varmistaa elämän jatkuminen (jälkikasvu). Periaatteessa vain biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä tuntunut jo monia vuosia.Nyt marssit mittauttamaan ainakin kilpirauhashormonitasot ja ferritiinin, tu9 on todennäköisesti fyysistä.
Onko pakko marssia? En ole yhtään sotilaallinen.
Oon 42v mies ja mä otan tinderistä kerran päivässä jonkun reilu 20v muijan seksitreffeille ja toteuttelen fantasioitani kokemattomilla tytön tylleröillä. Kokeile tätä.
Ajattele mitkä kaikki asiat ovat hyvin ja iloitse niistä.Mikään ei ole itsestäänselvää,sitä ei aina vain tule ajatelleeksi.
Itte kanssa miettinyt samaa. Miten sais mielekästä sisältöä elämään. Käyn töissä, muuta en jaksa tai viitti tehdä. Mutta tuntuu että kotoo pitäis vaan päästä pois jonnekin. Mutten jaksa kuitenkaan yrittääkään. Ja tää puhelin(riippuvuus?) tekee mut ihan sairaaksi ja saamattomaksi. Miksi lukea tms. jos voi selata puhelinta?