Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä iloa keski-ikään?

Vierailija
14.08.2022 |

Olo on luovuttanut. Ryppyjä ei vielä ole, mutta olemus jotenkin vaisu. Mistään en haaveile eikä ole ystäviä.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan iloa matkustamisesta. 

Vierailija
22/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo kuin koira ja työ sama oravanpyörä jo 15 vuotta ei kavereita olen erakko.m41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se ilmeisin ja hanki nuori rakastaja(tar).

Miksi ihmeessä aina nuori? Vanhoistakin voi löytyä tulisia rakastajia.

Vierailija
24/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan seksistä. Se on NIIN nähty jo keski-ikään mennessä.

Tarkoitatko, että on joku ikä jossa seksi muuttuu tarpeettomaksi ja sen voi lopettaa? Tämä olisi hyvä kertoa ajoissa, jos on parisuhteessa!

Vierailija
25/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos seksi loppui kokonaan ja ilman omaa päätöstä siitä jo ennen keski-ikää.

T. 46v joka ei ole saanut seksiä yhtään 5-vuoteen ja sitäkin edelsi jo n.5v ajanjakso jolloin sitä oli tarjolla korkeintaan 1-2x/vuodessa.

Ja avioliitossa olin/olen.

Vierailija
26/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on alakuloinen, masentunut. Tämä on se keski-iän kriisi, kun tajuaa,että nuoruus ja "elämä on ikuista" on haihtunut, eikä mitään ole tullut tilalle.

Keski-ikä on (naiselle) henkisen kasvun aikaa. Koville se ottaa, tiedän.

Vierailija
27/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemille istumaan papparaisten kera ja parantamaan maailmaa

Vierailija
28/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei välttämättä

terv: keski-ikäinen joka ei ole koskaan sekstannut.

Vierailija
29/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aikaa, iloa voi saada vaikka mistä. Itselleni tuli tosi iloinen olo hyvästä stoutista, ruuasta ja suklaakakusta kuumalla tamperelaisella terassilla. Kauniit maisemat tuovat myös iloa, eli katso missä sinulla on lähin näköalalla varustettu baari, ja käy vetämässä siellä Limoncellot jonkun kaverin kanssa.

Vierailija
30/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei välttämättä

terv: keski-ikäinen joka ei ole koskaan sekstannut.

Ja vaikka olisikin, keski-iässä voi hyvinkin löytää uutta intoa, esim. sen nuoren rakastajan kanssa.

Vierailija
31/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on alakuloinen, masentunut. Tämä on se keski-iän kriisi, kun tajuaa,että nuoruus ja "elämä on ikuista" on haihtunut, eikä mitään ole tullut tilalle.

Mistä tietää onko "vain" keski-iän kriiseilyä vai ihan masennusta? Vai kumpaakin?

Minä en näe elämässä oikeastaan mitään iloa enkä tarkoitusta, olen elossa, mutta en kummemmin elä. Raahustan päivästä toiseen eteenpäin, raadan töissä ja pidän siellä jotain kulissia yllä, vapaa-ajalla en jaksa mitään eikä kiinnosta oikein mikään. Nytkin olen päiväunille menossa, vailla heräämisestä vain n.4h, mutta kun väsyttää. Väsyttää ja paleltaa. Aina väsyttää.

Tältä tuntunut jo monia vuosia.

Vierailija
32/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, jos seksi loppui kokonaan ja ilman omaa päätöstä siitä jo ennen keski-ikää.

T. 46v joka ei ole saanut seksiä yhtään 5-vuoteen ja sitäkin edelsi jo n.5v ajanjakso jolloin sitä oli tarjolla korkeintaan 1-2x/vuodessa.

Ja avioliitossa olin/olen.

Itsellä 7 vuoden kuiva kausi ja sitä edellisenä viitenä vuotena seksiä kerran vuodessa. On niin vieras asia että naurattaa kun puhutaan kokeneista keski-ikäisistä naisista tai jos joku nuorempi mies laittelee viestiä deittisivuilla. En kyllä tietäisi mitä tehdä jos kohdalle osuisi 😁

Vierailija
33/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko "vain" keski-iän kriiseilyä vai ihan masennusta? Vai kumpaakin?

Minä en näe elämässä oikeastaan mitään iloa enkä tarkoitusta, olen elossa, mutta en kummemmin elä. Raahustan päivästä toiseen eteenpäin, raadan töissä ja pidän siellä jotain kulissia yllä, vapaa-ajalla en jaksa mitään eikä kiinnosta oikein mikään. Nytkin olen päiväunille menossa, vailla heräämisestä vain n.4h, mutta kun väsyttää. Väsyttää ja paleltaa. Aina väsyttää.

Oletko mittauttanut ferritiinisi? Itsellä se aiheuttaa ko oireet.

Vierailija
34/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, ei kuulu työterveyteen moinen. Juu voishan sen muuta kauttakin voittaa, mutta jonot kuukausien pituisia julkkarilla ja en jaksa. Uusi asia lisää listaan mitä en jaksa/isi hoitaa.

Vierailija
35/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Itse olen jo nuorena elänyt kuin keski-ikäinen (vastuullinen, hoidin muita, mieluummin kotona kuin bilettämässä, vakituinen parisuhde, en tehnyt mitään hurjaa, lyhyt menovaihe avioeron jälkeen 35-vuotiaana) ja henkisen kasvun tiellä olen ollut kolmenkympin kriisistä lähtien. Se vaan ei silti tuonut elämääni tarkoitusta ja silti on nelikymppisenä ontto olo. En haikaile nuoruutta kun ei mulla sitä koskaan ollutkaan eikä ollut koskaan sitä hyvää ulkonäköä minkä moni menettää.

Vierailija
36/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiinnostusta mihinkään, on turha kysyä, mistä saa iloa.

Vastaus on aina: "Ei kiinnosta."

Vierailija
37/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni iloa tuo syöminen. N37 162cm 100kg

Tottahan tämä on hetkellisesti, mutta ylipaino ei kyllä tuo mitään iloa elämään. Sairauksien riskit kasvavat myös. Olen itsekin ylipainoinen nainen 173 cm/ 88 kg, ja en voi sanoa okevani tyytyväinen.

Päämääräni on pudottaa ainakin 15 kg. Olen 50+

Vierailija
38/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista tietenkin. Harrastit sitten vapaita suhteita, viinan juontia, uhkapelejä, pitsinnypläystä. ultrapitkien matkojen juoksua, timpurointia tai vaikka siivousta, niin eiköhän se siitä!

Vierailija
39/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on todennäköisesti joku puutostila, eli mahdollisesti pernisiöösi anemia (B-12-vitamiinin imeytysmishäiriä, hyvin tavallinen) tai ferritiini vähissä. Käy ottamassa verenkuva, niin saat energiatason kohdilleen.

Vierailija
40/74 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, ei kuulu työterveyteen moinen. Juu voishan sen muuta kauttakin voittaa, mutta jonot kuukausien pituisia julkkarilla ja en jaksa. Uusi asia lisää listaan mitä en jaksa/isi hoitaa.

Mehiläisessä tekevät testit helposti ja nopeasti. Kilpirauhasen toiminnassakin saattaa olla häikkää, joka aiheuttaa väsymystä ja innottomuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi