Miehelläkin on oikeus itsenäisyyteen isyyteen
Miesten vastentahtoinen lapsettomuus lisääntyy vaikka vilpittömästi haluasi omaa lasta
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Se täytyy vain itse jotenkin järjestää.
Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä
Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.
Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi
Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.
Ei kun mä meinaan että miehen pitää löytää aika paljon itseltä puuttuvia osia jos haluaa tehdä lapsia ilman naisten suosiollista avustusta. Sen takia tästä on vaikea tehdä tasa-arvokysymystä. Sukupuolten väliset erot eivät ole historiallinen vääryys vaan ihan biologinen juttu.
Ihan biologinen juttu?
Raskaus on ihan biologinen juttu. Ei siis tarvita mitään palkallista äitiyslomaa ja irtisanomissuojaa.
Kuukautiset ovat ihan biologinen juttu. Ei tarvita mitään ALV:in poistoja kuukautissuojille.
Näitä esimerkkejä riittää.
Vaikea näistä on tehdä tasa-arvokysymystä. Ihan biologinen juttu.
Vai olisiko kuitenkin niin että havaitset itsekin argumenttisi kestämättömäksi kun tarkastelet sitä lähemmin?
Voi Kristus, sellaiset äo 60 sieltä. Oisko noissa sellainen ero, että esim. palkallinen äitiysloma on täysin mahdollista järjestää, ja se järjestetäänkin just siksi. Miehen raskautumista ja synnyttämistä taas ei kirjaimellisesti ole mahdollista järjestää, ei, vaikka miten iniset. Jos miehen raskaus olisi yhtä helppo toteutettava kuin palkallinen äitiysloma, se ehdottomasti järjestettäisiin. Toistaiseksi se ei ole mahdollista, lääketiede ei ole vielä niin edistynyt (jos ikinä edistyy siihen pisteeseen).
Alkaa käydä täysin selväksi, miksi sinulla ei ole naista eli ei myöskään lasta. Olet selvästi melko hidasjärkinen, ehkä lievästi kehitysvammainen. Naiset ei yleisesti ottaen halua lisääntyä kehitysvammaisten kanssa. Se on vaan osa evoluutiota. Ymmärrät varmaan itsekin, ettei poikkeuksellisen heikkolahjaisen miehen ehkä kannata laittaa niitä geenejä eteenpäin, vaikka siihen tarjoutuisikin mahdollisuus.
Miksi suomalainen nainen haluaisi vuokrata kohtunsa jollekin parisuhteeseen kykenemättömälle jampalle? Ei tulisi mieleenkâän, tai ainakaan suomimiehellä ei olisi sellaisia rahoja että viitsisin edes hymähtää ajatukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä
Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.
Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi
Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.
Ei kun mä meinaan että miehen pitää löytää aika paljon itseltä puuttuvia osia jos haluaa tehdä lapsia ilman naisten suosiollista avustusta. Sen takia tästä on vaikea tehdä tasa-arvokysymystä. Sukupuolten väliset erot eivät ole historiallinen vääryys vaan ihan biologinen juttu.
Ihan biologinen juttu?
Raskaus on ihan biologinen juttu. Ei siis tarvita mitään palkallista äitiyslomaa ja irtisanomissuojaa.
Kuukautiset ovat ihan biologinen juttu. Ei tarvita mitään ALV:in poistoja kuukautissuojille.
Näitä esimerkkejä riittää.
Vaikea näistä on tehdä tasa-arvokysymystä. Ihan biologinen juttu.
Vai olisiko kuitenkin niin että havaitset itsekin argumenttisi kestämättömäksi kun tarkastelet sitä lähemmin?
Wääääwööö äitiiiii kyllä miehen pitää pystyä raskautumaan ja synnyttämään jos kerta kuukautissuojilta voidaan poistaa alv D;;;;; äitiiii wööwwööwääää, kyllä se on näin, eikö niin äitiiiii ;((( miten niin muka voidaan antaa palkallista vapaata äidille jos mies ei voi synnyttää, ei ole reilua, wöööö :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte, naiset? Mies voi olla onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa suominaisen kanssa. Tämä on fakta. Ihan turhaan puratte pahaa oloanne alapeukuttamalla. Ellei mies ole teitä tietenkään dumpannut... Se tietenkin muuttaisi asian...
M26
Ok, no sehän on oikein hyvä juttu.
Jännästi ne onnistuu kuulostamaan yleensä kaikkea muuta kuin onnellisilta. Mutta ehkä tyyrymättömyys ja katkeruus ja aggressio on vain pintaa ja sen alla uinuu ilo ja onni 👍.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen nainen haluaisi vuokrata kohtunsa jollekin parisuhteeseen kykenemättömälle jampalle? Ei tulisi mieleenkâän, tai ainakaan suomimiehellä ei olisi sellaisia rahoja että viitsisin edes hymähtää ajatukselle.
Eiks oo jännää se jannu joka ei kykene suhteeseen on usein yh:n kasvattama ja itsellisen jälkeläinen luultavasti tilastojen mukaan tulee sellai jannu joka ei kykene suhteeseen niin kuin sanoi. Ainoastaan häiriintynyt tekee samaa virhettä koko ajan tajuamattaan
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies nyt kertoa, kuinka paljon hän olisi valmis maksamaan naiselle kohdunvuokrasta?
Tuossahan se yllä on miten halvalla voi päästä. Ilmeisesti ainakin joku on valmis maksamaan paljon enemmän kun vuokrauksen haluaa myös Suomessa mahdolliseksi. En ymmärrä mistä alanuolet tulee, luuliko joku että "vuokraaminen" tarkoittaa että joku sen ilmaiseksi tekisi? Millä tavalla tämä luulisi sen ilmaisen kohdun lastaan hoitavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa on kenties keinokohtuja niin sitten miehet pääsevät toteuttamaan tätä.
Vaikea uskoa, että vauvoja voisi kasvattaa keinokohdussa. Sikiöhän oppii sikiöaikana tunnistamaan mm. perheenjäsenet ja äidinkielensä.
No ei todellakaan opi, voi herrajumala teidän hihhulien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen vela.
M26
Kyllä aina vähän naurattaa nää kakskymppiset velat. Odota ihan rauhassa, et voi 26-vuotiaana tietää mistään mitään.
Joo-o...olen nyt 42v ja olen aina tiennyt, etten koskaan halua lapsia. Näin on monen muunkin kohdalla, ei vain minun.
N42
Ok, no sehän on oikein hyvä juttu.