Miehelläkin on oikeus itsenäisyyteen isyyteen
Miesten vastentahtoinen lapsettomuus lisääntyy vaikka vilpittömästi haluasi omaa lasta
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Toki. Se täytyy vain itse jotenkin järjestää.
Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä
Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.
Itsellinen mies voi adoptoida lapsen, mikäli on kelvollinen adoptiovanhemmaksi tai sitten itselleninen mies voi alkaa etsimään kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostuneita naisia.
Julkisellakaan puolella hedelmöityshoidot eivät ole läheskää ilmaisia. Jonot ovat myös hyvin pitkät ja hedelmöitys harvoin tärppää ensimmäisellä kierroksella, eikä näitä kierroksia tarjota julkisella rajattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.
Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi
Men-having-babies surrogate. Pankki tarjoaa lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi
Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.
Ei kun mä meinaan että miehen pitää löytää aika paljon itseltä puuttuvia osia jos haluaa tehdä lapsia ilman naisten suosiollista avustusta. Sen takia tästä on vaikea tehdä tasa-arvokysymystä. Sukupuolten väliset erot eivät ole historiallinen vääryys vaan ihan biologinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppanuusvanhemmuus on nyt in. Homopareja lähtee yksinäisten heteromiesten tavoin Baltiaan, Bulgariaan, Serbiaan ja Turkkiin hakemaan Tinderillä co-parentingista kiinnostunutta osapuolta. Luonnollisesti osallistut tulevan äidin kuluihin.
Yhtälailla se yh-äiti joutuu keksimään rahaa sille lapselle. Lasten kasvatus on melko hintavaa.
Yksikään nainen ei ole velvollinen kasvattamaan ja synnyttämään teille lasta. Siinä on naisella tosi paljon terveytensä kanssa pelissä.
Yksinäinen mies voi yrittää adoptoida, mutta adoptioon kansalaisensa antava maa saa itse päättää ehdot, ja kaikki maat suosivat aviopareja ohi yksinäisen hakijan. Kotimaassa mies voi ryhtyä sijaisvanhemmaksi.
Jaettu vanhemmuus ei pienen lapsen kanssa onnistu, sillä pikkulapsi tarvitsee pysyvän hoitajan. Ei voi vaihtaa vanhemmalta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin.
OK,mitenajattelit asian miehille järjestää verovaroin? Pakottaa naisia vastentahtoisesti tekemään lapsiamiehilke, jotka haluavat lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munasolujen luovuttaminen on kaiken lisäksi paljon työläämpää kuin siittiöiden luovuttaminen. Miehellä riittää, että menee klinikan vessaan hakkaamaan tattia, videotkin tarjotaan siellä talon puolesta, nykyään toki voi katsoa omat suosikkinsa omasta taskustaan.
Nainen joutuu käymään parin kuukauden hormonirumban, keräys tapahtuu pienellä kirurgisella toimenpiteellä ja luovutukseen liittyy terveydellisiä riskejä.
Silti jotkut naiset lähtevät tuohon, että joku toinen saisi kovasti kaipaamansa lapsen.
Voin vuokrata kohtuani hintaan 100 000e. Laita säposi jos haluat että otan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vuokrata kohtuani hintaan 100 000e. Laita säposi jos haluat että otan yhteyttä.
Kohdunvuokraus on Suomessa lailla kiellettyä.
Onko oikeus vaatia muita toteuttamaan tätä? Maksamaan kuluista ym.? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin.
OK,mitenajattelit asian miehille järjestää verovaroin? Pakottaa naisia vastentahtoisesti tekemään lapsiamiehilke, jotka haluavat lapsia?
Vaikkapa ilmainen turvapaikka Suomesta naiselle joka synnyttää toiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa on kenties keinokohtuja niin sitten miehet pääsevät toteuttamaan tätä.
joo on,mutta itse yh isä ja saa muuten taistella oikeuksistaan lasten asioista jatkuvasti,sillä suomessa on edelleen tuo kulttuuri niin sosiaali ja muissa virastoissa että äiti on se oikea kasvattaja lapsille oli sitten äiti minkälaatuinen!!
miusta nää ja varautukaa iskät joille on tulossa huoltajuus, ei oo aina kivaa,mut tsemppiä.
tiedoksi jos joku ihmettelee miksi sosiaaitsto ki pitää käydä siksi että ainoastaan siellä vahvistetaan elatus-sopimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verovaroin.
Vaikkapa ilmainen turvapaikka Suomesta naiselle joka synnyttää toiselle
Eli haluaisit pakottaa kaikkein hädänalaisimmat naiset synnyttämään ja luovuttamaan lapsen pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa on kenties keinokohtuja niin sitten miehet pääsevät toteuttamaan tätä.
Vaikea uskoa, että vauvoja voisi kasvattaa keinokohdussa. Sikiöhän oppii sikiöaikana tunnistamaan mm. perheenjäsenet ja äidinkielensä.