Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläkin on oikeus itsenäisyyteen isyyteen

Vierailija
14.08.2022 |

Miesten vastentahtoinen lapsettomuus lisääntyy vaikka vilpittömästi haluasi omaa lasta

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Se täytyy vain itse jotenkin järjestää.

Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä

Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.

Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi

Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.

Ei kun mä meinaan että miehen pitää löytää aika paljon itseltä puuttuvia osia jos haluaa tehdä lapsia ilman naisten suosiollista avustusta. Sen takia tästä on vaikea tehdä tasa-arvokysymystä. Sukupuolten väliset erot eivät ole historiallinen vääryys vaan ihan biologinen juttu.

Ai nytkö sukupuolten väliset erot onkin täysin hyväksytty biologinen tosiasia eikä patriarkaatin meille syöttämä valhe?

Vierailija
22/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut naisille valtio järjestää verovaroin mut miesten pitää itse keksiä ja se on tasa-arvo et vaikuta kovin reilulta ihmiseltä

Jos valtio lahjottaisi miehille pussillisen munasoluja niin ei niistä ihan omin avuin saisi jälkikasvua tusattua. Naisilla homma onnistuu vähän paremmin jos vain saadaan hedelmöitys hoidettua.

Mut muualla onnistuu näköjään mut kallis, viimeksi ruotsista alkoi järjestää joku firma josta hs- lehti uutisoi

Niin sä meinaat Itä-Euroopan vuokrakohtuja? Idän orpokodit on täynnä tilaus lapsia. Jenkeissä hinta pitää pahimmat tilaajat kauempana. Itä-Euroopassa ei seulota samalla tavoin tulevia kohtuja eikä seurata odottajien vointia yhtä intensiivisesti. Korkeampi hinta koostuu laadusta.

Ei kun mä meinaan että miehen pitää löytää aika paljon itseltä puuttuvia osia jos haluaa tehdä lapsia ilman naisten suosiollista avustusta. Sen takia tästä on vaikea tehdä tasa-arvokysymystä. Sukupuolten väliset erot eivät ole historiallinen vääryys vaan ihan biologinen juttu.

Ai nytkö sukupuolten väliset erot onkin täysin hyväksytty biologinen tosiasia eikä patriarkaatin meille syöttämä valhe?

Onhan se selvä, että kohtu on se paikka, jossa sikiö kasvaa. Kohtu ei kuitenkaan tee naista halukkaaksi hoivata ja siivota parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa on kenties keinokohtuja niin sitten miehet pääsevät toteuttamaan tätä.

Vaikea uskoa, että vauvoja voisi kasvattaa keinokohdussa. Sikiöhän oppii sikiöaikana tunnistamaan mm. perheenjäsenet ja äidinkielensä.

Voihan lapsen isä käydä juttelemassa keinokohdun ääressä tulevalle lapselleen joka päivä.

Vierailija
24/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei saa olla. Jos et synnytä, olet vain isä. Joka on sekin paljon, muttei mikään äitiys.

Vierailija
25/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on relativistinen otus.

Vierailija
26/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on relativistinen otus.

Älä tätä itekkin just mietin

Vierailija
27/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu ja hyvinvointi ratkaisee. Haluaako lapsi äidin kuitenkin turvaksi ja esimerkiksi, äiti yleensä synnyttää lapsen ellei labratekniikka kehity. Tai haluaisiko poika isän (miehen mallin) seuraa joka on kiva ja leikkii. Kaikilla ei ole silti toista vanhempaa jos on vaikka kuollut, osa pärjännyt ilman isää.

Vierailija
28/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisillekin pitäsi olla oikeus elää ilman kuukautisia ja ei-toivotun raskauden vaaraa? Biologia ei nyt ole oikeudenmukaista.

Vierailija
29/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH keinoraskaudet pitäisi ehdottomasti kriminalisoida, siitä riippumatta missä nainen sen tekee.

Koska gynosentrisessä Suomessa tämä ei onnistu, niin käännetään asia sitten tasapuoliseksi sillä tavalla että kohdunvuokraus kuuluu olla laillista. Ja onkin monessa maassa. Mene siis maahan josta löydät sijaissynnyttäjän ja ole tasa-arvon esitaistelija.

Eli haluat, että jatkossa naiset alkaisivat huijaamaan holtittomia kondomittapanijoita yhdenyönsuhteissa isäksi? Eikö tämä olekaan nyt paha asiamiehille?

Vierailija
30/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vttu on ikinä väittänyt että sukupuolten erot olisi jtn patriarkaatti nönnönnöötä? Sinä olet ainoa joka sellaisia väittää, lopeta se Twitterin käyttö ja mene käymään ulkona.

Vierailija
31/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä/Naisella ei ole oikeus toiseen mieheen/naiseen mutta onko miehellä/naisella oikeus lapseen?

Vierailija
32/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta kuin adoptiojonoon, hankkimaan parisuhdetaitoja tai kumppanuusvanhemmuuteen haluavaa naista. Ei täällä kenelläkään sen kummempaa oikeutta lapseen ole, yrittää voi monilla tavoilla.

Vierailija
33/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä/Naisella ei ole oikeus toiseen mieheen/naiseen mutta onko miehellä/naisella oikeus lapseen?

Ei. Vai saako nainen sellaisen automaattisesti jostain halutessaan?

Vierailija
34/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrakohtujen käyttö pitää laillistaa ja tehdä sosiaalisesti hyväksytyksi, jos mies kerran lasta haluaa. Tämähän olisi itsellenikin mahdollisesti hyvä vaihtoehto, sillä ei oo ollut naisia jonoksi asti ovella.

Vierailija
35/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verovaroin.

OK,mitenajattelit asian miehille järjestää verovaroin? Pakottaa naisia vastentahtoisesti tekemään lapsiamiehilke, jotka haluavat lapsia?

Vaikkapa ilmainen turvapaikka Suomesta naiselle joka synnyttää toiselle

Ei todellakaan.

Vierailija
36/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrakohtujen käyttö pitää laillistaa ja tehdä sosiaalisesti hyväksytyksi, jos mies kerran lasta haluaa. Tämähän olisi itsellenikin mahdollisesti hyvä vaihtoehto, sillä ei oo ollut naisia jonoksi asti ovella.

Ei pidä.

Vierailija
37/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alimman tason ksinen on teidän palstan miesten mielestä yksinhuoltaja.

Alkaisitte kunnioittamaan naisia, niin ei tarvitsisi miettiä tämmöisiä, tai sitä naisettomuutta.

Vierailija
38/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään pidempään sinkkuna ollutta miestä, jolle antaisin vauvan huollettavaksi. Sori.

Vierailija
39/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauvapalstalla ainuttakaan naista joka kykenee filosofiseen ja moraaliseen ajatteluun?

Taitaa olla niin että oman hyödyn relativismi on sisäänrakennettu melkein kaikkiin naisiin, ainakin jos vauvapalsta edustaa naisia.

Peukuttavat degeneraatiota edistävää ja alapeukuttavat jos oma hyöty olisi uhattuna.

Vierailija
40/89 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa on kenties keinokohtuja niin sitten miehet pääsevät toteuttamaan tätä.

Tää. Eikös miehet usein kehuskele että kaikki merkittävät keksinnöt on miesten keksimiä eikä naiset osaa tehdä mitään yhtä arvokasta? Ovat itse kuitenkin äitiensä kohduista syntyneet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi