Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystävyyden jatkamisessa mitään järkeä, kun ystävä ei ole kiinnostunut elämästäni ja asioistani yhtään?

Vierailija
14.08.2022 |

Juttelemme hänen elämästään ja asioistaan ja hänen valitsemistaan aiheista. Jos hän kertoo jotain muista tutuistaan, se on yleensä todella myötätuntoiseen tai jopa ylistävään tyyliin. Kun viestissä kerron jonkun kivan asian joka mulle tapahtui, reaktio on satavarmasti mykistyminen, jopa viikoiksi. Sen jälkeen hän aloittaa taas omista asioistaan puhumisen.
Voiko olla, ettei hän edes pidä minusta? On jopa helpottunut, jos vetäydyn?
Lopettaisitko vastaamisen tällaiselle ihmiselle?
Emme tapaa kovin usein, kun nykyään on välimatkaa melkoisesti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt herrajumala minun asiani ole isossa mittakaavassa mitenkään kiinnostavia tai maailmoja muuttavia, mutta ovat sitä _minulle_, ja toki oletan että myös ystäviäni kiinnostaa edes jollakin tasolla. Minä olen yhden ihmisen kanssa elänyt ystävyyttä, jossa vuositolkulla kuuntelin munanjatkeen rassausta, sillä pöristelyä, omien lasten loputonta kehua ja palvontaa, name droppingia, julkkisten fanitusta keski-ikäiseltä ihmiseltä (!), ja palkinnoksi sain kiusaamista sairaudestani ja sen kaventamasta elinympäristöstä. Ihmiset ovat jotenkin todella kuvottavia. Hyi.

Vierailija
22/22 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt herrajumala minun asiani ole isossa mittakaavassa mitenkään kiinnostavia tai maailmoja muuttavia, mutta ovat sitä _minulle_, ja toki oletan että myös ystäviäni kiinnostaa edes jollakin tasolla. Minä olen yhden ihmisen kanssa elänyt ystävyyttä, jossa vuositolkulla kuuntelin munanjatkeen rassausta, sillä pöristelyä, omien lasten loputonta kehua ja palvontaa, name droppingia, julkkisten fanitusta keski-ikäiseltä ihmiseltä (!), ja palkinnoksi sain kiusaamista sairaudestani ja sen kaventamasta elinympäristöstä. Ihmiset ovat jotenkin todella kuvottavia. Hyi.

Tuo on kyllä ollut jo narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän