Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille, onko työkaveri kiinnostunut minusta?

Vierailija
14.08.2022 |

Aina kun keskustelemme Teamsin kautta, niin laittaa sydän-emojia vastauksiini. Mitä se tarkoittaa? Onko naisilla vaan tuollainen tyyli, vai vihjaileeko hän jotain? Olen ihan ihmeissäni tästä, itse käytän vain peukku-emojia, hänellä peukun tilalla tulee aina sydän.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tosi nuori ja kaunis nainen ja itse olen hieman yli 40v. Ehkä hän on rakastanut hopeakettuun, tiedä sitten. Terveisin AP

Sekin voi olla mahdollista.

Minä olen ihastunut 16v vanhempaan Hopeakettuun.

Vierailija
22/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan työviesteihin silloin kun joku on tehnyt jotain erityisen hyvin tai jonkun palveluksen puolestani. En kirjoita erillisiä kiitosviestejä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tosi nuori ja kaunis nainen ja itse olen hieman yli 40v. Ehkä hän on rakastanut hopeakettuun, tiedä sitten. Terveisin AP

Et sinä ole vielä hopeakettu. Keski-ikää lähestyvä tavallinen ihminen, joka jännittää jotain sydämen kuvaa kuin alakoulussa.

Vierailija
24/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan sydämen tai annan sydämen hyvin Harvoille.

Hän taas voi jakaa niitä kaikille.

Kysy suoraan.

Hän ei ole mikään jakorasia

Vierailija
25/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laittaa niitä myös it tuen Jarmolle.

Vierailija
26/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin voi olla mahdollista.

Minä olen ihastunut 16v vanhempaan Hopeakettuun.

Betanaiset haluavat vanhempia miehiä, kun pelkäävät nuorempien vievän saman ikäisen. Voi tätä naisen epävarmuutta.

Vierailija
27/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta entä jos nainen on ylitsevuotavan auttavainen oma aloitteisesti?

Vierailija
28/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisin omalta kohdaltani,niin jos haluaisin avoimesti flirttailla miehen kanssa ja oltais jo pidemmän aikaa tunnettu töissä ,niin voisin laittaa sydämiä,asiallisiin työviesteihin en laittais,jos haluaisin pitää asialliset välit...kyllä sydän kertoo jotain jos niitä laittaa usein

Vierailija
29/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin yli 50v tädit laittaa sydämiä joka paikkaan, joka lauseen perään ja monta peräkkäin. Ja ihan työkavereille, Facebookpäivityksiin ja kaikkeen missä emojit on käytettävissä. En laskisi miksikään noita sydämiä.

Ai saatana, pitääkö olla huolissaan tai vuolla ranteitaan? Täytän 50 parin vuoden päästä enkä toistaiseksi ole sortunut sydänten jakeluun. Apua..