Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattoman naisen kehuminen

Vierailija
13.08.2022 |

Mulla on lähikaupassa kassana ja muissakin töissä nainen joka on TOSI pitkä, ja siis aivan hengästyttävän upea ilmestys. Olen itsekin liki 2 m, joten todella arvostan. Olisiko mautonta sanoa tästä hänelle? Ihan siis vaan hymyilisin ja sanoisin, että ootpa muuten upean pitkä nainen. Voisko tästäkin joku pahastua, ja miksi?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap kuvittelet olevasi, että voit julistaa maailmalle, kuka on mieleesi ja kuka ei.

Kylläpä osaatkin kuulostaa typerältä :D. Ensinnäkin, en tietenkään sanoisi kommenttia kuin hänelle. Toisekseen, kyse ei ole mistään "tuomion julistamisesta" vaan ihan yksinkertaisesta halusta ilahduttaa toista positiivisella kommentilla.

Kuulostat typertältä jankatessasi, että haluat ilahduttaa, vaikka monet on sanoneet, etteivät ilahtuisi.

Vierailija
42/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap kuvittelet olevasi, että voit julistaa maailmalle, kuka on mieleesi ja kuka ei.

Kylläpä osaatkin kuulostaa typerältä :D. Ensinnäkin, en tietenkään sanoisi kommenttia kuin hänelle. Toisekseen, kyse ei ole mistään "tuomion julistamisesta" vaan ihan yksinkertaisesta halusta ilahduttaa toista positiivisella kommentilla.

Etkö jo tajunnut, että kukaan ei ilahdu typeristä kommenteistasi. On epäkohteliasta huomioida ihmisten ulkonäköä töissä. Nainen ei ole mikään kehujen ja sinun seksuaalisten mieltymyksiesi kohde ja reflektoija vaan ihminen, jota kommenttisi todennäköisesti vain ärsyttävät.

Olet merkityksetön. Ole siis hiljaa kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lausuisit naiselle kehun ja hän sanoisi sinulle, ettei häntä kiinnosta sinun kehuisi ja se, että miellyttääkö hän silmääsi vai ei , miten reagoisit? Pyytäisitkö anteeksi kommenttiasi vai sanoisitko naiselle, että tämä kuulostaa typertältä?

Vierailija
44/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää onko sinut pituutensa kanssa. Parempi on jos jotain aiot avautua että toteat kuinka kaunis nainen on mielestäsi. Miksi sinun pitää alleviivata pituuden merkitystä.

Vierailija
45/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ulkonäköä ei ole syytä kommentoida.

Vierailija
46/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, myönsit sen tai et, niin sinä mietit millainen se nainen olisi sängyssä. Miesten tulisi ymmärtää että me naiset ymmärrämme tämän, kun he tekevät huomioita ulkonäöstämme.

Vierailija
47/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden poikaystäväni halusi ilahduttaa minua syntymäpäivinäni paistinpannulla. Häntä ei kiinnostanut se, että minä en halua enkä tarvitse paistinpannua, mutta kun hän itse tuli iloiseksi siitä, että minulta löytyy nyt isompi paistinpannu, niin mielestään hän antoi minulle superhyvän lahjan.

Ystäväni halusi heittää huumorikommentin siitä, etten ole vieläkään keski-ikäisenä naimisissa, koska se ilahduttaa häntä ja oli hänen mielestään tosi hauska vitsi. Minua kommentti loukkasi.

Minä halusin vieraillessani ystäväni kanssa viettää aamupalan hänen kanssaan rauhassa, aamulehtiä lukien, koska oli mukavaa sallia molemmille rauhallinen aamu kaiken kiireen keskellä. Ystävääni tämä loukkasi, koska en viettänyt aikaa hänen kanssaan, vaan hän koki, että sanomalehti on minulle kiintoisampi kuin hän.

Me emme voi päättää toisten puolesta, mikä ilahduttaa heitä ja millainen toimintamme ilahduttaa toisia. Ei, vaikka tarkoitusperät olisivatkin hyvät.

Vierailija
48/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sun pitäisi sanoa siitä asiasta yhtään mitään sille?

Koska

1) ilahduin hänen ulkomuodostaan

2) halusin hänenkin ilahtuvan siitä, että hänestä on tehty joku positiivinen huomio.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Sanoit, että ilahtuisit, jos joku nainen sanoisi ihanan kommentin ulkonäöstäsi. Muutama huomio

1) On ihan normaalia ajatella, että kun minä ilahdun asiasta X, toinenkin ilahtuu varmasti samasta asiasta. Koska kyseessä on tuntematon henkilö emme pysty sanomaan, että hän ilahtuisi kommentistasi. Harvemmin asiakaspalvelutyössä ja ylipäätään töissä olevat naiset ilahtuvat ulkonäön kommentoinnista miesten taholta. Miksi? Koska...

2)... ikinä ei tiedä, mikä mies on miehiään. Onko tässä tosiaan vain välitön ohiheittokehu, vai saako tuosta stalkkerin peräänsä. Miehen ei tarvitse murehtia siitä, että kehun antanut nainen jää kyttäämään nurkan taakse ja iskee kiinni, kun poistut työpaikalta ja tekee mahdollisesti fyysistä väkivaltaa. Jokainen nainen joutuu miettimään tämän asian jokaisen miehen kohdalla, koska emme ole telepaattisia kykyjä omaavia suurmestareita, jotka näkisivät ensisekunnilla millainen tyyppi tällä kertaa on kyseessä. Lyhyesti; jokainen mies on kohdattava potentiaalisena uhkana, jos mielii pysyä turvassa niiltä, jotka ovat aidosti uhkia.

3) Näyttävä nainen, joka poikkeaa massasta, on varmasti saanut kyllästymiseen asti huomiota ja kehuja koko elämänsä ajan. Sinä haluat näyttäytyä hänelle herrasmiehenä, joka huomioi kauniisti naista, mutta nainen kokee sinut vain yhtenä "toljottajana". Näyttävä ystäväni ei voi mennä viihteelle koskaan minnekään, koska aina siihen ilmaantuu oman elämänsä herrasmies kehumaan häntä ja vaatimaan sitä kautta huomiota ja aikaa (ja vaihtamaan ystäväni viihteestä nauttimisen siitä huolehtimiseen, että onko tämä mies harmiton vai vaarallinen).

4) Miehet yleisesti nauttivat ajatuksesta, että ympärillä pörrää naisia ihailemassa heitä. Ja mikä ettei, eihän naisista ole heille vaaraa. Naiset eivät yleisesti halua ympärilleen miehiä pörräämään, koska siinä on tuo kohta 2 aina läsnä. Ehkä 10 pörräävästä miehestä 9 on reiluja ja normaaleja, mutta se 1 onkin sitten stalkkeri-r4aiskaaja-mielenterveysongelmainen ymv.

Sinulla on aina varmasti puhtaat tarkoitusperät, mutta kysyit naisten mielipidettä ja me vastaamme oman näkökulmamme puolesta.

Paras kommentti, jonka olen aikoihin lukenut tältä palstalta. Kiitos kirjoittajalle.

N178 pitkä

Vierailija
49/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ole jo tullut selväksi!

Et saa aloittaa missään etkä mitään keskustelua tuntemattoman naisen kanssa koska silloin olet joko sekopää, raiskaaja tai joku muu perverssi. Voit yrittää lähestyä naista tinderissä tai jossain muualla deittipalvelussa, mutta aloita se keskustelu ihan jollain muulla tavalla kuin tervehtimällä ja kysymällä kuulumisia, koska se paljastaa sinun olevan tylsä ja tavis.

Eli unohda koko juttu

Vierailija
50/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehuisi upeita miehiä myös? Onko siinä jokin este?

Miksi vain naiset ovat kehujesi arvoisia?

Jos miehet suhtautuisivat kehuihisi kielteisesti, et voi ihmetellä miksi joku nainen suhtautuu niihin kielteisesti.

Vierailija
51/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin minä arvostan, jos kehut annetaan tahdikkaasti ja sydämestä.

Kiitos sinulle. On mukavaa huomata, että on vielä olemassa ns. normaaleita ihmisiä - jopa tällä palstalla :D.

ap

Vierailija
52/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kehua ihmistä josta et tiedä mitään? Entä jos hän on luonteeltaan ilkeä nalkuttaja? Tai bimbo joka vain odottaa että komea miljonääri poimii hänet matkaansa sieltä kaupasta eikä hänen tarvitse enää työskennellä?

Vierailija
53/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa se hankalaa olla kaunis nainen, kun niin paljon kehutaan ja huomioidaan. minä kyllä ilahtuisin, jos minuunkin joku josku kiinnittäisi huomiota positiivisessä mielessä ja vaikka kehaisisi, että olen viehättävä yms. Terveisin ruma nainen.

Olet kuitenkin ns. normaali ihminen - toisin kuin suurin osa tämän ketjun muista vastaajista taitaa olla...

Vierailija
54/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä ei töissä kommentoida, kirjoittamaton sääntö.

Tässä tapauksessa se nainen on töissä, mutta ei se asiakas. Sitä paitsi, asiakas on aina oikeassa :).

Vierailija
55/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä osiaatkin kuulostaa typerältä :D. Ensinnäkin, en tietenkään sanoisi kommenttia kuin hänelle. Toisekseen, kyse ei ole mistään "tuomion julistamisesta" vaan ihan yksinkertaisesta halusta ilahduttaa toista positiivisella kommentilla.

Kuulostat jtypertältä jankatessasi, että haluat ilahduttaa, vaikka monet on sanoneet, etteivät ilahtuisi.

Mitä?! Väitätkö ihan pokkana, että minun toimintani motiivi MUUTTUU sen perusteella, mikä on sen toiminnan aikaansaama vaikutus? Viestin nro 20 kirjoittaja taisi olla aikalailla oikeassa, tai sitten olet keksinyt aikakoneen :D.

Kyllä minä nyt vaan ihan oikeasti haluaisin saada hänelle hyvän mielen - tai siis HALUSIN. Tuskinpa siellä kaupassa nyt pelkästään kivoja ja helppoja asiakkaita on - taitaa olla jopa eniten tässä ketjussa kirjoittavien kaltaisia jyriä... Mutta sehän nyt näyttää olevan kertakaikkiaan rikosluonteista, että haluaisi ilahduttaa raskasta työtään tekevää ammattilaista.

ap

Vierailija
56/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lausuisit naiselle kehun ja hän sanoisi sinulle, ettei häntä kiinnosta sinun kehuisi ja se, että miellyttääkö hän silmääsi vai ei , miten reagoisit? Pyytäisitkö anteeksi kommenttiasi vai sanoisitko naiselle, että tämä kuulostaa typertältä?

Enemmän kuin todennäköisesti pyytäisin anteeksi.

ap

Vierailija
57/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tietää onko sinut pituutensa kanssa. Parempi on jos jotain aiot avautua että toteat kuinka kaunis nainen on mielestäsi. Miksi sinun pitää alleviivata pituuden merkitystä.

Koska hänen pituutensa on tässä se juttu. Haluan, että hän kokee sen hyvänä asiana, eikä ikinä häpeä tai yritä "piilotella" sitä.

Vierailija
58/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, myönsit sen tai et, niin sinä mietit millainen se nainen olisi sängyssä. Miesten tulisi ymmärtää että me naiset ymmärrämme tämän, kun he tekevät huomioita ulkonäöstämme.

Ei jumalavita. Mä olen ONNELLISESTI naimisissa. Ei ole vähäisintäkään tarvetta eikä halua miettiä tuollaista. Uskomatonta, miten kyynisiä täällä ollaan. Ei jokainen mies ole muna pystyssä naisen raiskaamisesta fantasioiva rikollinen! Eikä jokainen mies voi olla vastuussa oman toimintansa lisäksi myös kaikista niistä luusereista, jotka tekisivät niin!

Vierailija
59/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme voi päättää toisten puolesta, mikä ilahduttaa heitä ja millainen toimintamme ilahduttaa toisia. Ei, vaikka tarkoitusperät olisivatkin hyvät.

Nähtävästi voitte kuitenkin ihan sujuvasti päättää, mitkä ne tarkoitusperät milloinkin olivat...

Vierailija
60/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kehua ihmistä josta et tiedä mitään? Entä jos hän on luonteeltaan ilkeä nalkuttaja? Tai bimbo joka vain odottaa että komea miljonääri poimii hänet matkaansa sieltä kaupasta eikä hänen tarvitse enää työskennellä?

Käsittääkseni tässä ketjussa on nyt jo kyllästymiseen asti jankattu, että tarkoitukseni on ILAHDUTTAA HÄNTÄ, tehdä positiivinen huomio asiasta, joka on saattanut tuottaa hänelle jopa mielipahaa joskus. Mitä sitten, vaikka olisikin ilkeä nalkuttaja tai bimbo. En ole menossa hänen kanssaan naimisiin!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä