Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattoman naisen kehuminen

Vierailija
13.08.2022 |

Mulla on lähikaupassa kassana ja muissakin töissä nainen joka on TOSI pitkä, ja siis aivan hengästyttävän upea ilmestys. Olen itsekin liki 2 m, joten todella arvostan. Olisiko mautonta sanoa tästä hänelle? Ihan siis vaan hymyilisin ja sanoisin, että ootpa muuten upean pitkä nainen. Voisko tästäkin joku pahastua, ja miksi?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehukaa vaimojanne tai deittejänne.

Työssä olevan kehuminen on aika mautonta. Hän ei ole siellä kuulemassa sinun mielipidettäsi hänen ulkonäöstään, oli se hyvä tai huono vaan tekemässä töitä.

Aina voi naista kehua hänen tekemästään työstä! Vaikka kaupassa jos ihastuttava nainen laittaa tavaroita hyllylle voi sanoa "Aivan mahtavasti olet asetellut tuotteet hyllylle. Hieno homma!" ja samalla voi näyttää peukkua. Kassalle voi sanoa "Kiitos paljon erittäin nopeasta kassatyöskentelystä. Jatka samaan malliin!" ja taas voi peukkua näyttää.

Vierailija
22/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehuisit naista ominaisuudesta, jota hän ei ole itse voinut valita? Menee monilla samaan tökeröiden kehujen kategoriaan kuin "upeat isot tissit/ oot upeen lyhyt". Niinku kiitos, mutta en voi pituudelle tai kuppikoolle mitään.

Ai että kehua saa vain asioista jotka ovat jollain tavalla itse tehtyjä tai muuten omaa "ansiota"? Mikäs järki tässä on olevinaan. Miksi sille pituudelle pitäisi "voida" mitään - varsinkaan, kun se on positiivisen huomion kirvoittajana? Sehän tarkoittaa vain, että minusta on juuri sillä hetkellä tosi mukavaa nähdä hänet.

No etkö voi vaan nauttia siitä näkemisen ilosta itseksesi, varsinkin kun on mahdollista, ettei sen kuuleminen myyjää ilahduta...

Mä olin töissä asiakaspalvelussa ja meillä oli ihan ohjeisiin kirjattu, keneen esimieheen olla yhteydessä, jos asiakas kommentoi ulkonäköä tavalla, jonka kokee ei-toivotuksi. Asiakkaan palvelemisesta olisi myös oikeus ollut kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehuisit naista ominaisuudesta, jota hän ei ole itse voinut valita? Menee monilla samaan tökeröiden kehujen kategoriaan kuin "upeat isot tissit/ oot upeen lyhyt". Niinku kiitos, mutta en voi pituudelle tai kuppikoolle mitään.

Ai että kehua saa vain asioista jotka ovat jollain tavalla itse tehtyjä tai muuten omaa "ansiota"? Mikäs järki tässä on olevinaan. Miksi sille pituudelle pitäisi "voida" mitään - varsinkaan, kun se on positiivisen huomion kirvoittajana? Sehän tarkoittaa vain, että minusta on juuri sillä hetkellä tosi mukavaa nähdä hänet.

Hän on töissä. Hän ei voi valita näkeekö sinut. Sulla on vapaus mennä sinne kauppaan tuijottelemaan ja vaikka kehumaan hänen pituuttaan. Mutta älä sitten ihmettele jos hän ei jatkossa ole kassalla kun tulet asiakkaaksi, vaan siinä on aina kaupan äkäisin täti.

Vierailija
24/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs helevetin telaketjufemakko siihen jyräsi murisemaan :D. Puhe on KEHUsta eikä arvostelusta! Miksi naiset Suomessa on nykyään noin typeriä...

Ei pidä ottaa edes kantaa jonkun ulkoisiin ominaisuuksiin. Oli mies tai nainen.

Vierailija
25/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin kovin pitkille naisille se pituus saattaa olla arka paikka

Tämä on kummallista. Joskus tosiaan näkee pitkiä naisia, joiden koko vartalon asennosta ja kävelytyylistä tulee vaikutelma, että yrittävät ikäänkuin pysyä mahdollisimman vähän näkyvillä. Tämä on tosi surullista. Juuri tällaisille mun erityisesti tekisi mieli sanoa, miten upeilta he näyttävät jo pelkästään sen pituuden ansiosta.

Vierailija
26/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kummallista. Joskus tosiaan näkee pitkiä naisia, joiden koko vartalon asennosta ja kävelytyylistä tulee vaikutelma, että yrittävät ikäänkuin pysyä mahdollisimman vähän näkyvillä. Tämä on tosi surullista. Juuri tällaisille mun erityisesti tekisi mieli sanoa, miten upeilta he näyttävät jo pelkästään sen pituuden ansiosta.

Entä jos lyhyt kävelee kumarassa, onko se liitännäinen pituuteen?

Vai olisiko vain niin että pitkilläkin voi olla huono ryhti.

Ei toki sovi sinun ennakkoluuloihisi, joissa jokainen pitkä kävelee ylväästi kuin mallit konsanaan.

Vierailija
27/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisihan se kiva kuulla, minkä vuoksi tuollaista pidettäisiin "arvosteluna", kun todellakin kyse on  vain ja ainoastaan iloisesta, positiivisesta kommentista. Ei sisällä minkäänlaista tausta-ajatusta, eikä ole tarkoitettu myöskään kritiikiksi niille, jotka eivät ole yhtä pitkiä.

Herättääkö tämä kenties jonkinlaista kateutta niillä, joilla vyötärön ympärys on samaa luokkaa pituuden kanssa?

Jos mulle joku nainen sanoisi, että oletpas komean pituinen mies, niin ilahtuisin siitä, että olen ilmeisimmin tehnyt myönteisen vaikutuksen.

ap

Ei herätä, koska usko tai älä, me naiset ei olla täällä kilpailemassa keskenämme jostain random-miehen henkilökohtaisuuksiin menevistä kommenteista.

Itse olen pitkä, hoikka ja näyttävä nainen. Olen liian nuoresta saanut kommentteja ulkonäöstäni, minulla ei ole ollut minkäänlaista rauhaa kasvaa ja kokea rauhassa oman kehoni muutoksia. Minun ulkonäköni on ollut aina yhteistä omaisuutta, vaikka koen kommentit minun henkilökohtaiselle alueelleni tunkeutumisena.

Minun identiteettini ei rakennu sen varaan millaisen vaikutuksen ulkoisilla ominaisuuksillani olen tehnyt tuntemattomaan ihmiseen.

Vierailija
28/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot asiallisen yksisanaisesti "ookoo, kiitos * ja mies alkaa räyhätä, että se oli kohteliaisuus ja miksi olet noin tyly ja plaa plaa.

Näin on käynyt mulle.

Olen tietysti pahoillani, että sinua on kohdeltu noin. Kehujalla lienee sitten ollut jokin muukin motiivi kuin vain sinun ilahduttamisesi.

Oli miten oli, surulliseksi on tämä touhu täällä mennyt. Sanoo jollekin positiivisen huomion, ja tulee miltei "lynkatuksi".

Vierailija
29/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentoit toisen ulkonäköä siitä vetää väistämättä sen johtopäätöksen, että haluat häneltä jotakin eli toisin sanoen olet rasittava häirikkö.

Vierailija
30/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sun pitäisi sanoa siitä asiasta yhtään mitään sille?

Koska

1) ilahduin hänen ulkomuodostaan

2) halusin hänenkin ilahtuvan siitä, että hänestä on tehty joku positiivinen huomio.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Vierailija
31/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kommentoit toisen ulkonäköä siitä vetää väistämättä sen johtopäätöksen, että haluat häneltä jotakin

Ei pitäisi vedellä sellaisia johtopäätöksiä, koska ne eivät päde joka kerta. Enemmänkin kuulostaa siltä, että noin ajattelevalla on tosi huono itsetunto - ikäänkuin kehua ei kuitenkaan olisi ansaittu, joten sen taustalla täytyy olla joku muu motiivi.

Vierailija
32/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot asiallisen yksisanaisesti "ookoo, kiitos * ja mies alkaa räyhätä, että se oli kohteliaisuus ja miksi olet noin tyly ja plaa plaa.

Näin on käynyt mulle.

Olen tietysti pahoillani, että sinua on kohdeltu noin. Kehujalla lienee sitten ollut jokin muukin motiivi kuin vain sinun ilahduttamisesi.

Oli miten oli, surulliseksi on tämä touhu täällä mennyt. Sanoo jollekin positiivisen huomion, ja tulee miltei "lynkatuksi".

Todennäköisyys sille, että nainen kokee ulkonäkönsä kehumisen enemmän negatiiviseksi kuin positiiviseksi asiaksi on suuri. En mäkään kokenut sitä edes ennen räyhäystä positiiviseksi ja tuo räyhäys tietysti vei sen reippaasti negatiivisen puolelle. Mies tosiaan avautui myös tuosta, miten ikävää on, kun nykyään naiset ei ilahdu ja arvosta sitä, että saavat kehuja....

Vierailija
33/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

2) halusin hänenkin ilahtuvan siitä, että hänestä on tehty joku positiivinen huomio.

Kohta kaksi ei luultavasti seuraa kohtaa yksi. Maailma nyt vain ei ole sinun mielesi mukaan rakentunut.

Vierailija
34/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuolloin pitäisi pitää suunsa erityisen supussa sekä olla tuijottamatta.

Vierailija
35/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on käynyt mulle.

98% miehistä on jokin muu motiivi kuin naisen aito ilahduttaminen. Jos tätä on kokenut noin 10-vuotiaasta alkaen isänsä ikäisiltä miehiltä, teinipojilta ja parikymppisiltä, sitä tulee skeptiseksi. Kellään ei valitettavasti lue otsassa, onko kehu aito ja halutaan ilahduttaa vai sanotaanko niin vaan ja yritetään uida pöksyihin ja käydään aggressiivisiksi, jos nainen vain toteaa kiitos, ok ja haluaa pois tilanteesta. 

Vierailija
36/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta,hiuksia ja kauneutta voi kehua. Takapuolta, tissejä ja painoa ei kannata mainita.

Vierailija
37/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska

Sanoit, että ilahtuisit, jos joku nainen sanoisi ihanan kommentin ulkonäöstäsi. Muutama huomio

1) On ihan normaalia ajatella, että kun minä ilahdun asiasta X, toinenkin ilahtuu varmasti samasta asiasta. Koska kyseessä on tuntematon henkilö emme pysty sanomaan, että hän ilahtuisi kommentistasi. Harvemmin asiakaspalvelutyössä ja ylipäätään töissä olevat naiset ilahtuvat ulkonäön kommentoinnista miesten taholta. Miksi? Koska...

2)... ikinä ei tiedä, mikä mies on miehiään. Onko tässä tosiaan vain välitön ohiheittokehu, vai saako tuosta stalkkerin peräänsä. Miehen ei tarvitse murehtia siitä, että kehun antanut nainen jää kyttäämään nurkan taakse ja iskee kiinni, kun poistut työpaikalta ja tekee mahdollisesti fyysistä väkivaltaa. Jokainen nainen joutuu miettimään tämän asian jokaisen miehen kohdalla, koska emme ole telepaattisia kykyjä omaavia suurmestareita, jotka näkisivät ensisekunnilla millainen tyyppi tällä kertaa on kyseessä. Lyhyesti; jokainen mies on kohdattava potentiaalisena uhkana, jos mielii pysyä turvassa niiltä, jotka ovat aidosti uhkia.

3) Näyttävä nainen, joka poikkeaa massasta, on varmasti saanut kyllästymiseen asti huomiota ja kehuja koko elämänsä ajan. Sinä haluat näyttäytyä hänelle herrasmiehenä, joka huomioi kauniisti naista, mutta nainen kokee sinut vain yhtenä "toljottajana". Näyttävä ystäväni ei voi mennä viihteelle koskaan minnekään, koska aina siihen ilmaantuu oman elämänsä herrasmies kehumaan häntä ja vaatimaan sitä kautta huomiota ja aikaa (ja vaihtamaan ystäväni viihteestä nauttimisen siitä huolehtimiseen, että onko tämä mies harmiton vai vaarallinen).

4) Miehet yleisesti nauttivat ajatuksesta, että ympärillä pörrää naisia ihailemassa heitä. Ja mikä ettei, eihän naisista ole heille vaaraa. Naiset eivät yleisesti halua ympärilleen miehiä pörräämään, koska siinä on tuo kohta 2 aina läsnä. Ehkä 10 pörräävästä miehestä 9 on reiluja ja normaaleja, mutta se 1 onkin sitten stalkkeri-r4aiskaaja-mielenterveysongelmainen ymv.

Sinulla on aina varmasti puhtaat tarkoitusperät, mutta kysyit naisten mielipidettä ja me vastaamme oman näkökulmamme puolesta.

Vierailija
38/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootpa ihana pikkuinen taskuraketti niin kuin veli meille täällä av:lla. 

Vierailija
39/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se hankalaa olla kaunis nainen, kun niin paljon kehutaan ja huomioidaan. minä kyllä ilahtuisin, jos minuunkin joku josku kiinnittäisi huomiota positiivisessä mielessä ja vaikka kehaisisi, että olen viehättävä yms. Terveisin ruma nainen.

Vierailija
40/101 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap kuvittelet olevasi, että voit julistaa maailmalle, kuka on mieleesi ja kuka ei.

Kylläpä osaatkin kuulostaa typerältä :D. Ensinnäkin, en tietenkään sanoisi kommenttia kuin hänelle. Toisekseen, kyse ei ole mistään "tuomion julistamisesta" vaan ihan yksinkertaisesta halusta ilahduttaa toista positiivisella kommentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi