Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei parisuhdeaikaa, mies menee lapsen kanssa samaan aikaan nukkumaan

Vierailija
13.08.2022 |

Lapsi nukkuu klo 22-08. Mies menee nukkumaan lapsen kanssa klo 22 ja herää kun lapsikin herää eli klo 8. Itse jään vielä pariksi tunniksi lapsen nukkumaanmenon jälkeen hereille. Näin on jatkunut lapsen syntymästä asti. Olenko kohtuuton, jos toivoisin miehen jäämään edes jonain iltana kanssani viettämään aikaa? Mielestäni tuohon jää kuitenkin ruhtinaallinen unimäärä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikapano spontaanisti ei paljon aikaa eikä vamisteluja vaadi. Takapano suositeltavin tällöin. Pitemmän kaavan mukaan silloin, kun on todella aikaa. Käyttäkää mielikuvitusta, älkääkä vain valitelko.👍

Pikapano antaa seksuaalisen tyydytyksen vain miehelle, naiselle ainoa tyydytys siitä tulee siitä että voi taas hetken aikaa luottaa siihen että edelleen kelpaa miehelle pantavaksi.

Vierailija
22/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei halua sinua. Helpottuneena menee lapsensa kanssa nukkumaan, ei tarvitse keksiä tekosyitä seksistä kanssasi kieltäytymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikapano spontaanisti ei paljon aikaa eikä vamisteluja vaadi. Takapano suositeltavin tällöin. Pitemmän kaavan mukaan silloin, kun on todella aikaa. Käyttäkää mielikuvitusta, älkääkä vain valitelko.👍

Totta. Mutta jostain syystä APn mies ei halua häntä. Onkohan hygieniakysymys?

Vierailija
24/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikapano auttaa siihen, että haluaa parisuhdeaikaa? Siis AIKAA olla puolisonsa kanssa. Jutella menneestä, suunnitella tulevaa. Viettää aikaa rakastamansa ihmisen kanssa. Se 2 min pikapano on kovin lyhyt parisuhdeaika. Joku yhteinen kahvihetkikin on pidempi.

Vierailija
25/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noinkin päin voi olla. Meillä vaimo käy jo ennen kymppiä nukkumaan, sitä ennen on vatsa, pää tahi jokin muu ongelma. Seksiä harvoin. Tai siis ei seksiä, saan vain pikasesti. Lasten takia mä jaksan tällästä, olen jo "tottunut" ni ihan sama mulle. Tai voihan sillä joku toinenkin olla.

En kyllä tajua AP:n ukkoakaan jos nukkuu noin paljon. Mä nukun 24-06 jos sitäkään.

Vierailija
26/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset rytmit on todellinen ongelma parisuhteissa. Tuossa nyt ei niin suurta eroa ole, mutta näköjään tuokin on ongelma.

mies54v

Vierailija
27/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin päin voi olla. Meillä vaimo käy jo ennen kymppiä nukkumaan, sitä ennen on vatsa, pää tahi jokin muu ongelma. Seksiä harvoin. Tai siis ei seksiä, saan vain pikasesti. Lasten takia mä jaksan tällästä, olen jo "tottunut" ni ihan sama mulle. Tai voihan sillä joku toinenkin olla.

En kyllä tajua AP:n ukkoakaan jos nukkuu noin paljon. Mä nukun 24-06 jos sitäkään.

Ylipitkät unet ennusti jossain artikkelissa aikaista kuolemaa. Näin muistan lukeneeni.

mies54v

Vierailija
28/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
29/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen iästä, mutta monelle on kyllä myöhäinen nukkumaanmenoaika tuo. Meillä oli klo 20. jälkeen aina parisuhdeaikaa, kun lapset olivat pienempiä. Myös pieninä koululaisina nukkuivat kasin-ysin aikaan. Nyt teineinä menevät nukkumaan meidän jälkeen ja seksi on vähän hissuttelua, mutta onpahan edes jotain.

Vierailija
30/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tuhansia postauksia, joissa vahvistetaan naisen oikeutta omaan kehoonsa. Eikö sama logiikka päde miesten suhteen? Jos ei seksi nappaa mamman kanssa, niin sitä ei ole. Lapsellista kiukutella, jos mies haluaa väsyneenä nukkua rakkauden hedelmän kanssa. Mamma voi illalla sen pari tuntia lueskella Vauva-palstaa.

Vierailija
31/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeaikaa pitäisi olla päiväsaikaan, ei niin, että se on pois jonkun yöunista.

Mies joka menee nukkumaan klo 22 ja herää klo 8, ei nuku 10 h. Minäkin teen noin japitää lukea sängyssä ensin pari tuntia, että pystyn nukahtamaan, sitten herään pari kolme kertaa yöllä vessaan ja valvomaan joitain tunteja, tai voi olla, että en enää edes nukahda uudestaan. Osalla ihmisistä vaan on uniongelmia. Eivät he nukahda samantien, kun menevät nukkumaan, eivätkä nuku sitä väliä herätykseen asti. Minäkin olen ollut uniongelmiin erikoistuneen ammattilaisen hoidossa vuosia ja käytän uniläökkeitäkin, ilman sitä en nukkuisi tätäkään vähää, en ehkä olisi enää elossakaan unettomuuden takia. Joten ärsyttää noi oletukset, että toi mies nukkuisi 10 h ja myös qp:n qsenne, että hän luulee olevansq oikeutettu estämään miestä menemään nukkumaan. Itse ap vielä nukkuu aamulla pidempään kuin mies, jotenkin itsekkään oloinen ihminen.

Vierailija
32/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei riitä että mies hoitaa tiskit, pyykit, lapset, ruoat ja käy nukkumaan kun on kuolemassa väsymykseen.

Naiset vaativat että mies antaa hieronnat ja virittelee naiselle tunnelman... jotta nainen saa antaa pakit ja syytettyä miestä seksimaanikoksi.

Vierailija
33/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle että tänään voisi olla sitä tiukempaa osastoa tarjolla jos jää lapsen nukkumaanmentyä kanssasi viinilasilliselle, ja isket silmää.

Palstamammoilla ei ole mitään tiukempaa osastoa.

Mulla on! Sektio x2 😂

Vierailija
34/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikapano antaa seksuaalisen tyydytyksen vain miehelle, naiselle ainoa tyydytys siitä tulee siitä että voi taas hetken aikaa luottaa siihen että edelleen kelpaa miehelle pantavaksi.

Ei pidä paikkaansa! Rakastava mies huomioi vaimon myös pikapanossa. Enkä puhu kakkosesta, meillä ei sitä harrasteta sen enempää ku takaapäin ykköseen.

Vierailija
35/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeaikaa pitäisi olla päiväsaikaan, ei niin, että se on pois jonkun yöunista.

Mies joka menee nukkumaan klo 22 ja herää klo 8, ei nuku 10 h. Minäkin teen noin japitää lukea sängyssä ensin pari tuntia, että pystyn nukahtamaan, sitten herään pari kolme kertaa yöllä vessaan ja valvomaan joitain tunteja, tai voi olla, että en enää edes nukahda uudestaan. Osalla ihmisistä vaan on uniongelmia. Eivät he nukahda samantien, kun menevät nukkumaan, eivätkä nuku sitä väliä herätykseen asti. Minäkin olen ollut uniongelmiin erikoistuneen ammattilaisen hoidossa vuosia ja käytän uniläökkeitäkin, ilman sitä en nukkuisi tätäkään vähää, en ehkä olisi enää elossakaan unettomuuden takia. Joten ärsyttää noi oletukset, että toi mies nukkuisi 10 h ja myös qp:n qsenne, että hän luulee olevansq oikeutettu estämään miestä menemään nukkumaan. Itse ap vielä nukkuu aamulla pidempään kuin mies, jotenkin itsekkään oloinen ihminen.

Kai ap tietäisi jos miehellä olisi tuommoinen uniongelma? Eikä se ole klo 22 nukkumaanmenoa jos lukee sängyssä kaksi tuntia, tai klo 8 heräämistä jos tosiasiassa herää jo viideltä.

Vierailija
36/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sitten teidän ehdotus siihen, että pariskunta voisi joskus viettää aikaa kaksin, jos on ehdoton pakko aina nukkua yhtä kauan kuin lapsi? Varsinkin jos tilanne on se, ettei ole hoitohalukkaita mummoja tai muitakaan, eikä hirveästi ylimääräistä rahaa hoitajan palkkaamiseen? Päiväuniaikaan oletettavasti vanhemmat tai ainakin toinen on töissä? Siis jos sukupuolet olisi toisinpäin niin nainenhan leimattaisiin hulluksi pihtariksi joka ihan tahallaan kiusaa miestään ja parisuhteensa. Nyt kun nukkuja on mies niin nainen pilaa parisuhteen toivomalla joskus kahdenkeskistä aikaa....

Vierailija
37/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle että tänään voisi olla sitä tiukempaa osastoa tarjolla jos jää lapsen nukkumaanmentyä kanssasi viinilasilliselle, ja isket silmää.

Palstamammoilla ei ole mitään tiukempaa osastoa.

Mulla on! Sektio x2 😂

Ikävä kertoa, mutta löystymiseen ei sinänsä vaikuta synnytys alakautta, vaan raskauden aikaiset hormonit sekä kohdun paino täysiaikaisessa raskaudessa vaikuttavat kudoksiin.

Vierailija
38/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sitten teidän ehdotus siihen, että pariskunta voisi joskus viettää aikaa kaksin, jos on ehdoton pakko aina nukkua yhtä kauan kuin lapsi? Varsinkin jos tilanne on se, ettei ole hoitohalukkaita mummoja tai muitakaan, eikä hirveästi ylimääräistä rahaa hoitajan palkkaamiseen? Päiväuniaikaan oletettavasti vanhemmat tai ainakin toinen on töissä? Siis jos sukupuolet olisi toisinpäin niin nainenhan leimattaisiin hulluksi pihtariksi joka ihan tahallaan kiusaa miestään ja parisuhteensa. Nyt kun nukkuja on mies niin nainen pilaa parisuhteen toivomalla joskus kahdenkeskistä aikaa....

Se on pariskunnan oma ongelma jos eivät ole hankkineet tukiverkkoa itselleen tai ovat niin huonossa väleissä kaikkien kanssa ettei heille voi lasta antaa hoitoon.

Vierailija
39/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain hyvä asia. Sinun ei tarvitse harrastaa seksiä ainakaan tuolla aikavälillä.

Onko se tosiaan niin että kun lapsi on pullautettu ulos tulee seksistä naiselle vain pakollinen paha jota "tarvitsee" harrastaa pakon edessä..?

Vierailija
40/41 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on päättänyt lopettaa kahden ihmisen seksielämän kun ei huvita. Ryydy siihen.

Niin naisetkin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme