Tosi rikas mies on kiinnostunut sinusta
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaissa miehisä on se vika, että he kuvittelevat ostavansa seksirobotin, johon he voivat syöttää haluamansa luonteenpiirteet, kiinnostuksen kohteet ja muut ominaisuudet oman mielensä mukaan. He eivät ymmärrä, että kyseessä on ihminen.
Ja mistäs sinä asian tiedät? Onko tullut luettua Seiskaa?
On tullut tavattua rikkaita, kosittukin on rikkaiden taholta. Eräästä tyypistä luulin, että hän on normaalituloinen/köyhä ja annoin itselleni luvan tutustua/rakastua. Sitten hänestä alkoi tulla samoja ikäviä piirteitä esiin kuin tapaamistani rikkaista. Otin välimatkaa. Sitten paljastui, että hän on rikas. Jätin.
Minä en tarvitse mitään rikasta miestä. Minulla on jo oma mieheni, jota rakastan.
Sehän on vain plussaa jos minäkin satun rakastumaan häneen. Muuten saa jäädä.
Rikkailta miehiltä puuttuu empatia. Tätä tukevia tutkimuksia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa huoletta kommentoineet naiset, emme me ilman naista jää. Päinvastoin, on jopa valinnan varaa.
Ainahan niitä löytyy, jotka myyvät itsensä rahasta.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jokin aika sitten tilanne, että rikas mies oli kiinnostunut minusta. En tiennyt ekoille treffeille mentäessä että oli rikas sillä esim. ammatista sitä ei voinut päätellä vaan sen perusteella arvioin meidän tienaavan suunnilleen saman verran. Näin olikin mutta ekoilla treffeillä kävi ilmi, että miehellä on rikas suku ja saanut paljon perintöä. Minusta oli ensinnäkin tosi outoa kertoa tämä ekoilla treffeillä käytännössä tuntemattomalle naiselle ja tuli tunne, että yritti saada niiden rahojen avulla minut toisille treffeille/jatkamaan tapailua. Emme mielestäni sopineet oikein yhteen, ei ollut luontevaa keskustelua ja oli aika paljon hiljaisia hetkiä ja tuntui tosi väkisin vääntämiseltä koko juttu joten en lähtenyt toisille treffeille. Mies tuntui aidosti hämmästyneeltä ja sain sen kuvan että hämmästyi nimenomaan siksi että olihan hän kertonut rahoista. Minua alkoi siinä vaiheessa enemmän ärsyttää se, että kuvitteli minun olevan pelkän rahan perässä ja ostettavissa vaikka muuten emme selvästi olleet samalla aaltopituudella.
No niinpä, ja samalla monet miehet valittaa, kun naiset haluaa vaan heldän rahojaan. Selkeintä olis, jos molemmilla olis edes suurinpiirtein samantasoinen tilanne ja tausta. Toisaalta sillä rikkaudella toiset myös haluavat sen tuomaa valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollutkin, mutta kun sattuu olemaan kuspää ja pärjään omallakin palkalla, niin enpä nyt tee mitään. Ainakaan hänen kanssaan.
Tämä. Ei kukaan tarvitse rikasta manipuloivaa psykopaattia vaivoikseen. Rikkaiden olisi syytä oppia tämä ja muuttua paremmiksi ihmisiksi. Raha ei oikeuta kohtelemaan muita huonosti.
Eihän rikas tarkoita, että olisi myös manipuloiva psykopaatti. Antakaa nyt mahdollisuus älkääkä heti teilatko. Äkkirikastuneet tunnistaa helposti, mutta ne, joilla on niin sanottua vanhaa rahaa ovat yleensä maltillisia ja hyvin käyttäytyviä eivätkä rahoillaan retostele. Siis rahoista ei puhuta ollenkaan.
Sama kokemus. Äkkiraha ei tee kenellekään hyvää. Tai siis ainakin aika harvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa huoletta kommentoineet naiset, emme me ilman naista jää. Päinvastoin, on jopa valinnan varaa.
Ainahan niitä löytyy, jotka myyvät itsensä rahasta.
Niin?
Eikö taloudellisesti rikkaan ihmisen elämästä aidosti rikasta teksisi molemminpuolinen rakkaus? Sellainen, jonka voi mittauttaa laitteilla ja nähdä laitteen näytöltä. Todellinen molemminpuolinen rakkaus ihmiskaupman sijaan. Miksi rikkaan elämä on niin säämlittävää, että hän joutuu ostamaan ihmisen elämäänsä? Koska hänen luonteensa on niin iljettävä, että kukaan ei viitsi näytellä hänen vaimoaan ilman kunnon rahallista korvausta. Aika onnetonta rikkaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva! Tpivottavasti löydätte sit sen yhden tosi kivan. Liian usein vaihtaminen rikkoo aina sielua vähän. Ja sit sen hyvän kanssa ei ehkä onnistukaan. Jonkun tutkimuksen mukaan onnellisimmat ja terveimmät miehet ovat pitkässä liitossa eläneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jokin aika sitten tilanne, että rikas mies oli kiinnostunut minusta. En tiennyt ekoille treffeille mentäessä että oli rikas sillä esim. ammatista sitä ei voinut päätellä vaan sen perusteella arvioin meidän tienaavan suunnilleen saman verran. Näin olikin mutta ekoilla treffeillä kävi ilmi, että miehellä on rikas suku ja saanut paljon perintöä. Minusta oli ensinnäkin tosi outoa kertoa tämä ekoilla treffeillä käytännössä tuntemattomalle naiselle ja tuli tunne, että yritti saada niiden rahojen avulla minut toisille treffeille/jatkamaan tapailua. Emme mielestäni sopineet oikein yhteen, ei ollut luontevaa keskustelua ja oli aika paljon hiljaisia hetkiä ja tuntui tosi väkisin vääntämiseltä koko juttu joten en lähtenyt toisille treffeille. Mies tuntui aidosti hämmästyneeltä ja sain sen kuvan että hämmästyi nimenomaan siksi että olihan hän kertonut rahoista. Minua alkoi siinä vaiheessa enemmän ärsyttää se, että kuvitteli minun olevan pelkän rahan perässä ja ostettavissa vaikka muuten emme selvästi olleet samalla aaltopituudella.
No niinpä, ja samalla monet miehet valittaa, kun naiset haluaa vaan heldän rahojaan. Selkeintä olis, jos molemmilla olis edes suurinpiirtein samantasoinen tilanne ja tausta. Toisaalta sillä rikkaudella toiset myös haluavat sen tuomaa valtaa.
Rikas harjoittaa taloudellista väkivaltaa kumppaniaan kohtaan. Kuvittelee, että on ostanut määräysvallan "perheessä". Perheeksi en tuollaista sairasta asetelmaa edes kutsuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas harjoittaa taloudellista väkivaltaa kumppaniaan kohtaan. Kuvittelee, että on ostanut määräysvallan "perheessä". Perheeksi en tuollaista sairasta asetelmaa edes kutsuisi.
Toi on niin puutaheinää! Miehen omaisuus ei itsessään ole määräysvaltaa. Nainen, joka ymmärtää tämän asian, pääsee vaan elämässä helpommalla. Mieshän haluaa elämässään jakaa kokemuksia puolisonsa kanssa. Se, että se käännetään "määräysvallaksi", on sairasta.
En tietäisi tällaista kenestäkään. Toki jos se jollain ferrarilla ajelisi niin ehkä sitten voisin ajatella sen olevan rikas.
Ihan sama kuinka rikas. Jos mua ei kiinnosta mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin puutaheinää! Miehen omaisuus ei itsessään ole määräysvaltaa. Nainen, joka ymmärtää tämän asian, pääsee vaan elämässä helpommalla. Mieshän haluaa elämässään jakaa kokemuksia puolisonsa kanssa. Se, että se käännetään "määräysvallaksi", on sairasta.
Mitä jakamista on sellaisessa mitä toinen ei edes halua?
Höpö höpö. Kaikkea en minäkään sentään usko.
Millä mielellä kiinnostunut?
Todennäköisesti pötkisin pakoon.
T: Hetero mies