Taidan joutua työmatkalle Lahteen
Ainoa kokemus mennä junalla ohi. Mitä mä teen siellä iltaisin? En edes tiedä vielä mihin majoitun. En tunne sieltä ristin sielua ja olen yksin, usemman päivän. Mun töihin ei yleensä kuulu työmatkat, tämä on sellainen osittainen koulutus, osittainen tutustumismatka. Kahvit tulee järjestäjältä, lounaat pitää löytää itse. Mihin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No mitäs tuosta ap.
Jouduin keväällä työmatkalle Tukholmaan, enkä osaa ruotsia.
Onneksi neuvottelukumppani oli suomalainen, koska firmakin on siellä on suomalainen, mutta edustaa meitä Ruotsissa.
Onneksi sain mukaani nuoren kielitaitoisen insinööri plantun.Itse olen vain asentaja, mutta erikoistunut tiettyyn tuotteseen, jota sovittelen erilaisiin laitteisiin.
Tukhomassa jos kouluruotsillä jotakin yrität tilata, hakevat kyllä suomea puhuvan henkilön paikalle. On kokemusta. Jostakin ihmeestä päättelevät, että on suomalainen-
Kiinnostaisi tietää, millaista yötä ap tekee, koska vaikuttaa todella avuttomalta ja aloitekyvyttömältä.
Lahti on kiva. Mukavavia lounaspaikkoja esim. Taivaanranta,, Popot. Kivoja kävelymaastoja ja vuokraa vaikka pyörä, jos haluat lähteä kauemmaksi. Hotelleista Seurahuone ehdottomasti paras.
Lyhyet kävelymatkat moneen paikkaan.
Lahdessa on myös hyvä shoppailla!
Hakeudut keskustassa kaksiraitaverkkareihin ja aurinkolaseihin sonnustautuneiden miesten seuraan. Heiltä saat PIRIÄ, menee vapaaillat ihan sairaan nopeesti, ei tarvitse miettiä syömisiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Suosituksia siis lähinnä hain...ap
Radiomäellä on hyvä tapailla futarikundeja! Minulla on glory hole neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri
Työnantaja hommaa ja hoitaa majoituksen, ei ollut tarkoitus siitä litään kysyä. Syön melkein kaikkea muuta paitsi maitoon tehtyä keittoa.