Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan joutua työmatkalle Lahteen

Vierailija
13.08.2022 |

Ainoa kokemus mennä junalla ohi. Mitä mä teen siellä iltaisin? En edes tiedä vielä mihin majoitun. En tunne sieltä ristin sielua ja olen yksin, usemman päivän. Mun töihin ei yleensä kuulu työmatkat, tämä on sellainen osittainen koulutus, osittainen tutustumismatka. Kahvit tulee järjestäjältä, lounaat pitää löytää itse. Mihin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja hommaa ja hoitaa majoituksen, ei ollut tarkoitus siitä litään kysyä. Syön melkein kaikkea muuta paitsi maitoon tehtyä keittoa.

Vierailija
22/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs tuosta ap.

Jouduin keväällä työmatkalle Tukholmaan, enkä osaa ruotsia.

Onneksi neuvottelukumppani oli suomalainen, koska firmakin on siellä on suomalainen, mutta edustaa meitä Ruotsissa.

Onneksi sain mukaani nuoren kielitaitoisen insinööri plantun.

Itse olen vain asentaja, mutta erikoistunut tiettyyn tuotteseen, jota sovittelen erilaisiin laitteisiin.

Tukhomassa jos kouluruotsillä jotakin yrität tilata, hakevat kyllä suomea puhuvan henkilön paikalle. On kokemusta. Jostakin ihmeestä päättelevät, että on suomalainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittaja käski?

Vierailija
24/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan junalla ohi

Vierailija
25/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
26/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, millaista yötä ap tekee, koska vaikuttaa todella avuttomalta ja aloitekyvyttömältä.

Vierailija
27/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on kiva. Mukavavia lounaspaikkoja esim. Taivaanranta,, Popot. Kivoja kävelymaastoja ja vuokraa vaikka pyörä, jos haluat lähteä kauemmaksi. Hotelleista Seurahuone ehdottomasti paras.

Lyhyet kävelymatkat moneen paikkaan.

Lahdessa on myös hyvä shoppailla!

Vierailija
28/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudut keskustassa kaksiraitaverkkareihin ja aurinkolaseihin sonnustautuneiden miesten seuraan. Heiltä saat PIRIÄ, menee vapaaillat ihan sairaan nopeesti, ei tarvitse miettiä syömisiäkään.

Vierailija
29/29 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituksia siis lähinnä hain...ap

Radiomäellä on hyvä tapailla futarikundeja! Minulla on glory hole neliovisen Bemarini takapenkillä.

T: Niko Petteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän