Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo ei anna seksiä

Vierailija
13.08.2022 |

Ennen niin aktiivinen avovaimo on 18 v yhdessäolon jälkeen pihtamaan seksin kanssa.
Onkohan syy lähestyvät vaihdevuodet vai olenko minä vaan niin surkea sängyssä että kipinä hänellä on hävinnyt johonkin?
No ei haittaa menen vaikka maksullisille sitten jos en mistään muualta sitä saa.
Pitäkööt pillunsa, enää en vonkaa koska en vaan jaksa saada pakkeja kerta toisensa jälkeen.
M60 vee.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hänellä olla jotain kipuja?

Vierailija
2/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja hommaa sika!

Vierailija
4/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt maksullisiin. Kaupunki on täynnä yksinäisiä naisia

Vierailija
5/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt maksullisiin. Kaupunki on täynnä yksinäisiä naisia

Eipä taida enää 60 vuotiailla miehillä olla vientiä, vaikka olisi kuinka yksinäisiä naisia.

Näin se vaan valitettavasti menee.

Ja nyt puhutaan ihan ns. normimiehestä, eikä mistään alkoholisoituneesta haisevasta isovatsaisesta epäsiististä hemmosta, joita niitäkin tässä maassa riittää.

Vierailija
6/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei ole jo sun ex?

Vierailija
7/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan eronnut ex vaimostani ja yhtenä mutta ei todellakaan ainoana eron syynä oli

se ettei harrastettu seksiä.

Aika pian tuon tapahtuman jälkeen tapasin nykyisen vajaat 10 vuotta nuoremman avovaimoni.

Ensimmäiset 10 vuotta oli todella aktiivista seksielämää mutta siitä se sitten hiipui ja nyt on loppunut kokonaan. Ilmeisesti syy taitaa olla avovaimon lähestyvät vaihdevuodet.

En tiedä pitäisikö tällaisen kuusikymppisen edes haluta enää seksiä.

Ja ei se eroamalla parane koska ei tällainen kuusikymppinen mies enää kellekään kelpaa.

Kyllä uudet parisuhteet ja seksi taitaa olla vaan minua nuorempien juttu.

Tämän ikäisellä ne asiat ovat jo taaksejäänyttä elämää ja kitkutellaan nyt tässä sitten päivä kerrallaan ja yritetään keskittyä ihan joihinkin muihin asioihin.

Vierailija
8/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan eronnut ex vaimostani ja yhtenä mutta ei todellakaan ainoana eron syynä oli

Aika pian tuon tapahtuman jälkeen tapasin nykyisen vajaat 10 vuotta nuoremman avovaimoni.

Ensimmäiset 10 vuotta oli todella aktiivista seksielämää mutta siitä se sitten hiipui ja nyt on loppunut kokonaan. Ilmeisesti syy taitaa olla avovaimon lähestyvät vaihdevuodet.

Ja ei se eroamalla parane koska ei tällainen kuusikymppinen mies enää kellekään kelpaa.

Tämän ikäisellä ne asiat ovat jo taaksejäänyttä elämää ja kitkutellaan nyt tässä sitten päivä kerrallaan ja yritetään keskittyä ihan joihinkin muihin asioihin.

Kylläpä tuo on hyvin tyypillinen tilanne. Seksin määrä vähenee oman ikääntymisen ja parisuhteen ikääntymisen myötä, näin se vain suurimmalla osalla ihmisistä on. Naisilla vaihdevuodet on eräs selkeä seksihalukkuuden lopettaja, kaikille naisille ei niin käy mutta hyvin isolle osalle näin tapahtuu.

Vierailija
9/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 65v ja seksiä ollut vaimon kanssa säännöllisesti alle 20v ikäisistä. Ei ole aikomustakaan lopettaa, kun jatkuvasti panettaa vieläkin. Jos vaimolta loppuisi halut syystä tai toisesta, niin sopisin vaimon kanssa, että saisin käydä vieraissa. Tän ikäisenä enää viitsi erotakaan.  En usko, etteikö rakas vaimo suostuisi, kun ymmärtää kyllä, että mun viriilinä miehenä pitää saada kalulleni pillua. Pelkät suikkarit ei montaa päivää lämmitä, eikä edes vie panetusta. Kassit täyttyy edelleen todella  nopeasti ja alkaa ahistamaan. Aina tullut 3 x enemmän kuin keskivertomiehen 5ml.  Tulee vieläkin vaikka on jo ikää. 

Vierailija
10/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin yli 50v jälkeen alkaa libido heikkenemään ja jos harrasta seksiä (ei edes soolo) lainkaan, niin muutamassa vuodessa halut lähtee kokonaan etkä edes ajattele saati halua seksiä enää.

Sen jälkeen elämä on paljon mukavampaa ja tyydyttävämpää kun ei tee enää seksiä mieli lainkaan - eikä se edes harmita.

Tämä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto sinullekin. Suosittelen.

m56

Vierailija
11/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin yli 50v jälkeen alkaa libido heikkenemään ja jos harrasta seksiä (ei edes soolo) lainkaan, niin muutamassa vuodessa halut lähtee kokonaan etkä edes ajattele saati halua seksiä enää.

Sen jälkeen elämä on paljon mukavampaa ja tyydyttävämpää kun ei tee enää seksiä mieli lainkaan - eikä se edes harmita.

m56

Puhu vaan omasta puolestasi. Mulla tilanne ei ainakaan ole tuollainen.

Tosin mulla onkin itseäni nuorempi nainen. 

Vierailija
12/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m56

Puhu vaan omasta puolestasi. Mulla tilanne ei ainakaan ole tuollainen.

Tosin mulla onkin itseäni nuorempi nainen. 

Ikävä tilanne sinulla.

Vierailija
13/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m56

Ja tutkitusti eturauhassyövän riski kasvaa 30% ja eturauhasen liikakasvu. Plus että alkaa vanhentamaan miestä, kun testo tuotanto vähenee.  Todella huono ehdotus. 

Vierailija
14/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei lähde halut muilta kuin piilohomoilta ja runkkareilta. Tosi mieheltä kuten esim. minulta ei lähde, vaikka olen nyt 97 vuotias niin kyllä nuoren tyttöystäväni kanssa naidaan kuudesti päivässä. Sovittiin näin kun alettiin seurustelemaan, ja jos ei jaksa niin käyn viurauttamassa naapurin Huldaa. Moloni on noin kolme kertaa kookkaampi kuin perus mikkihiiri-miehellä, ja spermaa tulee noin viisinkertainen määrä tavistimoihin verrattanuna. Ehkäisyä ei tarvita, kun mälli lähtee minulta semmoisella paineella että siittiöt pökertyvät törmätessään pillun takaseinään. Sen lisäksi että olen pitkä ja komea, olen myös erittäin vaatimaton.

Vierailija
15/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m56

Ja tutkitusti eturauhassyövän riski kasvaa 30% ja eturauhasen liikakasvu. Plus että alkaa vanhentamaan miestä, kun testo tuotanto vähenee.  Todella huono ehdotus. 

Puhuin kokemuksella, em. ongelmia eturauhasen kanssa ei ole. Itse harmaannuin jo 30v, vaikka seksielämäni olikin silloin hyvin aktiivista.

Puhut tilastoilla, joten lähdeviite kiitos.

Vierailija
16/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m56

Puhuin kokemuksella, em. ongelmia eturauhasen kanssa ei ole. Itse harmaannuin jo 30v, vaikka seksielämäni olikin silloin hyvin aktiivista.

Tuossa yksi https://www.iltalehti.fi/terveys/a/201707062200250539

Vierailija
17/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei lähde halut muilta kuin piilohomoilta ja runkkareilta. Tosi mieheltä kuten esim. minulta ei lähde, vaikka olen nyt 97 vuotias niin kyllä nuoren tyttöystäväni kanssa naidaan kuudesti päivässä. Sovittiin näin kun alettiin seurustelemaan, ja jos ei jaksa niin käyn viurauttamassa naapurin Huldaa. Moloni on noin kolme kertaa kookkaampi kuin perus mikkihiiri-miehellä, ja spermaa tulee noin viisinkertainen määrä tavistimoihin verrattanuna. Ehkäisyä ei tarvita, kun mälli lähtee minulta semmoisella paineella että siittiöt pökertyvät törmätessään pillun takaseinään. Sen lisäksi että olen pitkä ja komea, olen myös erittäin vaatimaton.

Huomaa hyvin tekstistäsi että olet erittäin vaatimaton.

Seuraavalla kerralla kun syöt sieniä niin paista ne ensin.

Vierailija
18/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n kanssa eri mieltä siitä, etteikö 60 v miehelle voisi olla kysyntää. Tuossa iässä ihmisen elintavat ja geenit ovat jo tehneet aika paljon ihmisen kunnolle, ja hyväkuntoisista miehistä on tuossa ikäluokassa jo pulaa, jos naisilta kysytään. 

Eli jos olet mukava ja ok-kuntoinen mies, niin ihan varmasti on kysyntää. Monet tuon ikäisten naisten miehet ovat kaljamahaisia, kuolemaa odottavia sohvaperunoita, impotenttejä tai jopa kuolleita. Monilla naisilla sen sijaan halut ovat vielä jäljellä. 

Tunnen läheisesesti erään hyväkuntoisen, noin 75 v miehen. En paljon kärjistä jos sanon, että aina kun hän käy laivalla vetäisemässä karaokea, eläkeläisnaiset heittelevät hänelle pikkuhousuja lavalle. 

Vierailija
19/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaan sitä pyörittelen, mä en saa sua mielestäni ja mä luulen et sä mietit mua. Mä tunnet et sä mietit mua (tai, sitten.. minä)

..vaan sitä pyörittelen, mä en saa sua mielestäni ja mä luulen et sä mietit mua. Mä tunnet et sä mietit mua..? (ehkä. tai, sitten.. minä)

Vaan. luulen.. niin?

Vierailija
20/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m56

Tuossa yksi https://www.iltalehti.fi/terveys/a/201707062200250539

Iltapäivälehti klikkiotsikoineen onkin todella vakuuttava lähde.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi