Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo ei anna seksiä

Vierailija
13.08.2022 |

Ennen niin aktiivinen avovaimo on 18 v yhdessäolon jälkeen pihtamaan seksin kanssa.
Onkohan syy lähestyvät vaihdevuodet vai olenko minä vaan niin surkea sängyssä että kipinä hänellä on hävinnyt johonkin?
No ei haittaa menen vaikka maksullisille sitten jos en mistään muualta sitä saa.
Pitäkööt pillunsa, enää en vonkaa koska en vaan jaksa saada pakkeja kerta toisensa jälkeen.
M60 vee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin.

vain tehdä niin.

haluisin vain.

vain tehdä niin.

haluisin vain tehdä.

vain tendä niin:

..pannasuapilluun?

joo. haluisin vain..

Vierailija
22/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin yli 50v jälkeen alkaa libido heikkenemään ja jos harrasta seksiä (ei edes soolo) lainkaan, niin muutamassa vuodessa halut lähtee kokonaan etkä edes ajattele saati halua seksiä enää.

Sen jälkeen elämä on paljon mukavampaa ja tyydyttävämpää kun ei tee enää seksiä mieli lainkaan - eikä se edes harmita.

Tämä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto sinullekin. Suosittelen.

m56

Ja tutkitusti eturauhassyövän riski kasvaa 30% ja eturauhasen liikakasvu. Plus että alkaa vanhentamaan miestä, kun testo tuotanto vähenee.  Todella huono ehdotus. 

Puhuin kokemuksella, em. ongelmia eturauhasen kanssa ei ole. Itse harmaannuin jo 30v, vaikka seksielämäni olikin silloin hyvin aktiivista.

Puhut tilastoilla, joten lähdeviite kiitos.

Tuossa yksi https://www.iltalehti.fi/terveys/a/201707062200250539

Iltapäivälehti klikkiotsikoineen onkin todella vakuuttava lähde.....

Sata tiedot löydät eri tutkimuksista jos lähdet kuukeloimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin yli 50v jälkeen alkaa libido heikkenemään ja jos harrasta seksiä (ei edes soolo) lainkaan, niin muutamassa vuodessa halut lähtee kokonaan etkä edes ajattele saati halua seksiä enää.

Sen jälkeen elämä on paljon mukavampaa ja tyydyttävämpää kun ei tee enää seksiä mieli lainkaan - eikä se edes harmita.

m56

Ja tutkitusti eturauhassyövän riski kasvaa 30% ja eturauhasen liikakasvu. Plus että alkaa vanhentamaan miestä, kun testo tuotanto vähenee.  Todella huono ehdotus. 

Puhuin kokemuksella, em. ongelmia eturauhasen kanssa ei ole. Itse harmaannuin jo 30v, vaikka seksielämäni olikin silloin hyvin aktiivista.

Se joka väittää (en minä) myös osoittaa lähteet. On laiskaa ja siten arvotonta, väittää jotain tilastoa ilman lähdeviitettä. Vastaus ei ole "etsi itse" vaan väittäjänä etsit ja osoitat.

Vierailija
24/24 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m56

Se joka väittää (en minä) myös osoittaa lähteet. On laiskaa ja siten arvotonta, väittää jotain tilastoa ilman lähdeviitettä. Vastaus ei ole "etsi itse" vaan väittäjänä etsit ja osoitat.

Sitten sinä saivartelija saat tyytyä tuohon edelliseen, oli tarpeeksi kattava tutkimus. Jos et siihen usko olet yksinkertaisesti tyhmä. Mutta kaikkea ei voi toki vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi