Onko teille vain tarjottu töitä, kun olette esim. kävelleet kadulla?
Minä pääsin teininä kauppaan töihin, kun olin siellä asiakkaana. Omistaja vain yhtäkkiä pyysi minua sinne töihin. Olinkin siellä sitten jonkin aikaa.
Entä te.
Kommentit (15)
18-vuotiaana sain kesätyön kun olin nuorisotalolla käymässä. Pyysivät apuohjaajaksi lasten kesäleireille. Tuo oli ainut kerta, kun on yllättäen pyydetty töihin paikkaan, missä en ole ennen ollut.
No kerran Manchesterissa joku mies kadulla kysyi, kuinka paljosta harrastan hänen kanssaan seksiä. Olihan tuo tavallaan työtarjous.
Ap hei, mulla sama juttu. Oli muuten kivat duunit.
Eka oli kioskimyyjäksi. Toinen kerta kirjastoapulaiseksi ja kolmas kerta K-kauppaan.
Seksityötä on kyllä tarjottu. Useastikin.
Espanjassa kerran. Yökerhoon joksikin houkutuslinnuksi. Osoittautui että olisin työpaikkaa vastaan joutunut sutaisemaan ovimiestä, joten jätin menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa kerran. Yökerhoon joksikin houkutuslinnuksi. Osoittautui että olisin työpaikkaa vastaan joutunut sutaisemaan ovimiestä, joten jätin menemättä.
Sutaisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap hei, mulla sama juttu. Oli muuten kivat duunit.
Eka oli kioskimyyjäksi. Toinen kerta kirjastoapulaiseksi ja kolmas kerta K-kauppaan.
Aika hyvä tuo kirjastoapulainen. Eikös se ole tosi haluttu pesti. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sutaisemaan?
Nussimaan, panemaan, harrastamaan yhdyntää, mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Seksityötä on kyllä tarjottu. Useastikin.
Tämä on itse asiassa aika tyypillistä maissa, joissa katuprostituutio on sallittua, esim. Portugalissa. Jos kuljet illalla kadulla "sen näköisenä", voit olla varma, että rahallisia tarjouksia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sutaisemaan?
Nussimaan, panemaan, harrastamaan yhdyntää, mitä näitä nyt on.
Ja jätit välistä?!?
Vierailija kirjoitti:
No kerran Manchesterissa joku mies kadulla kysyi, kuinka paljosta harrastan hänen kanssaan seksiä. Olihan tuo tavallaan työtarjous.
Minua lähestyi bussipysäkillä mies, joka tarjosi hyvää hintaa käytetyistä pikkareistani. En suostunut, vaikka jotkut myy niitäkin tienatakseen.
Tämä tapahtui Suomessa.
Joskus 90-luvulla kysyttiin kadulla, osaanko koodata. Kuljin teekkarihaalareissa ja tarjottiin kesätöitä.
Minä ole kadulta kävellyt yritykseen kysymään töitä, ja olen saanut heti työpaikan. Kerran on tultu työpaikkaani kysymään, että lähtisinkö heidän firmaan töihin? Minä lähdin. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Minä ole kadulta kävellyt yritykseen kysymään töitä, ja olen saanut heti työpaikan. Kerran on tultu työpaikkaani kysymään, että lähtisinkö heidän firmaan töihin? Minä lähdin. Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja...
Tarkoitan siis, että hetken mielijohteesta poikennut yritykseen kadulta töitä kysymään.
Pyydettiin Seiskan kuvauksiin. Lasketaanko se? En muuten mennyt.