Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torjun kaikki miehet

Vierailija
13.08.2022 |

Miten tästä pääsee eroon?! Olen torjunut monta hyvää kumppaniehdokasta siksi, että oma pääni on sekaisin. Etsin jo ennen treffejä syitä sille, että voin lopettaa tapailun. Treffeillä keskityn miehen huonoihin puoliin, joita hakemalla haen.

Pahinta on, jos mies on yhtään kiinnostunut, ahdistun ja ärsyynnyn ja lopetan yhteydenpidon.

Olen tajunnut, että mulla on vakavia sitoutumisen-ja läheisyydenpelkoja. Olen ollut suhteessa pettävän ja narsistiselta vaikuttavan miehen kanssa (häneen koukutuin heti). Lapsuudessa olen jäänyt vaille läheisyyttä.

Tajuan siis kaavan, mutta miten tästä pääsee pois? Nyt olisi taas hyvältä vaikuttava tyyppi lähestynyt, mutta olen jo vetäytynyt ja varmaan kohta vedän liinat kiinni 😪

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käyttämään reilusti alkoholia ekoilla treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Puuppanen kirjoitti:

Naiset nauttii miesten torjumisesta. Sitä varten laittaudutaan oikein kauniiksi, jotta pääsisi torjumaan mahdollisimman monta miestä. Se nostaa itsetuntoa ja saa kunnioitusta muiden naisten silmissä.

Tuo on miesten ajatusmaailma. Te ette osaa olla lainkaan yksilöitä ja haette jatkuvasti muiden miesten huomiota toiminnallanne. Naiset on vaeltajia. Meitä vähät kiinnostaa mitä toinen nainen ajattelee kunhan pysyy pois tieltä.

Vierailija
44/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki torjutut miehet vissiin paikalla purkamassa tuskaansa

Tällähän oli joitain kuukausia sitten kysely, kuin paljon sivua käytää miehet,naiset,nuoret.Voiton vei miehet.Kerto siis sivun tasosta siloinkun naisia arvostellan,vdetään painot ym esille.Esinnytään välillä naisina.Katkerat hylätyt,akatomat miehet.Jos lähtisi katsoo parempaa saipua opperaa tv 11. nyt.Hauskaa iltaa.

Vierailija
45/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan torjuisi kun olen ollut sen verran kauan aikaa ilman, mutta ketään vapaaehtoista ei ole ilmaantunut.

Vierailija
46/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki torjutut miehet vissiin paikalla purkamassa tuskaansa

Tällähän oli joitain kuukausia sitten kysely, kuin paljon sivua käytää miehet,naiset,nuoret.Voiton vei miehet.Kerto siis sivun tasosta siloinkun naisia arvostellan,vdetään painot ym esille.Esinnytään välillä naisina.Katkerat hylätyt,akatomat miehet.Jos lähtisi katsoo parempaa saipua opperaa tv 11. nyt.Hauskaa iltaa.

En mä ainakaan halua enää mitään möhömahaista apinaa joka ei osaa puhua mitään, miehetkin voi pitää huolta itsestään.

Vierailija
47/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro heti niistä tunteistasi miehille, näin kaikkien aikaakin säästyy.

Vierailija
48/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi vähän panostaa jos haluaa saada/pitää kumppanin. Voi edes yrittää keskustella, myös siitä parisuhteesta. Voi pitää ulkonäkönsä kunnollisena eli hoikkana, urheilullisena ja pukeutua siististi. Jos on naisen luokseen saanut, ei kannata katsoa sitä biljardia ja olettaa että pillua tipahtaa automaattisesti sen jälkeen kun pelit on loppu. Jos nainen puhuu sinulle, niin katso sitä naista äläkä telkkaria. Ja jos nainen vielä tarjoaa parempaa ruokaa, syöt ja juttelet sen naisen kanssa, yritä edes. Jos olet saanut naisen pidemmäksi aikaa, silloin ei kaverit ja äiti ole ykkösenä jos haluat sen naisen säilyttää. Naiset tuppaa häipymään jos miestä ei kerran kiinnosta. Sitten on turha itkeä, miksi se lähti työkaverin/salikaverin matkaan.