Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loiri uskoi jälleensyntymiseen.

Vierailija
13.08.2022 |

Mikähän hän mahtaa nyt olla.
Kastemato vai Bulgariaan juuri syntynyt leipurin tytär ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskoo jälleensyntymään niin sitä voi syntyä vaikka ameebaksi. Ei se ihmisiin rajoitu.

Vierailija
2/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poro lapissa. Mutta syntyy vasta vasomisaikaan ensi keväänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun huomaisi syntyneensä joksikin sontakuoriakseksi.

Vierailija
4/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskoo jälleensyntymään niin sitä voi syntyä vaikka ameebaksi. Ei se ihmisiin rajoitu.

Se on jännää tuo johonkin uskominen. Uskon kohde muuttuu heti todeksi vai?

Vierailija
5/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulava lintu.

Vierailija
6/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se uusi syntymä niin äkkiä tapahtuu, että nyt jo syntyis uudestaan. Ebsin ollaan välitilassa ja siitä tukee joku päätös kuka on seuraava äitisi, johon sielu siirtyy jossain vaiheessa, ehkä vasta vuosienkin päästä.

Jotkut sielut tuppaavat jäädä kiinni vanhaan elämäänsä ja haluavat vierailla rakkaiden luona, wivät halua siirtyä eteenpäin.

Vierailija
7/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton kirjotusvihreet🤬, sori niistä. T. 9

Itse olen ajatellut jälleensyntymän kaikkein loogisimpana mahdollisuutena kuoleman jälkeen, siitä on jonkunlaisia "todisteitakin" saatu lasten kertomusten kautta. Tietystu sekin voi olla ettei ole mitään kun kuolee, mutta en oikein usko, koska isäni kuoleman jälkeen selvästi vieraili monta kertaa luonani. Kerran työkalupakkinsa lensi eteisen komerosta ehjältä hyllyltä kiinni olevasta kaapista ryminällä keskelle eteisen lattiaa, hylly ei ollut romahtanut, tuotakaan ei voi millään fysiikan laeilla selittää. Isä oli minusta huolissaan ja teki sen selväksi rajan takaa.

Nyt 20 vuoden jälkeen ei enää ole käynyt, selvästi on jo jatkanut matkaa. Voi olla vaikka oma tyttäreni, se puhui lapsena isäni kuolemasta todella outoja asioita, mitä ei voinut tietää. Ei kukaan sille ollut pappansa kuolintavasta tai poliiseista kertonut mitään, ja syntyi 7 vuotta isäni kuoleman jälkeen. Nousi karvat pystyyn kun kuuntelin taaperon kyselevän minulta miksi poliisit veivät isäni piip ja heittivät vaatteet roskikseen. 😳

Vierailija
8/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun hetkinen, isäni kuolemasta on paljon enemmän kuin 20 vuotta, mutta siis n. 5 vuotta tunsin ja myös koin että kävi katsomassa minua ja teki sen välillä liiankin selväksi.

Sen jälkeen kun olen tullut äidiksi, ja olen ollut henkisesti paremmassa kunnossa, vierailut loppuivat kokonaan, ajat sitten.

Vierailija
9/9 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin miten niitä uusia sieluja sitten syntyy? Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin ei kait sellainen olisi yksinomaa Loirin etuoikeus/velvollisuus. Eikös me kaikki oltaisi silloin uudelleensynnyttyjä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän