Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torjun kaikki miehet

Vierailija
13.08.2022 |

Miten tästä pääsee eroon?! Olen torjunut monta hyvää kumppaniehdokasta siksi, että oma pääni on sekaisin. Etsin jo ennen treffejä syitä sille, että voin lopettaa tapailun. Treffeillä keskityn miehen huonoihin puoliin, joita hakemalla haen.

Pahinta on, jos mies on yhtään kiinnostunut, ahdistun ja ärsyynnyn ja lopetan yhteydenpidon.

Olen tajunnut, että mulla on vakavia sitoutumisen-ja läheisyydenpelkoja. Olen ollut suhteessa pettävän ja narsistiselta vaikuttavan miehen kanssa (häneen koukutuin heti). Lapsuudessa olen jäänyt vaille läheisyyttä.

Tajuan siis kaavan, mutta miten tästä pääsee pois? Nyt olisi taas hyvältä vaikuttava tyyppi lähestynyt, mutta olen jo vetäytynyt ja varmaan kohta vedän liinat kiinni 😪

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos pitää hakeutua niille treffeille ja ylipäätään miesten kanssa kontakteja, jos se ahdistaa ja on niin peeceestä. No masokismia on monenlaista.

Kyllä kuitenkin kannattaa yrittää. Jonkun kanssa voikin mennä ihan mukavasti.

Vierailija
22/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin, todennäköisesti et pysty parisuhteeseen, monet harmit välttää näin. Ei kannata väkisin sen takia että kaikki muutkin, ja kerkii sitä myöhemminkin jos luontevasti käy. Turha tahallaan ajaa itseä kallion laidalle tasapainoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos pitää hakeutua niille treffeille ja ylipäätään miesten kanssa kontakteja, jos se ahdistaa ja on niin peeceestä. No masokismia on monenlaista.

Kyllä kuitenkin kannattaa yrittää. Jonkun kanssa voikin mennä ihan mukavasti.

Todennäköisesti tuloksena on vain täysin katkeroitunut av-mamma.

Vierailija
24/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas: olkapäähäni sattuu kun pidän kättäni näin. Lääkäri: älä pidä kättäsi noin.

Aloittajalle: älä torju kaikkia miehiä.

Vierailija
25/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#killallmen

Vierailija
26/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulosi maistuisivat loppuillasta oikein hyvin

Vierailija
27/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mittää

Vierailija
28/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ajatella niinkin, ettei tuosta tarvitse tehdä ongelmaa. Yksinkin voi elää ihan hyvää elämää.

Niin voi, mutta oikeasti haluaisin elämänkumppanin, en ole yksinäinen susi-tyyppi

Ap

Vierailija
29/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen ajatella niinkin, ettei tuosta tarvitse tehdä ongelmaa. Yksinkin voi elää ihan hyvää elämää.

Niin voi, mutta oikeasti haluaisin elämänkumppanin, en ole yksinäinen susi-tyyppi

Ap

Ei, et halua.

Vierailija
30/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, et halua.

Kyllä, kyllä haluan.

Vierailija
31/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, sitten ei kannata torjua kaikkia miehiä.

Vierailija
32/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, niinpä. Sitähän juuri kysynkin, miten pääsen siitä eroon, kun ahdistaa

Ap

Vierailija
33/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suhteen aloittamiseen ja toisen rakastamiseen liittyy aina riski epäonnistumisesta tai torjutuksi tulemisesta. Se on ihan niitä ensimmäisiä askelia mitä sinun pitää hyväksyä. Kun hyväksyt sen huomaat ettei se olekaan maailmanloppu vaan joku voi oikeasti haluta sitoutua sinuun juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
34/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Pullo kossua auttaa ja pääset estoista samalla. Mieskin komistuu ihan silmissä.

Vierailija
35/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Mutta iso hali sinne toiselta pahoinpidellyltä ja kaltoinkohdellulta!

Vierailija
36/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suhteen aloittamiseen ja toisen rakastamiseen liittyy aina riski epäonnistumisesta tai torjutuksi tulemisesta. Se on ihan niitä ensimmäisiä askelia mitä sinun pitää hyväksyä. Kun hyväksyt sen huomaat ettei se olekaan maailmanloppu vaan joku voi oikeasti haluta sitoutua sinuun juuri sellaisena kuin olet.

Ymmärrän tämän, mutta kun en pääse edes siihen asti. Pohdinkin, että pitäisikö tapailla miehiä ns. väkisin, vaikka alussa ahdistaa ja katsoa mitä tapahtuu.

Vierailija
37/48 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelevä kiintymyssuhde

Vierailija
38/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Itsellä just sama ongelma, moni mies ollut kiinnostunut suhteesta kanssani mutta torjun kaikki automaattisesti jo alkuun. Nyt pelkään jääväni yksin mutta silti en kelpuuta ketään tarjokkaista.

Vierailija
39/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ongelma. Itse olen elänyt yli 40-vuotiaaksi enkä ole joutunut torjumaan tai sanomaan ei yhdellekään naiselle elämäni aikana. 

Vierailija
40/48 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni ole masentunut, mutta en vaan päästä ketään lähelleni ylipäätään.

Ap

Hiaanoo. Torjutuksitulemisenpelko ajaa sinut torjumaan toisia. Itse et ilmeisesti halua tulla torjutuksi mutta torjut mielelläsi muita ja aiheutat samalla samaa tuskaa josta itse kärsit.

M44