Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pahoinpitelivät ja uhkailivat vantaalaispuistoon laskeutunutta haikaraa -"He olivat todella julmia"

Vierailija
13.08.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000008996916.html

Kusipäiset kakarat taas vauhdissa 😡

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pelottavaa, että näitä lapsia puolustellaan täällä. Millaisia ongelma tapauksia nämä puolustelijat ovat?

Entisiä koulukiusaajia?

Ei kukaan eläinrääkkääjiä puolusta. mutta ketjussa hyväksytään lapseen kiinni käyminen rääkkäyksen varjolla. Ja sitten mennään pisteellään se possunleike poskeen. Tai viemään koira 5 min pissalenkille 11 tunnin työpäivän jälkeen. Kaksinaismoralistista.

Ja asioita suurennellaan. Esim voi olla, että leikkivät lapset ovat keksineet että haikara on avaruusoliovihollinen ja se pitää tappaa. Sitten joku kuulee kuinka he keksivät eri tappokeinoja. Sitten äkkiä soitto lehteen kuinka lapset haluavat tappaa haikaran, vaikka oikeasti on kyse mielikuvitusleikistä. Eikä haikaran kosketa. Ja jos jossain on esim mursu, niin aikuiset ryntään sinne ottamaan kuvia mahdollisimman läheltä. Niin että mursulle pitää laittaa poliisivartio, että se saa levätä. Samaa eläinrääkkäystä se on.

Höpö, höpö, kyse on häiriintyneistä lapsista ei muusta. Lasten kanssa ei pidä olla sinisilmäinen. Osa on häiriintyneitä ja osa aivan liioittelematta pahoja.

Vierailija
82/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pelottavaa, että näitä lapsia puolustellaan täällä. Millaisia ongelma tapauksia nämä puolustelijat ovat?

Entisiä koulukiusaajia?

Ei kukaan eläinrääkkääjiä puolusta. mutta ketjussa hyväksytään lapseen kiinni käyminen rääkkäyksen varjolla. Ja sitten mennään pisteellään se possunleike poskeen. Tai viemään koira 5 min pissalenkille 11 tunnin työpäivän jälkeen. Kaksinaismoralistista.

Ja asioita suurennellaan. Esim voi olla, että leikkivät lapset ovat keksineet että haikara on avaruusoliovihollinen ja se pitää tappaa. Sitten joku kuulee kuinka he keksivät eri tappokeinoja. Sitten äkkiä soitto lehteen kuinka lapset haluavat tappaa haikaran, vaikka oikeasti on kyse mielikuvitusleikistä. Eikä haikaran kosketa. Ja jos jossain on esim mursu, niin aikuiset ryntään sinne ottamaan kuvia mahdollisimman läheltä. Niin että mursulle pitää laittaa poliisivartio, että se saa levätä. Samaa eläinrääkkäystä se on.

Mitä aktuaalista? Ei meidän lapsuudessa otettu elukoita mukaan leikkiin. Muurahaisten korventajiaki pidettiin outoina.

Mitä aktuaalista, oliko sulla siis kavereita lapsena?

Oli. Leikittiin majoissa, vaihdeltiin tarroja, kuurupiiloa ja NORMAALEJA leikkejä.

Mitä sulle sitten tapahtui, että elämä meni kuitenkin noin pieleen, ja aikuisena vihaat mm. lapsia vauvapalstalla? :D

Mä oon se joka tyyty sanomaan oman pihan nappuloille. En käy käsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuolla seudulla on erityisen paljon etnistä värinää.

Pian tytöt saa oman osansa  ;)

Eipä taida olla. Ehkä päinvastoin.

Tammisto/Kartanonkoski?

Todellakin on.

Vierailija
84/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisiä koulukiusaajia?

Silmä silmästä. Jos ikinä näen minkä tahansa ikäisen ihmisen tökkimässä kepillä tai heittelemässä kivillä jotain eläintä, niin tökin itse sellaista ihmistä kepillä ja heittelen kivillä, jotta tämä oppii miltä se tuntuu. Ihan sama onko kyseessä 5 wee pentu tai satavuotiaas kääkkä.

M37

Sulle on varmaan sitten ok, että joku tökkii sen jälkeen sua?

Hieno tuo sunkaltaisen vähä-älyisen ajatusketju, niin se väkivalta vähenee. Eiku.

Elän kuin viimeistä päivää ja sama silmä silmästä-periaate koskee minua itseänikin. Toki ilmoitan mahdollisuuksien mukaan mahdolliselle tulevalle päällekarkaajalleni, ettei kannata jättää minua kostokuntoon. Itseasiassa olen elämäni aikana välttynyt muutamalta turpasaunalta tuon ansiosta. Ne kovat tappelijat ovat sitten säikähtäneet ja perääntyneet, kun olen tehnyt selväksi, että pahoinpitelemiseni johtaa vakaviin ja jopa hengenvaarallisiin tilanteisiin.

M37

Lukeeko sulla papereissa, että olet kiusattuna psykoosissasi hengenvaarallinen?

Lapset huutelivat kerran päiväkodin ikkunasta ja olisit hakannut, mikäli aitaa ei olisi ollut välissä?

Vierailija
85/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kun joku noin 12v poika kiusasi siiliä.Puristin tätä poikaa niin kovaa kurkusta että se alkoi itkemään 🤣😂

10 alapeukkua tälle, miksi?

Olisin vielä ap:n asemassatakonut pennun takaraivoa asfalttiin.

Vierailija
86/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisiä koulukiusaajia?

Silmä silmästä. Jos ikinä näen minkä tahansa ikäisen ihmisen tökkimässä kepillä tai heittelemässä kivillä jotain eläintä, niin tökin itse sellaista ihmistä kepillä ja heittelen kivillä, jotta tämä oppii miltä se tuntuu. Ihan sama onko kyseessä 5 wee pentu tai satavuotiaas kääkkä.

M37

Sulle on varmaan sitten ok, että joku tökkii sen jälkeen sua?

Hieno tuo sunkaltaisen vähä-älyisen ajatusketju, niin se väkivalta vähenee. Eiku.

Elän kuin viimeistä päivää ja sama silmä silmästä-periaate koskee minua itseänikin. Toki ilmoitan mahdollisuuksien mukaan mahdolliselle tulevalle päällekarkaajalleni, ettei kannata jättää minua kostokuntoon. Itseasiassa olen elämäni aikana välttynyt muutamalta turpasaunalta tuon ansiosta. Ne kovat tappelijat ovat sitten säikähtäneet ja perääntyneet, kun olen tehnyt selväksi, että pahoínpítelemiseni johtaa vakaviin ja jopa hengènvaarallisiin tilanteisiin.

M37

Vierailija
87/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisiä koulukiusaajia?

M37

Itse asiassa peliteorian mukaan tällainen on paras strategia.

Vierailija
88/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä pahoinpitelevät lapset ovat psykopaatteja 100 %:n todennäköisyydellä. Ja se on ehdottomasti hieveän kodin syytä.

Psykopatia on perinnöllistä, että ei se välttämättä ole kodin syytä. Voihan olla että psykopaatti-vanhempi ei ole mukana perheessä enää. Tai periytyy vähän kauempaa, joltain isovanhemmalta. 

Psykopatia-piirteitä on myös traumaattisen varhaislapsuuden kokeneilla, esim lastenkodista adoptoidut tai huumeluolista huostaanotetut. Mutta silloin ei ole kyse psykopatiasta vaan mielen järkkymisestä. 

Vierailija
89/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko noille lapsille edes mitään seuraamuksia tapahtumasta ?

Vierailija
90/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimiä pahoinpitelevät lapset ovat psykopaatteja 100 %:n todennäköisyydellä. Ja se on ehdottomasti hieveän kodin syytä.

Psykopatia on aivoperäistä. Koti voi sitä toki hillitä.

Vierailija
91/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku pahoinpitelee ne lapset.

Jos sulla tuollainen toive on, mikset mene itse pahoinpitelemään?

Provosoidaan yhdessä joku pahoinpitelemään ne lapset.

Kirjoitteletko mielisairaalasta vai vankilasta? Vai jostain meri-rastilasta?

Vierailija
92/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuolla seudulla on erityisen paljon etnistä värinää.

Pian tytöt saa oman osansa  ;)

Eipä taida olla. Ehkä päinvastoin.

Tammisto/Kartanonkoski?

Todellakin on.

Jumbo vieressä. Vantaan mekka joka kerää ihmisiä eri taustoista. Välillä tulee ohivuotoja

Vierailija
93/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alueella asuu paljon häiriintyneitä lapsia. Ko. puiston ympäristössä paljon kaupungin vuokra-asuntoja ja jengi on sen mukaista. Myös paljon narkkareita (teinejä) vetää kamaa puistossa ja myös 12-14 v häiriköitä.

Itse asun kaupungin vuokra-asunnossa, en Hesassa, ja normaaleja ihmisiä täällä asuu.

Vierailija
94/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläinrääkkääjistä tulee psykopaatteja. Siksi nämä siilien- ja lintujenrääkkäystapaukset pitäisi selvittää, kunnes syylliset saadaan hoitoon. Ehkä ei ole vielä liian myöhäistä.

Lol! :D

Ei se kehitys täällä maan pinnalla ihan tuolla tavoin mene. Eläintenrääkkäjästä ei tule psykopaatti, vaan psykopaatista voi tulla eläintenrääkkääjä. Psykopaatiksi synnytään eikä tulla. :D

Ympäristöllä on silti merkitys, ja ainakin käyttäytymistä voidaan muokata. Eräs tutkija muistaakseni huomasi olevansa itse psykopaatti, ja pystyi muokaamaan käyttäytymistään todettuaan itse tämän.  Eli lol itsellesi vaan.

Vierailija
95/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiä hirviökakaroita ei pidä puolustella. Muistatteko James Bulgurin kiduttamalla tappaneet kaksi kymmenvuotiasta?

Ei niistä sanastoista vankilassa ihmisiä tulleet. Olisi heti pitänyt tehdä eutanasia, kuten näille eläinrääkkääjäkakaroille.

Vierailija
96/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin itse kuinka talon tytöt meni "ihastelemaan" hautovaa sorsaa. Se raukka oli tehnyt pesän lähelle asuinalueen leikkipaikkaa. Yksi poika kielsi tyttöjä menemästä sinne, koska emo hylkää pesän. Niin sitten kävi. Pesä oli tyhjä monta päivää ja munat kylmiä. Se tyttöjä kieltänyt poika meni ottamaan munat ja sanoi että ne on kylmiä ja emo on hylännyt pesän. Tytöt meni kantelemaan ja poika sai kauhean some- naapurivihat päälleen. Ei auttanut vaikka minä sanoin seuranneeni tilanteen kehittymistä hiekkalaatikolla. Tytöt eivät koskeneet pesään ja omasta mielestään eivät tehneet mitään pahaa. Eikä heidän vanhempien mielestäkään. Ne oli kuitenkin ne ,jotka saivat emon hylkäämään pesän. Poika sai vihat, vaikka oli ainoa joka varoitti miten siinä tulee käymään.

Tälläistä se on elämä. Toiset tuomitaan toisten tekemisistä.

Vierailija
97/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan normaali tee tuollaista. Jotain on mennyt todella pahasti pieleen.

Vierailija
98/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko noille lapsille edes mitään seuraamuksia tapahtumasta ?

Tuskin. Ei ainakaan Vaasan kissanräjäyttäjä-penskalle tullut.

Vierailija
99/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kun joku noin 12v poika kiusasi siiliä.Puristin tätä poikaa niin kovaa kurkusta että se alkoi itkemään 🤣😂

10 alapeukkua tälle, miksi?

Olisin vielä ap:n asemassatakonut pennun takaraivoa asfalttiin.

112 on nykyajan uunoille täysin vieras numero? Poliisien mukana tulee sossu.

Vierailija
100/136 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään kirjoitti:

Jos kyseessä on vain leikki niin kai lapsiakin saa heittää kivillä.

Niin se menee. Jos jotain tehdään leikillä tai huumorilla, kaikki on sallittua. Ei se silloin ole kiusaamista.

Kiusaamista ja pahoinpitelyähän on vain sellaiset väkivaltatapaukset joissa tekijä HALUAA tehdä pahaa.

Eikös nii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä