Uusi suhde, stressi turruttaa tunteet?
Olemme tavanneet miehen kanssa pari kuukautta, enkä välillä ole varma mitä tunnen. Meillä kuitenkin menee todella hyvin, mies sanoo rakastavansa ja minäkin tiedän olevani rakastunut.
Minulla on kuitenkin ollut lähiaikoina elämässä todella stressaavia asioita. Mm taloyhtlön remontti ja olen joutunut elämään ilman suihkua. Paljon muutakin on.
Nyt otettuani pari lasia siideriä - en muuten juuri alkoholia käytä, tunsin hyvin voimakkaasti miestä kohtaan. Ekä minulla ollut mitään epäilyksiä!
Voiko stressi turruttaa tunteet?
Kommentit (15)
Vaikuttaa siltä, että sä et ole oikeasti todellista stressiä edes tuntenut jos taloyhtiön remontti tuntuu sulle semmoiselta.
Stressi laskee haluja eikä kahdessa kuukaudessa oikein ehdi rakastuakaan.
Ihan normaali, joskin valitettava tilanne.
Minkä ikäinen olet? Onko tämä sun ensimmäinen suhde?
Vierailija kirjoitti:
'Rakastuminen kahdessa kuukaudessa'! Mitä sanotte? Siinä hetkessä voi panna lapsenkin alulle vaikka vahingossa. Entäs jos abortti sitookin ihmiset todella 'pahasti yhteen'? Älkää moralisoiko yhtään! Kellään kokemusta? (Kymmeniä vuosia sitten vs nykyaika? Ikäsi?)
Kaks kk ja rakastunut. Alkuhuumaa vasta / vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Rakastuminen kahdessa kuukaudessa'! Mitä sanotte? Siinä hetkessä voi panna lapsenkin alulle vaikka vahingossa. Entäs jos abortti sitookin ihmiset todella 'pahasti yhteen'? Älkää moralisoiko yhtään! Kellään kokemusta? (Kymmeniä vuosia sitten vs nykyaika? Ikäsi?)
Onko tämä jokin bottikommentti vai mitä ihmettä tämä on olevinaan?
Toki stressin tunne vaikuttaa ihmiseen ja heijastelee parisuhteeseen. Älä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja vaan elä tämä vaihe läpi tunteineen. Ei se remontti pitkään kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sä et ole oikeasti todellista stressiä edes tuntenut jos taloyhtiön remontti tuntuu sulle semmoiselta.
Vaikuttaa siltä että et osaa lukea. Sanoinhan että myös muuta on.
Miksi ei vaan voi uskoa??! Ilmeisesti et myöskään osaa asettaa itseäsi toisen asemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehtii jos on viettää kaiken mahdollisen ajan yhdessä.
Tutkitkohan nyt liikaa tunteitasi. Annat asioiden vain mennä niinkuin hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko tämä sun ensimmäinen suhde?
Minulla on takana 20 v suhde.
Tiedän mitä rakkaus on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toki stressin tunne vaikuttaa ihmiseen ja heijastelee parisuhteeseen. Älä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja vaan elä tämä vaihe läpi tunteineen. Ei se remontti pitkään kestä.
Kiitos, näin teen. Vaihe kestää jonkin aikaa. Olen lisäksi vastuussa koko remonttiprosessin laskutuksesta. Lisäksi käyn päivätöissä.
Ap
Ala ryypätä useammin, jos se kerran saa sinut tuntemaan rakkautta (öö)