Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit, jotka eivät poistu kotoaan kuin ruokakauppaan

Vierailija
13.08.2022 |

Ovat oikeasti kotona koko ajan. Eivät tee mitään reissuja minnekään, eivät käy töissä. Ovat vaan. Lapset sentään käyvät koulussa. Ja mistäkö tiedän? Olen tehnyt nyt 6kk etätöitä kotona.

Miten joku viihtyy noin paljon kotona?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut jotkut järjestyssäännöt on,ympäristömääräykset melusta,hajusta.Mutta kissanv..t.Tää ei liity tähän juttuun alkuun kuin vähän.Saa mellakoida ,yöt päivät.Mistä tiedän?Kokemus,pettymys.No tuohon keskusteluun ,miks liikkuisi mihkään jos mitään syytä ei ole lähteä kotoa.En enää minäkään,nakkasin tuosta kokemuksestani hanskat naulaan.Älkää valittako mistään..ei tuu pettymystä.

Vierailija
82/90 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he kulkevat niin hiljaa rapussa (kerrostalossahan te ilmeisesti asutte) ettet vain yksinkertaisesti huomaa heidän kulkemisiaan.

Hiippareita siis päälle päätteeksi.

Mutta mitäs täällä taas nälvitään naapureiden elämää. Sitä ei vauva.fi:ssä suvaita! Näin anonyymeinakin se on sopimatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt välillä samaa. Täytyy olla esim vakava-asteinen masennus jos on muuten toimintakykyinen että esim pystyy liikkua normaalisti. Suosittelen kyllä että edes tekee jonkun rutiinin, kun aina jää kotiin neljän seinän sisälle, se passivoittaa ja väsyttää ihmistä tosi paljon. Itselle tulee jatkuva lamaannus ja väsymys jos olen vain sisällä. En ole itsekään sellainen että koko ajan menisin, mutta aamuisin ja päivällä kyllä. Illat kotona. Mutta kannattaa keksiä itselleen rutiineja, se virkistää.

Vierailija
84/90 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun seinänaapurissa asuu n. kolmekymppinen mies. Se ei poistu kotoaan kuin kauppaan. Sillä on iso parveke, eikä se koskaan käy edes siellä. Pulut pesii sen parvekkeella 🐦🐣🐣

Mun naapurissa 30-40 v. Polttaa tupakkia ketjussa ja istuu håmåmaisesti, jalat ristissä, kaikki sormet suorana tupakkia vetäessä ja on löysä kuin kastemato. Vaikka olisi kaunis kesäsää , hän on sisällä ja polttaa parvekkeellaan. Minulle tulee mieleen että surffailee vaan dark webissä lapoa katsellen koko sen ajan kun ei oo tupakalla.

Vierailija
85/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneita.

Vierailija
86/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylääjä ei kuulu sinulle eikä minulle naapureitten eämä. Keksi joku muu, vaikka lintujen bongaus. Vain siras ihminen kyylää ja nimettömänä täällä tuntemattomille kertoilee.. Hyiiii...

Vierailija
87/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa etätyössä voi kytätä naapuria 24/7?

Itsekin teen etätöitä kotona, mutta en kyllä naapureita ehdi kyyläämään. Joku oven kolahdus kertoo, että joku menee johonkin, mutta en kurki ikkunasta, että kuka ja mihin.

Naapuria voi kytätä kameralla, nykytekniikka sen mahdollisuuden antaa. Aina kun ilmestyt pihaan, kilahtaa naapurin kännykkä, oli hän kotona tai ei. Naapuri itse voi olla vaikka satojen kilometrien päässä kyläilemässä ja samalla kyylätä liikkumisiasi. Kamera voi olla myös autossa, joka sijoitetaan sopivasti pihaasi kohden. Tämähän on tietysti kotirauhan häirintää, mutta silti sitä jotkut sairaalloisen uteliaat harrastavat.

Vierailija
88/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä, ap, et itsekkään poistu koskaan kotoa?

Poistun kyllä mutta mulla on tallentavat riistakamerat kuvaamassa. En kait voi koko aikaa ikkunasta vahtia.

Vierailija
89/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki, jotka epäilette että naapurinne kyylää teitä kameralla, laittakaa ylös tapaus ja kellonaika joka kerta kun hän oudosti ilmestyy samanaikaisesti paikalle tai muuta epäilyttävää tapahtuu. Tarvitsette tätä todistusaineistoa siinä vaiheessa kun mittanne täyttyy. Oikeudessa sitten punnitaan, onko yleisen elämänkokemuksen mukaan mahdollista tällainen samanaikaisuus jne. Nimimerkki: Kyylääjille kovempia rangaistuksia. P.S. Ja vielä. Tiedätte kai, että monissa uusissa autoissa on integroitu kamera, video ym. laitteet. Ei tarvi, kun kotona kännykästä seurata, mitä tietoa auto lähettää.

Vierailija
90/90 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika ei riitä ulkona olemiseen kun pitää vauva.fi sivustolla kytätä vääriä mielipiteitä jokaikinen päivä.

Tämä neljän seinän sisällä oleminen vaikuttaa olevan todella herkkä aihe täällä. En yllätyisi, jos täällä lukee ja kirjoittelee pääasiassa masentuneet hylkiöt. Selittäisi monta ketjua ja viestiä helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi