Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit, jotka eivät poistu kotoaan kuin ruokakauppaan

Vierailija
13.08.2022 |

Ovat oikeasti kotona koko ajan. Eivät tee mitään reissuja minnekään, eivät käy töissä. Ovat vaan. Lapset sentään käyvät koulussa. Ja mistäkö tiedän? Olen tehnyt nyt 6kk etätöitä kotona.

Miten joku viihtyy noin paljon kotona?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua taas🤭. En jaksaisi kytätä jatkuvalla syötöllä naapureita. Tuntuu,että sellaisella ihmisellä on itsellään Ongelma.

Vierailija
62/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin saatan olla kotona viikkoja niin, että en poistu kotipihaa kauemmaksi. En ole masentunut, en kärsi kotona olemisesta. Elämä on rauhallista ja mukavaa. Meillä käy vieraita silloin tällöin, ihan yökylässä pitempäänkin.

Täälläkin yksi joka tykkää olla kotona 😊

En ymmärrä mikä kotona olemisessa on niin kauheaa. Ei se sitä tarkoita, että on masentunut jos on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaisten kyylien takia ei huvita mennä ulos.

Vierailija
64/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari! Itse asun rivitalossa (Hki), ja tosiaan täytyisi kytätä aamusta iltaan, jos olisin selvillä naapureiden tekemisistä.

Vierailija
65/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jostakin heille hyvin kateellinen?

Vierailija
66/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut samassa kerrostalossa 6 vuotta enkä tunne yhtäkään asukasta täältä. En tiedä miltä seinänaapuri näyttävät ja ketä he ovat. Vai ovatko. Sitäkään en tiedä.

Vierailija
67/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minne menisin? Teen töitä kotona, sekä kaikki harrastukset on täällä. Mitä haittaa tästä on sinulle? Kotona on mukavaa ja täällä on hyvä olla.

Vierailija
68/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kun täällä oli aloitus naapurista, joka lähti säännöllisesti reissuun ja palasi täyden repun kanssa. Sitä pähkäili mitä mahtoi repussa olla. Kaikkea ne kyttänaapurit seuraavarkin 😁.

Minä ainakin käyn kaupassa repun kanssa. Lähin kauppa on noin 1.5 kilometrin päässä niin repussa menee kätevästi kaikki juomat yms painavat

Vierailija
69/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekevät etätöitä kotona niinkuin sinäkin ja ihmettelevät, että mikset sinä poistu kotoa. Mistä tiedät, että käyvät ainoastaan ruokakaupassa. Seuraatko joka hetki varjona perässä.

Vierailija
70/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauratti kun täällä oli aloitus naapurista, joka lähti säännöllisesti reissuun ja palasi täyden repun kanssa. Sitä pähkäili mitä mahtoi repussa olla. Kaikkea ne kyttänaapurit seuraavarkin 😁.

Minä ainakin käyn kaupassa repun kanssa. Lähin kauppa on noin 1.5 kilometrin päässä niin repussa menee kätevästi kaikki juomat yms painavat

Kyllä, mutta ihmetteli pidempiä reissuja joita naapuri teki 😁. Hämmentävää että oli selvillä milloin lähti ja milloin tuli. Jopa creepyä 🥺

Vierailija
71/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyttään usein naapureita kun kulkevat ikkunani ohi. Tai en oikeasti kyttää, mutta pakosti näen. Olen siis jo eläkkeellä ja siksi paljon kotona. Sitten jos en jotain näe vähään aikaan, niin sanon miehelleni, että nyt se on varmaan kuollut.

Usein kyllä sattuu, että tapahtuu kuolleista herääminen.

Vierailija
72/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet siis itse etätyötä etkä voi ymmärtää, että ihan hyvin siellä naapurissakin voidaan tehdä etätöitä 100 % ajasta? No, palstan yleinen taso huomioiden ei yllätä.

Vierailija
73/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät töitä myös. Eivät ole työttömiä.

Vierailija
74/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät pääomatuloilla tietysti.

Vierailija
75/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurini ovat aina jossain reissussa. Kummia otuksia kun eivät viihdy kotonaan, levottomia sieluja vailla turvasatamaa.

Vierailija
76/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla ei ehdi mihinkään. Teen itse päiväreissuja viikonloppuna, mutta vain, koska se on helppoa tällä hetkellä.

Vierailija
77/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap yrität selittää? Tunnen useita henkilöitä Keski-Euroopan suurista kaupungeita ja haja-asutusalueelta. He käyvät vain kaupassa ja töissä. Ei ole mitään syytä hengata tuntemattomassa kaupungissa huvikseen vaan jossain. Jos minä asuisin Lontoossa niin en todellakaan liikkuisi misään muualla. Varsinkaan tällaisena aikana kun rykäsee ja taudit leviää.

Vierailija
78/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös etätöissä kotona. Jostain syystä en tiedä yhtään naapureideni elämästä, milloin postuvat kotoa ja milloin tulevat takaisin.

Joidenkin pitää oikeasti työskennellä, eikä kytätä naapureiden aikatauluja.

Vierailija
79/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, asutko meidän naapurissa?

Me käymme ainoastaan töissä ja ruokakaupassa. Muuten olemme aina kotona. Näin jo 2,5 vuotta. Mieheni kuuluu koronan riskiryhmään.

Olin tulossa kysymään aivan samaa.

Meitä on muitakin nimittäin joilla sama tilanne. Eihän tämä mikään ihanne tilanne ole mutta minkäs teet..

Vierailija
80/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta heillä sentään on lapsia. Mulla naapurina elämäntapatyöttömiä viimeiset 7 vuotta.

Siinä sulle pohjasakkaa.

Mistä tiedät, etteivät ole esim. työkyvyttömyyseläkkeellä?

Tai tee etätyötä tai kirjoita kirjaa, harjoita yritystoimintaa, opiskele etänä, maalaa tauluja, kirjoita runoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan