Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit, jotka eivät poistu kotoaan kuin ruokakauppaan

Vierailija
13.08.2022 |

Ovat oikeasti kotona koko ajan. Eivät tee mitään reissuja minnekään, eivät käy töissä. Ovat vaan. Lapset sentään käyvät koulussa. Ja mistäkö tiedän? Olen tehnyt nyt 6kk etätöitä kotona.

Miten joku viihtyy noin paljon kotona?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti kun täällä oli aloitus naapurista, joka lähti säännöllisesti reissuun ja palasi täyden repun kanssa. Sitä pähkäili mitä mahtoi repussa olla. Kaikkea ne kyttänaapurit seuraavarkin 😁.

Vierailija
42/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole tainnut poistua kotoasi mihinkään kun on ollut noin aikaa vahtia naapuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee naapureista niin ison ongelman itselleen enkä ymmärrä miksi jos itse tietoisesti muuttaa esim. Kerrostaloon. Mua ei ole koskaan haitannut myöskään lasten itkut, koirien haukkumiset, satunnainen musiikin soitto jossain (kunhan nyt ei yömyöhään soi). Ihan perus elämää, enemmän ihmettelisin jos mistään ei mitään koskaan kuuluisi.

No nyt meni jo vähän ohi aiheen. Joka tapauksissa ihmettelen miten AP:lla on aikaa kyylätä noin paljon naapureitaan ja miten hän tietää heidän liikkeensä. Mahtaako etätöitä tehdäkään?

Vierailija
44/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He nussuttelevat koko ajan, ja sekös sinua harmittaa 🤭

Kyllähän se ap vanhaa piikaa sapettaa 🤣😂

Peiton sijaan heiluu verho 😂

Vierailija
45/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapahtuu näin rajua naapurikyttäystä? Rivareissa, paritaloissako? Vai missä? Kerrostalossa nyt ei ainakaan, hyvä kun omia naapureitaan edes tietää varsinkaan isommissa taloissa.

Vierailija
46/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinä heidän joka liikettään näet, vaikka kuinka yrität :D

Eikä se kuulu sinulle vaikka he noin eläisivät.

Vierailija
47/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

Mitä harrastat?

Mikä on koulutuksesi?

Vierailija
48/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ilmeisesti perinyt papalta ja isältä stasi kyttäyksen tämä naapurin kyttäys on näyttö koe

Vierailija
49/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen lievästi masentunut etätyöläinen. :) Mukava että elämäni kiinnostaa.

Vierailija
50/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri varmaan kans kyttää etten poistu kotoa koskaan

Noh mun jalka on leikattu vuoden sisällä kaksi kertaa joten sohvalla menee vielä loppuvuosikin

Vierailija
51/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tapahtuu näin rajua naapurikyttäystä? Rivareissa, paritaloissako? Vai missä? Kerrostalossa nyt ei ainakaan, hyvä kun omia naapureitaan edes tietää varsinkaan isommissa taloissa.

Tuo on muuten kerrostalojen hyvä puoli. Varmasti korostuu naapurit aivan eri tavalla esim. Rivitalossa. Jos on mukava naapuri niin mikäs siinä, mutta jos aloittajan kaltainen....😬

Vierailija
52/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä edes tiedät ovatko kotona vai eivät? Minä en ainakaan todellakaan tiedä ovatko naapurini kotona vai eivät ja millon ovat tai eivät ole. Kunnon stalkkausta ap:lla :D

No tämä, eikä muuten kukaan kytätä kerrostalossamme 100% vaikka yrittäisi, kun on etu ja takaovi :D Minä en edelleen, muutaman vuoden jälkeen edes tiedä ketä kaikkia tässä asuu kun niin harvoin näkee ketään rapussa tai pihalla.

Vierailija
53/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toinen naapuri on koko ajan kotona. Käyvät max tunnin reissuja kauppaan ja johonkin harrastukseen. 

Toinen naapuri on myös kotona aina, ja aina pihalla kesäisin. Siis 06-21 koko ajan pihalla. Käyvät kyllä pari kertaa vuodessa ulkomailla 2vk kerrallaan.

töissä käyvät kuitenkin muualla kuin kotona.

Vierailija
54/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen loogista työttömällä kun ei kauheasti ole varaa harrastaa. Jos kaverit kaikki töissä. Ei niitäkään kehtaa kauheasti vaivata kuin silloin tällöin viikonloppuna. Ja jos ei ole ollenkaan kavereita eikä harrastuksia eikä varaa harrastaa. Niin sit käydään vain ruokakaupassa. Ap:lle suosittelisin itse nyt sitä ulkoilua. Tuo kyttääminen menee lopulta siihen mihin yhdellä kyylällä meni. Se alkas seuraamaan mua pyörälenkeillä ja kirjastoreissuilla ja kauppareissuilla. Kun kaverit oli töis ja toises kaupungissa. Harvemmin näin. Lopulta kun muutin pois se hullu kyylä muutti perässä toiseen kaupunkiin ja meni naapuriin kyyläämään mua. Joten hyvä ap. Lopeta työttömien kyylääminen ja heti. Ettei käy kuten sössölle. Kaikki rahat meni, eikä silti aina perässä pysynyt.

Vierailija
55/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainakaan mun naapureita. Mun naapurit on mukavia :)

Jos kiinnostaa, mulla on sairaus joka ei näy päällepäin, siksi en jaksa käydä juuri missään. Matkoilla käyn kyllä monta kertaa vuodessa, lähinnä kotimaassa. Ei tässä pikkukaupungissa kyllä ole mitään tekemistäkään sen jälkeen kun muutama museo ym. nähtävyys on kierretty.

Minne pitäisi mennä, että olen mielestäsi "aktiivinen"?

Vierailija
56/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa, jossa naapureihin näkee pihalle hyvin ja silti en tosiaan tiedä naapureiden menoista mitään. Yhden naapurin kohdalla joskus tajuan, että ovat reissussa, kun ei ole autoa pihassa moneen viikkoon ja nurtsi kasvaa pitkäksi. Tosin heidän kanssaan ollaan juttelututtuja, joten saattavat sanoakin et ovat menossa johonkin.

Muiden naapureiden kohdalla mä en välttämättä nää heitä kuukausiin, enkä kyllä ole koskaan tajunnut katella miten autot liikkuu tai on pihassa, tuon yhden auto on meidän auton vieressä (viereinen piha) ja siksi sen joskus huomaa.

Vierailija
57/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minne pitäisi mennä?

En minäkään tee mitään "reissuja".

Monet saattavat käyttää mielummin rahansa asumisviihtyvyytensä parantamiseen kuin matkailuun. Joku saattaa vaikkapa ostaa kalliin television luodakseen kunnon kotiteatterin sen kalliin ulkomaanmatkan sijasta. Jälkimmäinen matka saattaa kestää 2 viikkoa, mutta hyvä televisio voi kestää yli 10 vuotta. Lisäksi monet kotona harrastettavat asiat kuten kirjojen lukeminen tai musiikin kuuntelu vaativat enemmän aikaa kuin rahaa tai matkustamista.

Vierailija
58/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivari vihon viimeinen as muoto aina ollaan kyttäämässä ja lässyttämässä muka mukavia juoruja. 

Vierailija
59/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä, ap, et itsekkään poistu koskaan kotoa?

*mic drop*

Vierailija
60/90 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saatan olla kotona viikkoja niin, että en poistu kotipihaa kauemmaksi. En ole masentunut, en kärsi kotona olemisesta. Elämä on rauhallista ja mukavaa. Meillä käy vieraita silloin tällöin, ihan yökylässä pitempäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi