Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin outo mummo vain istuu pihapenkillä ja katsoo tyhjyyteen!

Vierailija
13.08.2022 |

Joo tiedän, että tuollaisia on melkein joka taloyhtiössä yksi, mutta mikä noiden virka on? Onko ne jotain palkattuja vartioita vai mitä?
Aika tyhjä elämä jos vain istuu ulkona.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa ulkoilla, mutta ei välttämättä jaksa tehdä muuta, kuin istua ja katsella.

Miksi sinä kyyläät ja vartioit muita?

Vierailija
2/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun kotisohvalla ja "katson tyhjyyteen". Olen masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on surullinen.

Vierailija
4/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun kotisohvalla ja "katson tyhjyyteen". Olen masentunut.

Menisit puiston penkille raittiiseen ilmaan.

Vierailija
5/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mummon olla rauhassa ja hanki elämä!!

Vierailija
6/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo ystäviä. Kotoa poistuminen yksinkin virkistää ja pitää pään kasassa.

Vierailija
7/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä kaikki hyvin, ehkä dementoitunut. Jos tuntuu että kaikki ei ole kunnossa voit tehdä kuntaasi huoli ilmoituksen.

Vierailija
8/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 33v. työssäkäyvä perheellinen nainen. Katson useasti tyhjyyteen eikä mua mikään vaivaa. Kunhan ajattelen ja olen hiljaa.

Vierailija
9/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et näe hänen päänsä sisälle. Jos sulla itsellä on tyhjä pää - ei voi mitään.

Vierailija
10/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa haistella raitista ilmaa. Varmaankin muistelee tai ajattelee jotain.

Vierailija
11/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti tuijottanut tyhjyyteen puolet elämästäni. Mietiskelen.

En mieti mitään mistä olisi hyötyä, mutta erilaisia teorioita, en kylläkään salaliitto- sellaisia.

Vierailija
12/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei viihdy yksin kodissaan. Istuu mielummin ulkona. Paljon todennäköisempi vaihtoehto, kuin että istuisi siinä kyyläämässä muita.

Vierailija
13/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttii kesästä, lämmöstä ja auringosta. Kuuntelee lintujen ääniä ja seurailee pääskyjen lentonäytöksiä. Onko sillä lierihattu?

Vierailija
14/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yksinäinen. Toisaalta on nautinto istua ja hengittää raikasta ilmaa, kuunnella linnunlaulua. Varmasti muistelee menneisyyttään, iloja ,suruja, rakastettuuan. Mene juttelemaan, sinulle voi avautua kokonaan uusia maailmoja, joita et ole kokenut. Vanhoilla ihmisillä on sellaista elettyä elämää ja henkistä pääomaa, josta nuori ei ole tietoinen. Samalla vanhus saa kuunnella nuoren ihmisen elämänmenoa. Saat sydänystävän. Toisaalta kannattaa olla hienotunteinen mikäli huomaa että vanha nainen haluaa olla yksin.

Vierailija
15/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei oo ystäviä. Kotoa poistuminen yksinkin virkistää ja pitää pään kasassa.

Höpö höpö. Se suorittaa vain työtään.

Eli toisten kyyläämistä.

Varmasti löytyy mieluisempiakin paikkoja viettää päivää, kuin oma kotipiha.

Täällä päin kanssa, joka talossa useampi tuollainen.

Vierailija
16/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen tai yksinäinen. Anna olla rauhassa. Ikäihmiselle on jo kertynyt rikas sisäinen maailma. Ei hänen tarvitse enää kokeilla tai päteä. Myös liikkumisen tarve on vähäisempi ja työläämpää. Ei mitenkään epäilyttävää.

Vierailija
17/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Se suorittaa vain työtään.

Eli toisten kyyläämistä.

Varmasti löytyy mieluisempiakin paikkoja viettää päivää, kuin oma kotipiha.

Täällä päin kanssa, joka talossa useampi tuollainen.

Niin, mutta monella vanhuksella on jalat niin huonossa kunnossa, ettei voi liikkua pidemmälle.

Taksilla tai kyydillä vain kauppaan.

Vierailija
18/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen asunnossaan on kuuma, niin kuka tahansa järkevä koettaisi viilentää itseään istumalla ulkosalla. Siihen ei ole yläikärajaa. Ja mitä voi iäkkäämpi ihminen tehdä taloyhtiön pihalla? Riisuako itsensä alasti ja juosta kirkuen ympäri, jotta sinullakin olisi levollisempi mieli?

Vierailija
19/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on yksinäinen. Toisaalta on nautinto istua ja hengittää raikasta ilmaa, kuunnella linnunlaulua. Varmasti muistelee menneisyyttään, iloja ,suruja, rakastettuuan. Mene juttelemaan, sinulle voi avautua kokonaan uusia maailmoja, joita et ole kokenut. Vanhoilla ihmisillä on sellaista elettyä elämää ja henkistä pääomaa, josta nuori ei ole tietoinen. Samalla vanhus saa kuunnella nuoren ihmisen elämänmenoa. Saat sydänystävän. Toisaalta kannattaa olla hienotunteinen mikäli huomaa että vanha nainen haluaa olla yksin.

Jos mummeli istuu penkillä, se ei välttämättä mieti sukulaisiaan, tai sitä nuoruuden rakastettuaan, jonka ah, joutui hyvästelemään rautatieasemalla sotaan lähtiessä.

Mummeli voi olla vaikka professori joka miettii suhteellisuusteoriaa.

Tai ex-pankkirosvo, joka suunnittelee seuraavaa kuprua.

Vierailija
20/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan ja kysy.