Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuhuuma, ihastus, miten sen saa takaisin

Vierailija
13.08.2022 |

Minusta ihastus ja alkuhuuma on ehkä paras ja ihanimmalta tuntuva asia elämässä paitsi tietysti lapseni.
Jotkut sanoo ettei jaksaa alkuhuuma koko elämän. Mä kyllä jaksasin ja haluaisin.

Ilman ihastumisen tunnetta parisuhde tuntuu tylsältä.
Suutelu on usein tylsää. Alussa halusin suudella tuntikausia ja se oli upeaa. Ja kastiin heti ekasta pususta.
Seksi on joskus hyvää koska rakastan kyllä ja joskus löytyy kiihkoa varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta ja mies on paras sängyssä mitä kukaan on koskaan ollu. Mutta joskus en kastu ja en löydä kiimaa. Suutelu ei auta kun se ei enää niin kiihota. Esileikit eikä mitkään silloin auta.
Seksi on kyllä useimmiten hyvää. Mutta haluaisin parempaa. Kiihkeämpää. Ja haluaisin ihastumisen tunteen. Haluaisin suutelun taas tuntuvan huippuhyvältä.

Kaipaan siksi joskus seksiä toisen kanssa. Varmasti olisi jännää ja kiihkeää oikeanlaisen tyypin kanssa.
En kuitenkaan halua pettää. Oikeasti haluaisin vain ihastuksen omaan kumppaniin takaisin.

Kolmannesta pyörästä on puhuttu. Toisesta naisesta meidän kanssa leikkiin mutta luovuttiin ajatuksesta.

Ihastuin toiseen ja yritän saada sen loppumaan sen tunteen.

Kumpa olisi keino saada kunnolla takas alun huuma ja ihastus.
Katson edelleen miestäni silleen että vau mutta ei ole huumaa ja suutelu on tylsää.

En usko että pelkät romanttiset treffit tai flirtti riittää. Ei se huuma niillä tule. Niillä voi tulla jotain pientä mutta ei se huuma niillä tule.

Enkä halua elää sinkkunakaan jotta voisin huumasta huumaa hyppiä.

Miksi parisuhde aina menee niin tylsäksi. Se on niin väärin. Minä haluaisin vain yhden kumppanin ja hänen kanssa ikuisesti olla ihastunut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin samaa! Rakastumisen tunne on hiipunut ja seksistä on tullut tylsää. Mies ei ole koskaan tehnyt kunnon aloitteita seksiin ja nyt valittaa seksin vähyydestä. Ärsyttävä tilanne, kun kuitenkin rakastaa omaa kumppania ja haluaisi haluta tätä. Kaipaan sitä alun intohimoa ja kiihkoa!

Omituinen mies jos ei aloitetta tee mutta valittaa vähyydestä? Kyllä kummankin täytyy aloitetta tehä ja nähä vaivaa.

Minulla ainakin loppui aloitteiden teko, kun se oli aina väärään aikaan ja siitä sai vaan paskasangon niskaan.

Vierailija
22/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausaddiktilta kuulostat. Googleta Rakkausaddiktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin samaa! Rakastumisen tunne on hiipunut ja seksistä on tullut tylsää. Mies ei ole koskaan tehnyt kunnon aloitteita seksiin ja nyt valittaa seksin vähyydestä. Ärsyttävä tilanne, kun kuitenkin rakastaa omaa kumppania ja haluaisi haluta tätä. Kaipaan sitä alun intohimoa ja kiihkoa!

Omituinen mies jos ei aloitetta tee mutta valittaa vähyydestä? Kyllä kummankin täytyy aloitetta tehä ja nähä vaivaa.

Minulla ainakin loppui aloitteiden teko, kun se oli aina väärään aikaan ja siitä sai vaan paskasangon niskaan.

Kannattaa heti alkuun selvittää, edellyttääkö nainen ajatustenlukukykyä. Eihän siitä mitään tule jos onkin sitten ihan vaan joku tavallinen ihminen eikä pysty moisiin ihmeisiin.

Vierailija
24/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkausaddiktilta kuulostat. Googleta Rakkausaddiktio.

Kuulostaa ihan tyypiltä jota muutaman kuukauden tapailin. Kuukaudessa tai parissa jo sanoi rakastavansa ja pimahteli pienimmistäkin itseensä kohdistuvista negatiivissävyisistä jutuista. Eron jälkeen olikin heti kahdessa viikossa uusi hölmö joka kuvitteli että oli lottovoitto sattunut kohdalle.

Vierailija
25/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että suurinta osaa ihmisistä ei ole luotu olemaan vuosia toisensa jälkeen yhdessä. Kyllä mä luulen että lähes jokainen kaipaa sitä kipinää ja alun huumaa ja on luonnon vastaista, että joutuu olemaan yhden ja saman ihmisen kanssa ilman sitä alun kiimaa.

Eikö pettäminen ja muihin ihastuminenkin jo kerro, että ihmiselle ei riitä yksi parisuhde elämän aikana? Porukka yrittää selittää tätä kaiken maailman traumoilla ja ikäkriiseilyillä, mutta itse uskon, että on luonnollisempaa vaihtaa välillä kohdetta kuin olla vuosikymmeniä saman ihmisen kanssa ja haikailla alkuhuumaa.

Vierailija
26/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole noin yksinkertainen. -0.

Vierailija
27/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas realistinen asenne...

Vierailija
28/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa on jäätävä hormonicocktail ja siksi se tuntuu niin hyvältä. Keho ei pysty ylläpitämään sellaista tilaa paria vuotta kauempaa, koska se on kuluttavaa. Eli ei se tule takaisin paitsi uuden kumppanin kanssa. Hormonihyöky saa uuden parin sitoutumaan toisiinsa tarpeeksi pitkäksi aikaa, että tulee henkisellä tasolla tapahtuva oikea lopullinen sitoutuminen. Toiset jäävät koukkuun hormonihumalaan ja vaihtavat kumppania parin vuoden välein kunnes tajuavat (tai eivät tajua koskaan) että hetkonen.

Vierailija
29/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas realistinen asenne...

Sun mielestä varmaan jokaisen tulisi riutua tylsässä ja väljähtäneessä parisuhteessa, sillä ihminen on luonut niin hienon keinotekoisen instituution, jossa joka päivä täytyy "tahtoa" uudelleen.

Vierailija
30/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumassa on jäätävä hormonicocktail ja siksi se tuntuu niin hyvältä. Keho ei pysty ylläpitämään sellaista tilaa paria vuotta kauempaa, koska se on kuluttavaa. Eli ei se tule takaisin paitsi uuden kumppanin kanssa. Hormonihyöky saa uuden parin sitoutumaan toisiinsa tarpeeksi pitkäksi aikaa, että tulee henkisellä tasolla tapahtuva oikea lopullinen sitoutuminen. Toiset jäävät koukkuun hormonihumalaan ja vaihtavat kumppania parin vuoden välein kunnes tajuavat (tai eivät tajua koskaan) että hetkonen.

Haloo, kuka sen päättää, että täytyy elää loppuelämä ilman sitä hormonihuumaa? Yhteiskunta odottaa sitä, joten ihmiset pettävät toisiaan ja ovat salaa ihastuneita toisiin.

Vierailija
31/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, kuka sen päättää, että täytyy elää loppuelämä ilman sitä hormonihuumaa? Yhteiskunta odottaa sitä, joten ihmiset pettävät toisiaan ja ovat salaa ihastuneita toisiin.

Itse en tarvitse sitä ja olen tyytyväinen pitkään suhteeseen. Ihan yksi ja sama mitä muut tekevät. Saa vaihtaa kumppania jos haluavat. Ap haluaa olla miehensä kanssa, mutta saada alkuhuuman takaisin ja kommentti koski sitä. Eli joko tajuat, että alkuhuuma on ohimenevää aina ja jos haluat sitä niin voit unohtaa tai pitkän parisuhteen tai hyväksyt sen, että se ei takaisin tule ja olet siinä pitkässä parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä