Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuhuuma, ihastus, miten sen saa takaisin

Vierailija
13.08.2022 |

Minusta ihastus ja alkuhuuma on ehkä paras ja ihanimmalta tuntuva asia elämässä paitsi tietysti lapseni.
Jotkut sanoo ettei jaksaa alkuhuuma koko elämän. Mä kyllä jaksasin ja haluaisin.

Ilman ihastumisen tunnetta parisuhde tuntuu tylsältä.
Suutelu on usein tylsää. Alussa halusin suudella tuntikausia ja se oli upeaa. Ja kastiin heti ekasta pususta.
Seksi on joskus hyvää koska rakastan kyllä ja joskus löytyy kiihkoa varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta ja mies on paras sängyssä mitä kukaan on koskaan ollu. Mutta joskus en kastu ja en löydä kiimaa. Suutelu ei auta kun se ei enää niin kiihota. Esileikit eikä mitkään silloin auta.
Seksi on kyllä useimmiten hyvää. Mutta haluaisin parempaa. Kiihkeämpää. Ja haluaisin ihastumisen tunteen. Haluaisin suutelun taas tuntuvan huippuhyvältä.

Kaipaan siksi joskus seksiä toisen kanssa. Varmasti olisi jännää ja kiihkeää oikeanlaisen tyypin kanssa.
En kuitenkaan halua pettää. Oikeasti haluaisin vain ihastuksen omaan kumppaniin takaisin.

Kolmannesta pyörästä on puhuttu. Toisesta naisesta meidän kanssa leikkiin mutta luovuttiin ajatuksesta.

Ihastuin toiseen ja yritän saada sen loppumaan sen tunteen.

Kumpa olisi keino saada kunnolla takas alun huuma ja ihastus.
Katson edelleen miestäni silleen että vau mutta ei ole huumaa ja suutelu on tylsää.

En usko että pelkät romanttiset treffit tai flirtti riittää. Ei se huuma niillä tule. Niillä voi tulla jotain pientä mutta ei se huuma niillä tule.

Enkä halua elää sinkkunakaan jotta voisin huumasta huumaa hyppiä.

Miksi parisuhde aina menee niin tylsäksi. Se on niin väärin. Minä haluaisin vain yhden kumppanin ja hänen kanssa ikuisesti olla ihastunut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten kun puolisosi jättää sinut huomaat mitä sulla oli.

Vierailija
2/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Kyllä minä tiedän mitä minulla on. Ihana mies ja perhe.

Mutta haluan että suutelu olisi taas ihanaa ja seksi parempaa.

Mikä sua vaivaa etkö ymmärrä lukemaasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten kun puolisosi jättää sinut huomaat mitä sulla oli.

Ja miksi hän minut jättäisi.

Ei me eroamassa olla

Vierailija
4/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sarjamonogaaminen ihminen. Sinulle riittäisi yksi kumppani kerrallaan, mutta sen kumppanin pitäisi vaihtua tasaisin väliajoin. Tämä ei ole ihmisessä mitenkään harvinainen piirre.

Vierailija
5/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus muuttaa muotoaan ajan saatossa, mutta ei se silti tarvitse tarkoittaa etteikö voisi enää tuntea kiihkoa toista kohtaan. Se vain pitää jotenkin löytää.

Vierailija
6/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parempaa seksiä, niin ehkä sinun on löydettävä oma seksikkyytesi ensin ja opetella viettelemään puoliso uudella tavalla?

Vierailija
7/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sarjamonogaaminen ihminen. Sinulle riittäisi yksi kumppani kerrallaan, mutta sen kumppanin pitäisi vaihtua tasaisin väliajoin. Tämä ei ole ihmisessä mitenkään harvinainen piirre.

Ei en ole. Eikä sellaista olekkaan.

Ihminen on tarkoitettu yhden kumppanin kanssa olemaan.

Vierailija
8/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mulla toi kaipaus ei tosin niinkään koske fyysistä puolta, vaan sitä ihastumista ja toisen huomioon ottamista. Sitä kun huomasi että toinen oikeasti haluaa viettää aikaa yhdessä ja panostaa siihen. Nykyisellään ei sellaista fiilistä enää oikein tile ja koen välillä muuttuneeni miehelle itsestäänselvyydeksi. Hän ei huolehdi enää ulkönäöstään alkuaikojen tapaan ja käytös on muuttunut. En tiedä vaadinko liikaa, kun minusta edelleen olisi hyvä nähdä vähän vaivaa ollakseen viehättävä toisen silmissä, vai olenko turhasta nipottaja.

Tämä on vain minun puoli asiasta, mies varmaan näkee taas mussa muutoksia alkuaikoihin. Olenko liian vaativa, kun haluaisin vähän sitä alkuaikojen tunnelmaa takaisin. Yhdessä on oltu vasta kaksi vuotta.

Vierailija
9/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat parempaa seksiä, niin ehkä sinun on löydettävä oma seksikkyytesi ensin ja opetella viettelemään puoliso uudella tavalla?

Miten se auttaisi. Eihän minun seksikkyydessäni vikaa ole eikä viettelyssäni.

Suudelmatkin tuntuu tylsältä.

En usko että semmoiset kukat yleensäkään toimii.

Ja eihän ongelma ole seksissä vaan tunteista ja ihastumisen puutteessa ja kiihkon puutteessa.

Ei alkuhuuma saa millään seksitempuilla takas.

Ollaan kokeilevia ja luovia petipuuhissa mutta ei se tuo ihastusta takaisin.

On leluja on seksihepeniä kokeillaan asentoja ja eri paikkoja. Mikään ei vaan tuo sitä takaisin mikä alussa oli

Vierailija
10/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eihän ongelma ole seksissä vaan tunteista ja ihastumisen puutteessa ja kiihkon puutteessa.

On leluja on seksihepeniä kokeillaan asentoja ja eri paikkoja. Mikään ei vaan tuo sitä takaisin mikä alussa oli

Vaikutat kauhealta vänkääjältä. Ihan sama mitä sinulle sanoo, niin ei kelpaa. Ei ihme jos parisuhde kyrpii kun olet niin vaikea tapaus. Vaihda sitä miestä jos on kerta pakko jatkuvasti saada sitä ns. perhosen väpättelyä sinne vaginaan tai vatsaan whatever

Vierailija
11/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Mulla toi kaipaus ei tosin niinkään koske fyysistä puolta, vaan sitä ihastumista ja toisen huomioon ottamista. Sitä kun huomasi että toinen oikeasti haluaa viettää aikaa yhdessä ja panostaa siihen. Nykyisellään ei sellaista fiilistä enää oikein tile ja koen välillä muuttuneeni miehelle itsestäänselvyydeksi. Hän ei huolehdi enää ulkönäöstään alkuaikojen tapaan ja käytös on muuttunut. En tiedä vaadinko liikaa, kun minusta edelleen olisi hyvä nähdä vähän vaivaa ollakseen viehättävä toisen silmissä, vai olenko turhasta nipottaja.

Tämä on vain minun puoli asiasta, mies varmaan näkee taas mussa muutoksia alkuaikoihin. Olenko liian vaativa, kun haluaisin vähän sitä alkuaikojen tunnelmaa takaisin. Yhdessä on oltu vasta kaksi vuotta.

Joo se on myös tärkeää minusta edelleen nähdä vähän vaivaa ja laittautua yms. Vaikka saa myös olla ihan pieruverkkareissakin välillä.

Itse tykkään laittautua miestäni varten. Puen joskus seksikkäästi ja laittaudun. Flirttaan ja laitan seksiviestejä.

Muistetaanhan myös puhua kumppanille näistä. Ilmaista tarpeet toiselle.

Itse haluan enemmän kuin pientä säpinää. Haluan sen ihastuksen ja huiman. Sen kun yksi suudelma sai pään sekasin ja pikkarit märäksi

Vierailija
12/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kauhealta vänkääjältä. Ihan sama mitä sinulle sanoo, niin ei kelpaa. Ei ihme jos parisuhde kyrpii kun olet niin vaikea tapaus. Vaihda sitä miestä jos on kerta pakko jatkuvasti saada sitä ns. perhosen väpättelyä sinne vaginaan tai vatsaan whatever

En ole vänkääjä. Olen turhautunut. Kun ei yleensä auta perus itsestään selvät naistenlehtien keinot.

Plus en tykkää että joku tulee heti sanomaan että mies jättää mutz mitä helkattia se meinaa ja miksi joku tulee puhumaan sellasta paskaa mun asialliseen alotukseen

Vierailija
13/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä vaihda etkö osaa lukea. Kirjoitin että en halua vaihtaa miestä.

Vierailija
14/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Ei tuosta pidemmän päälle mitään tule. Mulle kävi noin pitkässä parisuhteessa ja pitkään sinnittelin ja yritin. Totuus on vain, että et halua miestäsi. Mulle ex-mieheni oli väärä ihminen. Kun tämän tajusin, erottiin. En vain jaksanut enää teeskennellä. Elämä on siihen liian lyhyt.

Vierailija
15/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen ihan samoin kuin ap. Sillä erolla, että mieheni ei halua enää viettää eds aikaa yhdessä, eikä halua seksiä kuin pari kertaa vuodessa, eikä huomioi seksissä mitään toiveitani. Kaipaisin alun intohimoa ja jännitystä ja sitä tunnetta, että on haluttava miehen mielestä. Ehkä se onnistuu vain jonkun uuden kanssa sitten, sääli.

N48

Vierailija
16/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette liikaa yhdessä?

Vierailija
17/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin samaa! Rakastumisen tunne on hiipunut ja seksistä on tullut tylsää. Mies ei ole koskaan tehnyt kunnon aloitteita seksiin ja nyt valittaa seksin vähyydestä. Ärsyttävä tilanne, kun kuitenkin rakastaa omaa kumppania ja haluaisi haluta tätä. Kaipaan sitä alun intohimoa ja kiihkoa!

Vierailija
18/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koen ihan samoin kuin ap. Sillä erolla, että mieheni ei halua enää viettää eds aikaa yhdessä, eikä halua seksiä kuin pari kertaa vuodessa, eikä huomioi seksissä mitään toiveitani. Kaipaisin alun intohimoa ja jännitystä ja sitä tunnetta, että on haluttava miehen mielestä. Ehkä se onnistuu vain jonkun uuden kanssa sitten, sääli.

N48

Varmaan kannattaa jutella tästä miehen kanssa. Jos ei teillä tilanne muutu niin varmaan ero on mahdollisuus. Onhan tuo iso ongelma.

Vierailija
19/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin samaa! Rakastumisen tunne on hiipunut ja seksistä on tullut tylsää. Mies ei ole koskaan tehnyt kunnon aloitteita seksiin ja nyt valittaa seksin vähyydestä. Ärsyttävä tilanne, kun kuitenkin rakastaa omaa kumppania ja haluaisi haluta tätä. Kaipaan sitä alun intohimoa ja kiihkoa!

Omituinen mies jos ei aloitetta tee mutta valittaa vähyydestä? Kyllä kummankin täytyy aloitetta tehä ja nähä vaivaa.

Vierailija
20/31 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Ei tuosta pidemmän päälle mitään tule. Mulle kävi noin pitkässä parisuhteessa ja pitkään sinnittelin ja yritin. Totuus on vain, että et halua miestäsi. Mulle ex-mieheni oli väärä ihminen. Kun tämän tajusin, erottiin. En vain jaksanut enää teeskennellä. Elämä on siihen liian lyhyt.

Haluan kyllä mutta haluaisin haluta enemmän.

Ja näin käy jokaisessa suhteessani.

En halua vaihtaa miestä kyllä tämä on se oikeanlainen mies.

Haluan pitkän parisuhteen mieluiten kuolemaan asti kestävän.

En aio jättää hyvää miestä vain alkuhuuma kaipuun takia.

Erot ovat myös minulle raskaita jos aidosti rakastan. Ja tätä miestä rakastan enkä kestäisi eroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan