Minkälaisen kuvan minusta saat?
Eli olen 159cm ja 55kg, b75, pitkät vaaleahkot hiukset, siniset silmät. nenä ja napalävistys löytyy. pidän paljon farkkuja ja toppeja. urheilen jonkin verran. kävelen ja jumpassa käyn. olen kahden lapsen äiti.
Kommentit (19)
joka osaa huolehtia lapsistaan ja miehestään. Onnellinen ihminen.
sellainen suomalainen tavismamma. ? Mitä ajat tällä takaa?
kaukana sivistyksestä. en tupakoi. tapasin mieheni 10v sitten koulussa. minulla ei ole ammattia. asun omakotitalossa.
ap
en käy baareissa eeikä myöskään mieheni.
ap
Halusin tietää miten pieleen menee.
ap
kun et ole kertonut muita kun ulkoisia seikkoja.
siinä etten kertonut muuta. että miten ulkonäkö vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin ja kuten nytkin huomattiin, perseelleen meni teidän arvaukset:)
ikää on kyllä kertynyt jo likemmäs kolmeakymmentä.
ap
että ulkonäön perusteella ihmisiä arvostellaan täysin väärin. Ja mitä väliä on koulutuksella? Enkä ole ap.
Ja tietenkin koulutuksella on merkitystä! Ap:lla ei ole mitään, ja se on todella huono juttu.
Muuten aika mahdotonta arvioida antamistasi tiedoista juuri mitään.
äiti... ainakin minusta. Ehkä et ole omaksunut aikuisempaa pukeutumistam,kun olet lapsetkin tehnyt teininä ja jämähtänyt siihen.
17
26- 29- vuotias on nuori äidiksi inakin jos on pari lasta jo. Ehkä olet jämähtänyt teini habitukseen siksi kun, olet lapset saanut teininä.
17
väitti, että linkitän ensimmäisen kohdalla... huoh
MISTÄHÄN SÄ SEN TIESIT; Napakorusta vai??
Voi vittu sun kans...
Tykkäät käydä baareissa viikonloppuisin, miehelläsi on moottoripyörä ja olette tavanneet jossain juhlissa aikoinaan. Teillä oli isohkot häät, jotka isäsi suurinpiirtein maksoi, asutte pääkaupunkiseudulla asumisoikeusrivarissa ja tulotasonne on keskinkertainen. Tupakoit.