Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkaa tänne vitutusta!!

Vierailija
07.11.2006 |

On se vaan jännä miten minä aina saan " paskaa" niskaan!!

Joka kerta, kun haluan mennä päikkäreille tms. niin ukko soittaa omalle äidilleen et tulla lasten kanssa olemaan, kun sillä itellä on milloin mitäkin tekemistä.

Olen varmaan anopin mielestä täys vätys tms, kun ukko soittaa noin 2-3x/vk sille et tuuppa nyt....

Minä hoidan penskat yöllä ja pääosin myös päivälläkin ja ukko saa nukkua ja kehtaa sit narista mulle siitä kun suutuin sille siitä kun aina anopille soittaa...aaarghhh!!!

Eihän siinä siinäänsä ole mitään pahaa jos mummi hoitaakin lapsia, mutta voisi ukko ajatella hieman muitakin eikä vaan omaa napaansa.

Ja se, että anoppi kehtaa sit mulle nurista siitä et miten meillä on joskus astioita sun muuta jossain pöydillä tai siivouksesta yleensä niin en millään viiti kuunella sitä naista joka päivä.

Eihän ukko sitä ole kuuntelemassa ja jos onkin niin ei tajua muka sitä vittuiluksi.

Anoppi sit ojensi auttavan käden ja pilasi koneellisen vaatteita, kun survo kaiken väriset samaan koneeseen.....

Sekava sepostus, mutta ottaa niin paljon päähän, että ei ajatukset pysy koossa enää!!!!!!!!!!!

Miten saisin kolautettua omalla lääkkeellään ukkoa hieman takasin???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tulisi tajuta, että vastuu kodista ja lapsista kuuluu teille. Ei hän aikuisena ihmisenä voi sysytä omaa vastuutaan äidilleen.

Ihme mies, onko hän vielä ihan äitinsä helmoissa?

Vierailija
2/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on jo 8v....joten valvottuja öitä/päiviä on takana jo useita vuosia....

Joskus vaan oisi niin per...leen kiva nukkuakkin.

Kolmannella lapsella sattuu olemaan koliikki ja keskimmäinen heräilee vieläkin öisin.

Illat on yhtä kaaosta, kun esikoinen temppuilee nukkumaan menon kanssa ja keskimmäinen huutaa väsymyksen kanssa ja pienin huutaa koliikin kourissa.

Ukko ei tee juuri mitään...istuu koneella ja sanoo vaan et kohta helpottaa!!!

Siksi oisi kiva nukkua päikkärit kun esikoinen oisi koulussa ja vauva nukkuu niin oisi suht rauhallista nukkua!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehesi tule äitiään teille pyytää, vaan hoitaa oman osuutensa kunnialla. Eihän mummo ole isä. En ymmärrä, että mummon pitää puuttua teidän siisteyteen samalla..outoa!

Mitenhän tuon ukkos saisi uskomaan puhetta?

Vierailija
4/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, marttyyri. Ei ap:n pointti ollutkaan siinä, ettei saa nukkua vaan purki ärtymystään omaa miestään kohtaan. Sisälukutaito, o-hoi!

Vierailija
5/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Ei voi muuta sanoa, kuin että huolensa kullakin.... Ja ap taitaa vastailla itse itselleen, siltä vähän vaikuttais!

Vierailija
6/6 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs kerran mies on myös kotona niin kotityöt ja lastenhoito puoliksi on reilua. Miehen pitäisi se tajuta.

Minulla on 3.5v ja 1.5v lapset ja päiväunet monesti tarpeseen. Kuopus onneksi alkoi nukkumaan yöt jo pari kuukautta sitten. Nyt taas viikon heräilly ja kukkunu öisin. Raskaalta tuntuu taas heräillä vaikka luulisi että on jo tottunut kun on monta vuotta valvonut.

Onneksi on hyvä mies.

Kahden tunnin päästä menen päiväunille.=)

Kaikki ei päiväunia tarvi ja ymmärrä. Minulla on yksi ystävä jolla saman ikäiset lapset kuin minulla ja ihmettelee minun väsymystä.

Hänen omat lapset nukkuu väh. 12h yöt putkeen ja 3h päiväunia.=) Onko ihme jos häntä ei väsytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän