Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2417)

Vierailija
21/2417 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sivustossa tai yhteisön toiminnassa on mielestäsi karkeasti toteutettu?

Vierailija
22/2417 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Muutaman kuukauden siellä pyörin. Normaalille miehelle siellä ei ole yhtään mitään. Mukamas eettisiä monisuhteilijoita ja toksisia hyväksikäyttäjiä siellä pyörii. Mulla meni rahat, avioliitto, itsetunto ja perhe sen seurauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhahtava toiminnallisuus ja ulkonäkö, joskus hiukan buginen. Mutta sisältö toimii, sehän se on tärkeintä. Osa ihmisistä nyt on mitä on, heillä ei toimi sitten mikään. Jos lähestyy kanssaihmisiä omat fetishit tai himot edellä (tai tekee ohareita tai valehtelee itsesään ja asioistaan) kuin lihapaloja, ei ihme että heistä varoitellaan wa-keskusteluissa ja hyvä niin. Kyllä sieltä sinkut/heteromiehetkin seuraa löytää, jos on asiat ja ulosanti kunnossa. :)

Vierailija
24/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhahtava toiminnallisuus ja ulkonäkö, joskus hiukan buginen. Mutta sisältö toimii, sehän se on tärkeintä. Osa ihmisistä nyt on mitä on, heillä ei toimi sitten mikään. Jos lähestyy kanssaihmisiä omat fetishit tai himot edellä (tai tekee ohareita tai valehtelee itsesään ja asioistaan) kuin lihapaloja, ei ihme että heistä varoitellaan wa-keskusteluissa ja hyvä niin. Kyllä sieltä sinkut/heteromiehetkin seuraa löytää, jos on asiat ja ulosanti kunnossa. :)

Eikä löydä. Asiat tarkoittaa sitä että on rahaa ja osaa alistua siihen mitä naiset kulloinkin haluaa, ulosanti sitä että osaa valehdella ja näyttää kreikkalaiselta patsaalta.

Vierailija
25/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Muutaman kuukauden siellä pyörin. Normaalille miehelle siellä ei ole yhtään mitään. Mukamas eettisiä monisuhteilijoita ja toksisia hyväksikäyttäjiä siellä pyörii. Mulla meni rahat, avioliitto, itsetunto ja perhe sen seurauksena.

Ohhoh, muutaman egen kk maksu sai kaiken tän aikaan? Vai hyppäsikö vaimo isompiaseisen matkaan, eli rouvalle saitti toimi mahtavasti?

Vierailija
26/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, muutaman egen kk maksu sai kaiken tän aikaan? Vai hyppäsikö vaimo isompiaseisen matkaan, eli rouvalle saitti toimi mahtavasti?

Olisi kannattanut molempien liittyä! Noin saattaa salaa sooloilevalle käydä.

Vierailija
27/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä hyvinkin. Oli hienoa huomata ettei kelpaa kenellekään. Meni perhe, koti, mielenterveys, kaikki. Kiitos XU ja Sexpo joka sinne menemistä suositteli.

Vierailija
28/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexpohullu, oikein hyvää vappua sinullekin!

Vierailija
29/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tovin.. Valitettavasti osa naisista todella niitä joille ei löydy ehkä vientiä kun on painoa yms liikaa niin tuolta saa seuraa. Toki tuollainen voi nostaa itsetuntoa, mutta miehenä viehätyn ulkonäöstä ja rajaan sen takia kiinnostuneisuuden. Toki tämä toimii kumpaankin suuntaan. Vähän raadollista niinkuin tosi elämäkin . Taidan tyytyä vaimon seuraan vaan, vaikka lupa olisi seikkailla.

Vierailija
30/2417 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siellä on tehokkaat suotimet joten turhat profiilit ei edes näe meitä. Ja lopuille voi laittaa hyvät suodattimet viestitelyyn, ei tule niitä joutavanpäiväisiä "asiallisia aloituksia". :D

Vierailija
31/2417 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kiinnostaa täälläkin! Ärsyttää kun muutoin olisimme valmiita kokeilemaan tätä, mutta juuri tuo yksityisyydensuoja arveluttaa. Itse saisin luultavasti potkut työstäni, jos jäsenyys selviäisi ulkopuolisille jotenkin. Näin ollen emme ole edes profiilia uskaltaneet vielä tehdä.

Mitenkäs tuosta potkut voisi saada? Tietenkään ei voi. Muuten toki kannattaa olla varovainen.

Vierailija
32/2417 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kiinnostaa täälläkin! Ärsyttää kun muutoin olisimme valmiita kokeilemaan tätä, mutta juuri tuo yksityisyydensuoja arveluttaa. Itse saisin luultavasti potkut työstäni, jos jäsenyys selviäisi ulkopuolisille jotenkin. Näin ollen emme ole edes profiilia uskaltaneet vielä tehdä.

Mitenkäs tuosta potkut voisi saada? Tietenkään ei voi. Muuten toki kannattaa olla varovainen.

Potkuja ei luultavasti voi saada, mutta lonkalta heittäisin, että esim. pikkupaikkakunnalla luokanopettajana työskentelevän määräaikainen työsuhde kyllä mitä luultavimmin jätettäisiin uusimatta tuollaisten takia.

Vierailija
33/2417 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkuja ei luultavasti voi saada, mutta lonkalta heittäisin, että esim. pikkupaikkakunnalla luokanopettajana työskentelevän määräaikainen työsuhde kyllä mitä luultavimmin jätettäisiin uusimatta tuollaisten takia.

Tokkopa mahtaa olla noin? Vaikea uskoa.

Vierailija
34/2417 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako Xu:sta muhkeampi nainen seuraa? Tietty mieltymys miesten suhteen on, ei kovin harvinainen. Tekis mieli mennä kokeilemaan, joka baarissa on tuttuja niin en niihin halua.

Vierailija
35/2417 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko mies- vai naisseuraa vai juttelukaverin? Vastaus kaikkiin on: kyllä saa(t).

Vierailija
36/2417 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mies- vai naisseuraa vai juttelukaverin? Vastaus kaikkiin on: kyllä saa(t).

Vain miesseuraa, tietyllä mieltymyksellä. Kivahan se olisi jos voisi jutellakin, mutta hyvää seksikokemusta haen. Sinkku olen, mutten halua pyöriä baareissa. Tykkään pitää yksityisyyteni.

Vierailija
37/2417 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain miesseuraa, tietyllä mieltymyksellä. Kivahan se olisi jos voisi jutellakin, mutta hyvää seksikokemusta haen. Sinkku olen, mutten halua pyöriä baareissa. Tykkään pitää yksityisyyteni.

Kerro nyt mikä se vaadittava kinky on?

Kaikkiin niihin löytyy kyllä vastaus.

Vierailija
38/2417 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saako Xu:sta muhkeampi nainen seuraa? Tietty mieltymys miesten suhteen on, ei kovin harvinainen. Tekis mieli mennä kokeilemaan, joka baarissa on tuttuja niin en niihin halua.

Kyllä saa. Ainakin hieman muhkeammilta miehiltä, mutta myös muilta. Jos tietty mieltymyksesi on kuitenkin komea kalsarimalli (niitä on siellä joitain kappaleita) niin voi tulla ns. kohtaanto-ongelma. Jos tietty mieltymyksesi on "isoa" niin varmasti myös löytyy.

Vierailija
39/2417 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruma nainen (en kyllä ylipainoinen), silti saan Xu: sta hyvin miesseuraa.

Vierailija
40/2417 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ruma nainen (en kyllä ylipainoinen), silti saan Xu: sta hyvin miesseuraa.

Varsin erikoista puhetta yhteisön jäseneltä :-o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan