Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli uutisvirrassa vastaan kuva jota halusin kommentoida. No se kommentointi olisi maksanut 4 päivää jäsenaikaa.. 😂😂😂😂
Jotkin toiminnoista "maksavat" jäsenaikaasi, nämä ovat ns. erityismaksullisia toimintoja joita ei ole tarkoitus käyttää rajattomasti.
Ylläpidolle terkkuja😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä xu:n puolustelijat. Kohti seuraavaa peiteltyä kohua
XU kestää kyllä päivänvalon. Ei ihmisten kokoontuminen ole kiellettyä, niin totalitaarinen ei Suomi onneksi jatkossakaan ole. Kiitos vaalituloksen ja bi-seksuaalisen presidenttimme.
Onko meillä bi-seksuaalinen pressa🤔 kova väite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä xu:n puolustelijat. Kohti seuraavaa peiteltyä kohua
XU kestää kyllä päivänvalon. Ei ihmisten kokoontuminen ole kiellettyä, niin totalitaarinen ei Suomi onneksi jatkossakaan ole. Kiitos vaalituloksen ja bi-seksuaalisen presidenttimme.
Lähde: A. Stubb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli uutisvirrassa vastaan kuva jota halusin kommentoida. No se kommentointi olisi maksanut 4 päivää jäsenaikaa.. 😂😂😂😂
Jotkin toiminnoista "maksavat" jäsenaikaasi, nämä ovat ns. erityismaksullisia toimintoja joita ei ole tarkoitus käyttää rajattomasti.
Ylläpidolle terkkuja😂😂😂
Ne saat kertoa itse. 
Et taida käydä tapahtumissa koska kritisoit ihan väärää aihetta :) Muuten kommentoisit nopean osallistujan bonaria. 😎
Kiitos vaalituloksen ja bi-seksuaalisen presidenttimme.
Hämmästyitkö, minä en
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaalituloksen ja bi-seksuaalisen presidenttimme.
Hämmästyitkö, minä en
No nyt olisi Karpolle asiaa!
Urpot bilettää taas Tampereella, onko media paikalla
Luin koko ketjun läpi. Toivoin siltä paljon enemmän asiallisia kommentteja, mutta turhaa spämmiä oli paljon.
Itseäni XU kiinnostaa, mutta vielä ei ole ollut parisuhteessa oikea aika liittyä mukaan. Saa nähdä miten tulevaisuudessa käy. Ne, jotka siellä ovat, nauttikaa. Jotka eivät ole, niin älkää tuomitko siellä olevia.
Osa pystyy ajattelee omilla aivoilla, mutta kaikki eivät siihen pysty. Lahko mikä lahko. 😉
Vierailija kirjoitti:
Osa pystyy ajattelee omilla aivoilla, mutta kaikki eivät siihen pysty. Lahko mikä lahko. 😉
Tunnistatko ristiretkeläisen itsessäsi? Pitäisiköhän sinun ns. hankkia elämä? Mutta kuten aimmin olen todennut: Pidät mukavasti aihetta valokeilassa.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on XU todella mennyt tuntesisiin. Eipä siinä, nämä nostot tuo asialle julkisuutta, kun täysipäiset osaavat erottaa ristiretkeläisen sekoilut ja aidot mielipiteet toisistaan. Eli kiitos!
Ja kuten voit todeta sinun yhden alapeukkusi lisäksi tuolla kommentilla on 20 yläpeukkua. Taitaa isoimpia määriä tässä ketjussa. Mutta keep on going.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä raja sitten mahtaa olla??? kun itse todella harvoin kommentoin kuvia mutta sitten kun tarkoitus olisi näin tehdä, niin kommentointi maksaa. Ei pidä siis paikkaansa tuo teidän vastaus.
T. Tätä on toivottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä raja sitten mahtaa olla??? kun itse todella harvoin kommentoin kuvia mutta sitten kun tarkoitus olisi näin tehdä, niin kommentointi maksaa. Ei pidä siis paikkaansa tuo teidän vastaus.
T. Tätä on toivottu
Sitä ei kerrota jotta käytös ei johtaisi väärinkäytöksiin.
t. alkon ritva
Jaaha, kommentointi xusta kielletty, koska asialliset totuudet poistetaan täältä!
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, kommentointi xusta kielletty, koska asialliset totuudet poistetaan täältä!
Totuus lienee se että sulle on sivusto mennyt ihon alle. 
Kerro vielä; miksi. 
Tampereen häppeninkii tulijoita? Varokaa muut silloin ottamasta hotellia
Hei,
Itese olen XU:n iloinen käyttäjä. Olemme kyseissä palvelussa vaimon kanssa ja olemme sieltä löytäneet hyvinkin seuraa yhdessä ja erikseen. Suosittelen lämpimästi liittymään. Jäsenmaksullisuus pitää turhat kurkkijat loitolla. Yhteisö pitää myös huolen, ettei huonoa käytöstä sallita. Yhteisö on myös erittäin vastaanottavainen ja mukava. Näin paljon ihania ihmisä et löydä mistään muulata palvelusta.
T; XU-käyttäjä (mies 39v)
Jos XU:ta vertaa lahkoon niin silloin ei tiedä mistä puhuu.
T:XU:n käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Tätä on toivottu
Sitä ei kerrota jotta käytös ei johtaisi väärinkäytöksiin.
t. alkon ritva
Korjaan väittämät oikeaksi:
Jäsenyysaika maksaa rahaa. Jos joku käyttäjä on rajoittanut omiin kuviin kommentoinnin mahdollisuutta tai kommentoija ei vastaa käyttäjän hakemaa "tyyppiä" (mieletymukset yms), niin silloin kommentointi "maksaa" jäsenpäiviä. Eli jos vaikka joku pari on laittanut kuva ja hakevat vain naista, niin kun minä miehenä kommentoin kuvaa niin se voi siinä tapauksessa "maksaa". Toisaalta aina voi tykätä kuvasta. Mutta jos olet toisen käyttäjän kaveri tai osuma niin silloin komenttointi ei "maksa".
T:XU:n käyttäjä (mies 39v)