Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2417)
Onhan XU:ssa miesmalleja, ainakin Jussi ja Toni. Kai ne sitten on hottiksia?
Päättäkään jo, onko sisäpiiri lähtenyt ovet paukkuen jo vuosia sitten, vai potkittu pois ilman syytä.
Joissain ketjun havainnoissa sisäpiiri voi oikein hyvin ja masinoi koko yhteisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa sivuston käyttäjämäärä on lisääntynyt viimeisen parin vuoden aikana Kohta päästään taas Himokselle tapaamaan ihania ihmisiä. Vaatteet pitäisi vielä tilata jostain. Jotain hottia.
Tosiasiassa sivuston käyttäjämäärä kokee aina hetkellisen nousupiikin, kun iltapäivälehdet jotenkin saa kuulla tulevista suuremmista bileistä ja tapahtumista. Tämä tyyli alkoi joskus viime vuosikymmenen loppupuolella.
Pitkäaikaisten jäsenten määrä ei ole enää kasvanut vuosikausiin. Suurin osa ottaa ilmaiskokeilun eivätkä sitä jatka, syystä tai toisesta. Yhä enemmän tuolla näkyy profiileita, jotka eivät ole olleet aktiivisia jopa vuosiin.
Sinkkumiesten osuus kaikista jäsenistä toki on kasvanut valtavasti vaikkapa viime vuosikymmenen loppuun verrattuna samaan aikaan, kun sinkkunaisten ja parien määrä vähentynyt. Tuo toki melko yleinen kehityskulku kaikilla
Bi miesten osuus sinkkuina tai kolmansina pyörinä on kasvanut kohisten.
Bileisiin ei tulla enää hakemaan perinteistä parinvaihtoa vaan minä minä keskeistä nautintoa antamatta itse mitään vastikkeeksi.
Tämä kehityskulku näkyy kasvavana häiriköintinä kuin myös vinkuvonku käytöksenä.
"Bileisiin ei tulla enää hakemaan perinteistä parinvaihtoa vaan minä minä keskeistä nautintoa antamatta itse mitään vastikkeeksi".
Mitä skeidaa tämäkin taas on, häh?
Naisten pitäisi antaa kaikille, ketkä sattuu samoihin bileisiin, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
"Bileisiin ei tulla enää hakemaan perinteistä parinvaihtoa vaan minä minä keskeistä nautintoa antamatta itse mitään vastikkeeksi".
Miksi irrotat tämän lainauksesi asiayhteydestä??
Asiayhteys, milloin tässä ketjussa on ollut asiayhteys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun asiasi oli, että naisten pitäisi vanhaan tyyliin antaa kaikille. Se on sun asianyhteys.
Vai miten voi ketään haitata oman itsensä laittaminen ykköseksi seksibileissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun asiasi oli, että naisten pitäisi vanhaan tyyliin antaa kaikille. Se on sun asianyhteys.
Opetteles lukemaan tyhjän provosoija.
Bileissä ongelman muodostavat nämä naisettomina sisään tulevat bi-miehet joiden jatkuva vinkuvonkaaminen myös naisilta on rasittavaa.
Lääppiminen lähentely ja muu asiaton käytös kuuluu heillä kuvioon ja härskeimmät käyvät käsiksi kun ovat saaneet napandereistaan lisärohkaisua joko tiskiltä tai lokerikolta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Päättäkään jo, onko sisäpiiri lähtenyt ovet paukkuen jo vuosia sitten, vai potkittu pois ilman syytä.
Joissain ketjun havainnoissa sisäpiiri voi oikein hyvin ja masinoi koko yhteisöä.
Niin tarkoittanet " minä vastaan toiminnasta täällä" Toimitusjohtaja Kukkosen valitsemia rotkon bileiden tunnelman luojia??
Onko jossakin myös joku toinen sisäpiiri ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoittanet " minä vastaan toiminnasta täällä" Toimitusjohtaja Kukkosen valitsemia rotkon bileiden tunnelman luojia??
Sisäpiirejä on useita, tottahan toki. Tunnetuin on varjoinfra Laiva-yhteisöön paalutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kenelläkään ei pitäis olla tarvetta antaa kenellekään, jolle ei halua, silti joku tilastoi taulukkoon "pilluja" ja "kulleja", vaikka olisit vain exhibbari, joka menee bileisiin saamaan nautintoa omilta kumppaneiltaan ja saa toisaalta stringinsä märiksi siitä, että joku näkee kun pannaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäpiirejä on useita, tottahan toki. Tunnetuin on varjoinfra Laiva-yhteisöön paalutettuna.
Kyllä ne Laiva yhteisön tietovuotajat on munattomia nillittäjiä.
Edes tuo banskulaivan kapu ei uskaltautunut Otavan Nesteelle kahville.
Turha tuonlaatuiselle nettinoobylle IRL-kutsua on uusia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bileissä ongelman muodostavat nämä naisettomina sisään tulevat bi-miehet joiden jatkuva vinkuvonkaaminen myös naisilta
💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bileissä ongelman muodostavat nämä naisettomina sisään tulevat bi-miehet joiden jatkuva vinkuvonkaaminen myös naisilta
Sä puhut nyt ilmiöstä jota me Rotkossa kävijät emme tunnista.
Ette varmaan niin, taitaa olla hottis vaimona. 🤣🤣🤣
Taidan tietää tapauksen, eikö se bi-kundi ole poistettu taikka poistunut sivustolta ajat sitten, vanha asia jo? Jolloin nykyiset Rotkon kävijät eivät enää tunnista ongelmaa ja sinä nostat esille vanhoja asioita
Tosiasiassa sivuston käyttäjämäärä kokee aina hetkellisen nousupiikin, kun iltapäivälehdet jotenkin saa kuulla tulevista suuremmista bileistä ja tapahtumista. Tämä tyyli alkoi joskus viime vuosikymmenen loppupuolella.
Pitkäaikaisten jäsenten määrä ei ole enää kasvanut vuosikausiin. Suurin osa ottaa ilmaiskokeilun eivätkä sitä jatka, syystä tai toisesta. Yhä enemmän tuolla näkyy profiileita, jotka eivät ole olleet aktiivisia jopa vuosiin.
Sinkkumiesten osuus kaikista jäsenistä toki on kasvanut valtavasti vaikkapa viime vuosikymmenen loppuun verrattuna samaan aikaan, kun sinkkunaisten ja parien määrä vähentynyt. Tuo toki melko yleinen kehityskulku kaikilla deittailuun liittyvillä foorumeilla.