Penis puristuu ja lytistyy
Miesystäväni sanoo, että hänen penis puristuu sisälläni erittäin voimakkaasti sekä lytistyy eli tulee jotenkin "seinä vastaan" ja penis melkein hieman painuu pituussuunnassa kasaan. Ihan vilpittömästi kysyn, että näinkö se yleisesti ottaen on?
Mies siis kestää puristuksen ja lytistyksen, mutta se ei kuulosta kovin kivalta jos joka suunnasta "ahdistaa".
Kommentit (15)
Juu, ei mies siitä ole valittanut, mutta kertonut vain, kun ollaan puhuttu seksistä. On vaan kommentoinut, että nuppi menee helläksi...ei kait varsinaisesti kipeydy, mutta jotenkin "aristuu" tms. siinä mankelissa.
Ap
Vaikka vaimollani on leveä pylly on pillu niin pieni kalulleni, etten ole koskaan kaivannut pienempää pillua. Vaikkei lantion koko kerrokaan pillun kokoa, niin kapealanteisia naisia katsellessa tulee ensimmäisenä mieleen, että mitenkähän tuonne mahtuisi, vai mahtuisiko ollenkaan. Vaimoa pienempää en missään nimessä haluaisi. Siitä olisi mitään iloa.
Kalu kyllä aristuu siinä mankelissa, varsinkin jos naisen orkku on raju ja mankeloi koko matkalta, kuten vaimollani. Päällä ratsastamalla tuntuu välillä, että koko vaimon kroppa seisoo kaluni päällä. Nuorempana vaimo joutui varomaan varsinkin silloin jos minulla oli oikein kova seisokki. Hän pääsi liikkumaan ja sai oman orkkunsa vasta minun lauettua ja kalun vähän pehmennyttyä. Ainut huono puoli tuossa on ollut, että vaimon on pitänyt pitää välipäiviä ja taukoja paikkojen aristettua. Sekä se, ettei seksiä ole voinut harrastaa, jos hänellä ei ole suoli toiminut. Hänen pillu ollut sen verran tiukka ja lihaisa, ettei ole kyllä kovin kaukaa tarvinnut naida, kun tulee. Eikä kestä uusinnoissakaan kovin kauaa. Sitä ihanuutta mikään kestä. Mutta "puutteista" riippumatta, ei ole valittanut vaimo, enkä minä.
Tietyissä asennoissa tulee tuo efekti ja tykkään. Naiseni keinuttaa siinä hiljaa paikallaan ja mankeloi penistäni. Siinä tulee hieman kyllä helläksi mutta hyvää tekee.
Olisiko kohdunlaskeumaa? Jos niin tökkää pohjaan? Lantionpohjalihas jumppa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kohdunlaskeumaa? Jos niin tökkää pohjaan? Lantionpohjalihas jumppa auttaa.
No ei todellakaan. Näin on ollut aina alle 20v ikäisestä lähtien. Lantionpohjan lihakset olleet aina vähän ylikireät, siksi krampanneet herkästi. Puristaa kahta sormeakin jo pirusti orkun ennen orkkua ja orkun tullessa. Toisekseen kohdunkaula tulee muutenkin vastaa jo puolessa välissä kalua n. 9cm päässä. Kaluni ylettää siitä toisen mokoman pidemmälle. Vaimolla lyhyt emätin gynen mukaan, n. 7cm. Näin ollen pillun syvyys on lyhyt kalun mitta pitkä, joten pillunpohja tulee vastaan eikä joustokaan tahdo riittää. Tilanteeseen ei ole vaikuttaneet 4 synnytystäkään. On sellainen millainen on ollut alusta asti.
On se jännä, kun yrittää kysyä muilta kokemusta ahtaasta pi**lsta, niin vastakommentti on "olisiko joku helvetin kohdunlaskeuma"!?
Ei ole mitään laskeumia, ei ole mitään kramppeja, eikä muutakaan fysiologisesti normista poikkeavaa, on vaan ahtaat paikat. Olisin lähinnä halunnut kuulla miesten mielipiteitä, että tuleeko tällaisia usein vastaan eli onko tämä ihan normaalia. Ahtaus ei myöskään ole kiihottumisen puutetta, kuivuutta jne. jne., joita varmaan joku voisi seuraavaksi ehdottaa. En vain itse ole törmännyt aikaisemmin tällaiseen, että mies kommentoi värkkiäni pieneksi ja ahtaaksi, imeväksi (what!?). Ja vaikka hän sanoo asian olevan hyvä juttu, niin silti mietin miten hyvältä tuollainen "prässi" voi tuntua. Taidan päätyä vain siihen johtopäätökseen, että värkkini on ihan normaali ja tällaisia ne yleisestikin ottaen ovat. En vain ole koskaan törmännyt mieheen, johon kroppani reagoisi tuolla tavalla...lieneekö iän mukanaan tuomia etuja ; )
ps. synnyttänytkin olen.
Jokaisen naisen värkki venyy lapsen pään mentäväksi. Joten ihan turha aikuisten ämmien ulista liian tiukoista tavaroistaan. Ole tyytyväinen mitä ukkos on sanonut, äläkä tule tänne kerjäämään tuntemattomilta kehuja. Olet säälittävä.
Kuiva se toosa on, ei mikkään muu...
No kai sen toosan täytyy vähän puristaakin, ei kai koko hommasta muuten mitään tulis. Ja se puristus on ihan normis, ei mikään aapeen värkin erityisominaisuus.
Ihme dorkia liikkellä taas. Taitaa jo seniiliys alkaa toosassa vaivata.
Ei tuo pillun pohjaan osuminen ja täyden tunne ole mikään ihan tavanomainen juttu. Nuorempana jouduin soittamaan ja kysymään seksuaaliterapeutilta miksi kaluni tökkää pohjaa takaa naidessa tyttyöystävä nelinkontin, eikä mahdu kokonaan sattumatta. Tämä ei ymmärtänyt kysymystä ollenkaan, vaan väitti, että kyllä pillu joustaa. No kun ei jousta. Nelinkonti takaa ei onnistu oikein vieläkään, kun edelleen menee liian syvälle. Kulmaa etsimällä voi juuri juuri tyntään sisään, muttei oikein liikuttaa sattumatta.
Tätä täyden tuntutua ja kalun painumista kasaan ei taida tietää muut kuin isokaluiset tai sellaiset jonka kalun on pidempi kuin naisensa pillun syvyys. Itellä on kookas 20/15cm kalu, jos pohjaa aina oman vaimon kanssa ja iso osa asennoista on bannassa. Niissä ei pysty liikkumaan tai eikä oikein naimaankin. Osa syynsä on varmasti silläkin, että vaimon emätin on tutkitusti lyhyt, joten kohdunkaulakin on aika lähellä. Siksi puoleenväliinkin naiminen osuu kipeästi useissa asennoissa. Mutta puutteista huolimatta molemmat raskastamme täysinäistä oloa jossa telakoidutaan syvällä ja hiljaa vain naatiskellaan tuntumasta.
Ja tarkoitus oli tosiaan kysyä, että miltä se miehestä tuntuu ja tuleeko sellaisia ihan normielämässä vastaan. Tarkoitus ei ollut saada mitään kommentteja omasta toosasta tai mitään siihen liittyvää. Olen siis vilpittömästi miettinyt, että sattuuko se puristus, kun mies vääntelee naamaa, vai onko kyseessä hyvä asia...mieheltä tuskin saan täysin puolueetonta vastausta, siksi kysyn täällä. EN siis edelleenkään halua puhua omista jutuista, vaan teidän yleisistä kokemuksista ja mikä puristus on jees ja mikä ei enää ole jees.
Ap
ps. miehen kalu ei kait liene keskivertoa (juurikaan) suurempi, olen hieman huono arvoimaan tuollaisia : /
NainenHki40 kirjoitti:
En vain itse ole törmännyt aikaisemmin tällaiseen, että mies kommentoi värkkiäni pieneksi ja ahtaaksi, imeväksi (what!?). Ja vaikka hän sanoo asian olevan hyvä juttu, niin silti mietin miten hyvältä tuollainen "prässi" voi tuntua.
Kunnon humble brag voi jeesus.
NainenHki40 kirjoitti:
Olen siis vilpittömästi miettinyt, että sattuuko se puristus, kun mies vääntelee naamaa, vai onko kyseessä hyvä asia...mieheltä tuskin saan täysin puolueetonta vastausta, siksi kysyn täällä. /
Sit meidän ventovieraiden pitäisi parin rivin perusteella sulle kertoa miksi miehesi irvistää seksin aikana. ookoo.
Pillun takaseinä siinä tulee vastaan, jos kalu on pidempi kuin pillulla on kokonaissyvyyttä. Voi olla, että tavallista paksumpi kalu vielä lyhentää pituutta venyttäessään pillua sivusuunnassa. Mene ja tiedä, mutta tuon saman "ongelman" kanssa paininut kohta koko ikäni. Rajummassa panemisessa minulla on nuppi kipeä ja vaimolla pillunpohja. Itsellä kalu kova kuin kivi, joten ei tuo painu kasaan puolta senttiä enempää. Mutta tämäkin paksuntaa kalua sivusuunnasssa, kun kunnollinen paine paisuvaisiin tulee pillun kireydestä.
Ja voin miehenä sanoa, että kyllä tekee kutaa, kun joka suunnasta ahdistaa kalua. On kuin tiukka hansikas kalun ympärillä. Tokkopa miehesi siitä valittaa. Minä en ainakaan tiedä mitään sen parempaa.