Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cropatut collegepaidat

Vierailija
13.08.2022 |

Ostin pari tuollaista jossa vyötärö tulee melko ylös. Mietin missä noita kehtaa pitää muualla kuin kotona ja olisiko esim. töihin parempi pukea tuollainen paita jonkin topin kanssa niin, että toppi peittää vatsaa.

Olen myös jo 36 ja vähän mietin sitäkin alanko olla liian "vanha" tähän muotiin vaikka pidän siitä ja olen timmi enkä kovin vanhan näköinen. Tai sitten ei pitäisi miettiä liikaa :D

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksilkin paitoja siis

Vierailija
2/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha itsekin käytän vielä kivipestyjä Miss Sixtyn farkkuja.

T. Marjatta 59 vee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole liian vanha itsekin käytän vielä kivipestyjä Miss Sixtyn farkkuja.

T. Marjatta 59 vee

Tällä palstalla ei taida saada nykyään vastauksia ilman provoilua.

Vierailija
4/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegepuseroitahan ei voi käyttää kovin kuumalla ilmalla, ja talvella cropatut ovat kylmiä. Laittaisin jonkin topin alle tästä syystä.

Vierailija
5/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Collegepuseroitahan ei voi käyttää kovin kuumalla ilmalla, ja talvella cropatut ovat kylmiä. Laittaisin jonkin topin alle tästä syystä.

Tämä juuri, kiitos. Syksyllä meinasin laittaa vapaa-ajalla cropatun paidan korkeavyötäröisten farkkujen kanssa.

AP siis

Vierailija
6/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin käytän napapaitoja hyviä ovat!

T. Anneli 43 vee

Vierailija
7/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sun ikäisellä ovat vain noloja. Miksi ihmeessä menit ostamaan sellaisia edes.

Vierailija
8/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tosi korkeavyötäröisten farkkujen kanssa, hyvin sopii.

Vierailija
9/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimuoti on tarkoituksella teinimuotia. Sukupolvikokemus. Sellaista, jolle voi nauraa vanhempana.

Vierailija
10/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ostaisi puolikkaita puseroita täydellä hinnalla. Toivottavasti sait puoleen hintaan. Jokaisen pitää kuitenkin saada pukeutua, miten haluaa. Pääasia, että itse tykkäät.

Vierailija
11/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostit?

Epämukavia, kun täytyy kiskoa alaspäin, jottei vatsa, selkä, alushousut näy.

Vierailija
12/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Karl Kanin lökäreitä varsinkin nyt, kun ovat taas muodissa. Toki New Eran lippis kruunaa kokonaisuuden.

T. Panu 39 vee

Vierailija
13/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onio muotipoliisit paikalla? Saanko käyttää vielä skeittikenkiä puvun kanssa. Ensi kesänä olisi vielä edikoisen häät tulossa.

T. Mauno 60 vee

Vierailija
14/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun tytärkin osti samanlaisen. Kuulemma yläasteella ovat kovassa huudossa.

Vierailija
15/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ostaisi puolikkaita puseroita täydellä hinnalla. Toivottavasti sait puoleen hintaan. Jokaisen pitää kuitenkin saada pukeutua, miten haluaa. Pääasia, että itse tykkäät.

Onpa typerä vastaus. Ostatko myös pitkiä kalsareita? Tyhmäähän se on maksaa täyttä hintaa alushousuista, joissa ei ole lahkeita kun voi ostaa pitkät kalsarit missä enemmän materiaalia.

Vierailija
16/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko käyttää vielä potkupukua? Kiinnostaa tietää ihan näin murrosiän kynnyksellä.

Kaverit vähän naureskelleet kun karvatkin tursuaa nappien välistä... 😔

Vierailija
17/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä lukion ekalla moni miettii jo, että kehtaako käyttää. Oot tosi rohkee, että uskallat rikkoa rajoja ja käyttää teinivaatteita keski-ikäisenä. Tsemii. 🥰

Vierailija
18/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti sun ikäisellä ovat vain noloja. Miksi ihmeessä menit ostamaan sellaisia edes.

Mitä "mun ikäisen" sitten tulisi pitää? Mitä peilistä katsoin korkeavyötäröisten farkkujen parina niin ihan hyvältä näytti mun kropalla.

AP

Vierailija
19/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinimuoti on tarkoituksella teinimuotia. Sukupolvikokemus. Sellaista, jolle voi nauraa vanhempana.

Joku J Lo on yli 50 ja käyttää "teinimuotia". On tämä vähän tylsää jos yli 30 v joutuu pitämään vain tietynlaisia vaatteita kun muu on liian "teiniä".

Vierailija
20/158 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "mun ikäisen" sitten tulisi pitää? Mitä peilistä katsoin korkeavyötäröisten farkkujen parina niin ihan hyvältä näytti mun kropalla.

AP

Jep. Kauheeta arvostelua täällä meitä ikinuoria kohtaan. Itsekin pukeudun vielä Ed Hardyn toppeihin, joissa niitä rhine stone kiviä. Tyylikkäitä, vaikkeivat enää muodissa olekkaan.

Meillä ikäistämme nuoremman näköisillä on erilainen maku kuin ikäisillämme vanhuksilla. Se vanheneminen on yksilöllistä! Muut oman ikäiseni (60 vuotiaat) ovat jo melkoisia vanhuksia, mutta tämä daami pitää vielä em. paitoja ja matalavyötäröisiä farkkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä