Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvisin miesseuraa mutta en jaksa selata tinderiä

Vierailija
12.08.2022 |

Mitä tehdä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lähikaupan ilmoitustaululle lappu: Kaipaan miesseuraa. Siihen sitten alareunaan puhelinnumero moneen kertaan, niin että saa kukin revittyä irti numeron.

Mä otan numeron ylös ja revin muut laput pois kjähkjäh

Vierailija
22/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et jaksa tinderöidä? Mitäs jaksat sitten sen miehen kanssa? Lahnailla ainoastaan?

Anteeksi nyt vain, mutta minäkin mieluummin imen m*naa kuin tinderöin. Ja olen lesbo.

Olin siellä tinskussa tasan niin kauan että tärppäsi. Siis naisten suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Haluan vain välillä seksiseuraa. Jonkun vakituisen mielellään. Tinderiä kyllä selaan välillä, mutta ei sieltä ketään löydä. Ei siis oikeasti ole niitä komeita miehiä lähellä. Välillä tykkään sitten jostain ihan ok miehestä ja tulee kyllä match. Mutta ei niistä mitään juttua ole tullut. Niin ja toki olen itsekin nätti ja hoikka.

Vierailija
24/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Ukrainaan, niin saat enemmän tai vähemmän mukavaa venälässeuraa, halusit sitä tai et.

Ukrainalainen miesseura kyllä kelpaisi. Komeita miehiä siellä.

Vierailija
25/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisilla tuntuu olevan ongelmia löytää mieseuraa. Vähintäänkin outoa..

mies54v

Vierailija
26/37 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin itse nainen, niin selvittäisin ketkä naapurin/työpaikan tms. miehistä ovat sinkkuja, ja sitten listaisin ne parhuuden mukaan, ja sen jälkeen sen listan mukaan selvittäisin tarvittavaa lisätietoa ja muokkaisin listaa sen mukaan. Sitten alkaisin yksitellen selvittämään sen järjestetyn listan mukaan kuka niistä miehistä on kiinnostunut ihan vaan kysymällä suoraan.

Näin naapurinmiehestä viime yönä unta. En usko että hän on mulle kuitenkaan sopiva. Eri harrastukset ja tyyli jne.

Vierailija
27/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene julkiseen paikkaan ja koita tehdä jotain keskittymistä vaativaa työtä. Ole sen näköinen, että et todellakaan halua, että sinua häiritään.

Yleensä tämä toimii ja saat valtavasti huomiota.

miksi pitää mennä julkiselle paikalle tekemään keskittymistä vaativaa työtä?

sen ymmärrän, että ensivaste menee julkiselle paikalle pelastamaan potilaan henkeä ja saa huomiota

Vierailija
28/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Push-upit päälle ja baariin 😉

perinteinen

Vierailija
29/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Haluan vain välillä seksiseuraa. Jonkun vakituisen mielellään. Tinderiä kyllä selaan välillä, mutta ei sieltä ketään löydä. Ei siis oikeasti ole niitä komeita miehiä lähellä. Välillä tykkään sitten jostain ihan ok miehestä ja tulee kyllä match. Mutta ei niistä mitään juttua ole tullut. Niin ja toki olen itsekin nätti ja hoikka.

Kannattaa vähän laajentaa aluetta..

Vierailija
30/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi

Vierailija
31/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai lähteä ulkomaille, kuten tinsku usein ehdottaa?

Vierailija
32/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaisilla tuntuu olevan ongelmia löytää mieseuraa. Vähintäänkin outoa..

mies54v

Kortsun paukahtaessa rikki on tiedossa 18 vuoden velkavankeus.

Vierailija
33/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Push-upit päälle ja baariin 😉

perinteinen

Ei toimi enää keski-ikäisenä. Eikä jaksa juoda alkoholiakaan niin paljon, että saisi miehen baarissa iskettyä. Ja niillä on kuitenkin vaimo tai sukupuolitauti tai molemmat.

Vierailija
34/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siis oikeasti ole niitä komeita miehiä lähellä." Vai tarkoittaako tämä, ettei ole komeita miehiä Suomessa?

Vierailija
35/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siis oikeasti ole niitä komeita miehiä lähellä." Vai tarkoittaako tämä, ettei ole komeita miehiä Suomessa?

Rahamiestä ei kiinnosta.

Vierailija
36/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseessä kaunis poikarakkaus?

Vierailija
37/37 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita lähikaupan ilmoitustaululle lappu: Kaipaan miesseuraa. Siihen sitten alareunaan puhelinnumero moneen kertaan, niin että saa kukin revittyä irti numeron.

Mä otan numeron ylös ja revin muut laput pois kjähkjäh

V***n m*lkku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi