Haluan miehen!
Siinä se otsikko kertoo asian. Olen 39v kiva nainen, jolla kunnolliset elämäntavat. Oon ollut 2v sinkkuna ja en ole yrittänyt tuona aikana etsiä miestä, koska halusin olla yksin pitkän suhteen jälkeen. Jos olisin etsinyt miestä, niin ainoa motiivi olisi ollut vaan laastari. Nyt tilanne on toinen. Asun Helsingissä ja en käy baareissa - tuntuu vain, että sieltä löytää vain tietynlaista seuraa. Haluaisin sellainen miehen, joka olisi myös hyvä kaveri, ja sellainen poikamainen mies. Eli sellainen, jonka kanssa voisi matkustaa kauas ja olla pitkiä aikoja reissussa, kattoa leffoja, pelata, käydä lenkillä jne... Ois huumorintajuinen, luova ja luotettava. Oon kokeillut bumblea, ja käynyt treffeillä, joista ei tullut mitään. Toiset oli tulossa, mutta paljastui, että mies ei ollut kunnollinen. Se turhauttaa, jos kaikki on vaan seksin perässä. En tiedä sit, mistä löytää kunnollisia miehiä kunnolliselle naiselle.
Kommentit (63)
Minä haluaisin seksisuhteen vieraan naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ikäisistäsi miehistä
1) parhaimmisto on onnellisesti naimisissa ja lapsia
2) komeat sinkut haluavat vain panoseuraa ja heillä riittää myös valinnanvaraa
3) keskiverrot sinkut haluavat hekin vain panoseuraa vaikka saavatkin sitä harvemmin
4) suuri osuus miehistä on tuossa vaiheessa nyrjähtänyt pois elämänsyrjästä addiktioiden, rikollisuuden ja mt-ongelmien takia
5) jäljellejäävistä naista etsivistä monet ovat naisvihaajia, kyynisiä, epätoivoisia ja parisuhdekelvottomiaLopulta on siis äärimmäisen pieni joukko vapaita miehiä, jotka ovat jollain tapaa siedettäviä.
Itse kuulun porukkaan 2 ja 4, eli olen komea mutta työelämästä syrjäytynyt panomies.
vähänkö olet katkera