Haluan miehen!
Siinä se otsikko kertoo asian. Olen 39v kiva nainen, jolla kunnolliset elämäntavat. Oon ollut 2v sinkkuna ja en ole yrittänyt tuona aikana etsiä miestä, koska halusin olla yksin pitkän suhteen jälkeen. Jos olisin etsinyt miestä, niin ainoa motiivi olisi ollut vaan laastari. Nyt tilanne on toinen. Asun Helsingissä ja en käy baareissa - tuntuu vain, että sieltä löytää vain tietynlaista seuraa. Haluaisin sellainen miehen, joka olisi myös hyvä kaveri, ja sellainen poikamainen mies. Eli sellainen, jonka kanssa voisi matkustaa kauas ja olla pitkiä aikoja reissussa, kattoa leffoja, pelata, käydä lenkillä jne... Ois huumorintajuinen, luova ja luotettava. Oon kokeillut bumblea, ja käynyt treffeillä, joista ei tullut mitään. Toiset oli tulossa, mutta paljastui, että mies ei ollut kunnollinen. Se turhauttaa, jos kaikki on vaan seksin perässä. En tiedä sit, mistä löytää kunnollisia miehiä kunnolliselle naiselle.
Kommentit (63)
Millainen on vaatimuksesi miehen hiusrajasta ja rasvaprosentista?
Kenen miehen tahtoisit? Omasiko vai jonkun toisen?
Seksisuhteet ovat nykyaikainen suhde joka toimii.
Parisuhde on jo antiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on vaatimuksesi miehen hiusrajasta ja rasvaprosentista?
hiuksten raja alkaa sentti kulmakarvojen eläpuolelta ja rasvaprosentti on puol
millainen sinkkunainen korvaa "enkä:n" "ja en:illä"
Montako k-piikkiä otettu? oliko kaikki plaseboa vai ehtoja?
Kuvailemasi ihminen on poika. Miehet asuu maaseudulla, tekevät työtä tämän maan ja ihmisten eteen järkähtämättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisistäsi miehistä
1) parhaimmisto on onnellisesti naimisissa ja lapsia
2) komeat sinkut haluavat vain panoseuraa ja heillä riittää myös valinnanvaraa
3) keskiverrot sinkut haluavat hekin vain panoseuraa vaikka saavatkin sitä harvemmin
4) suuri osuus miehistä on tuossa vaiheessa nyrjähtänyt pois elämänsyrjästä addiktioiden, rikollisuuden ja mt-ongelmien takia
5) jäljellejäävistä naista etsivistä monet ovat naisvihaajia, kyynisiä, epätoivoisia ja parisuhdekelvottomiaLopulta on siis äärimmäisen pieni joukko vapaita miehiä, jotka ovat jollain tapaa siedettäviä.
ja helsingissä on enemmän naisia kuin miehiä, joten kilpailua riittää
Ihan samalla tavalla, kuin kaikkialla muuallakin. Kilpailu kohdistuu erittäin pieneen ryhmään nuoria komeita miehiä, tai rikkaita vanhempia miehiä.
Haluatko avioliittoon joka kestää hengenmenoon asti?
Minäkin haluan miehen! Olen jo 52 v., mutta lopulta olis kiva löytää sopiva kumppani. Tykkään miehistä, rakastan seksiä enkä ole kaikista krantuin. Muutama kriteeri on: hän olis kiva mulle, suht koht normaali, ei täysin järjettömät elintavat (ei juoppo, narkomaani, varattu, väkivaltainen). Vapaa! Ihan tavallinen mies, eikö? Tietenkään ei mielellään susiruma ja tyhmä. Onko liikaa vaadittu?
Ei ainakaan enempää kuin vaatisin itseltäni. Painoa en kysyisi, auton merkkiä, palkkaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kunnollinen mies, mutta hän ei halua seksiä.
Just sellainen pitäisilöytää!!
mitä se mies sitten siitä suhteesta saisi muuta kuin elätettävän
Mua ei tarvi elättää.
Ja jos seksi on ainoa mitä minusta halutaan niin parempi ilman
Hmm...varmaan voit kunnollisen miehen löytää. Mutta varmasti hän on eronnut ja hänellä on lapsia. Oletko valmis äitipuoleksi??
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan miehen! Olen jo 52 v., mutta lopulta olis kiva löytää sopiva kumppani. Tykkään miehistä, rakastan seksiä enkä ole kaikista krantuin. Muutama kriteeri on: hän olis kiva mulle, suht koht normaali, ei täysin järjettömät elintavat (ei juoppo, narkomaani, varattu, väkivaltainen). Vapaa! Ihan tavallinen mies, eikö? Tietenkään ei mielellään susiruma ja tyhmä. Onko liikaa vaadittu?
Ei ainakaan enempää kuin vaatisin itseltäni. Painoa en kysyisi, auton merkkiä, palkkaa tms.
Kiva lukea naisesta, joka tykkää miehistä ja etsii tavallista sellaista.
Poikamaisia miehiä ei löydy enään yli 30v luokassa. Miehet ovat liberaaleja nuorina, conservatiiveja vanhoina. Hypergamian ja sosiaalipaineenvuoksi et tietystikkään myöskään aio ottaa nuorta partneria.
Suosittelen luovuttamaan ja ottamaan kissat kaveriksi
Muuta nyt helkutti sieltä Helsingistä pois. Ainiin sitten et olisi Vauva palstalla... oxymoron.
Tekis mieli sanoa että tule hakemaan pois.. Aivan kypsä nykyiseen.
Miksei voisi etsiä vain kaveria jonka kanssa harrastella kaikenlaisia seikkailuja. Miksi hinguta väen vängällä jotain parisuhdetta kaikenlaisine ongelmineen. Yhyy yhyy liian paljon/vähän seksiä yms. yms. Hetken ne kuumimmat tunteetkin vaan kestää alkuun.
Etkö löydä reissusta miestä? Jos kerran teet pidempiä matkoja, niin luulisi aika helposti lähentyvän muiden reissaajien kanssa.