Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte työpaikassa, jonne on vastenmielistä mennä?

Vierailija
12.08.2022 |

Miten jaksatte joka aamu herätä töihin, joka herättää heti vastenmielisiä tunteita, henkistä ja fyysistä väsymystä, mutta töissä pitäisi silti esittää iloista, ystävällistä pirteää peipposta asiakkaille ja työkavereille? Miten sellainen temppu tehdään? T. täysin loppuunpalanut henkisesti ja fyysisesti

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kokeilla oman ajatusmaailmani muuttamista. Jos ja kun oletan, että keholla ja mielellä on yhteys toisiinsa, aloitan tänä syksynä joogan. Odotan hitaita muutoksia, jossa lopulta hyväksyn sen, että työyhteisöni ei ole täydellinen, eikä minunkaan tarvitse olla.

Tätä olen itsekin mietiskellyt. Ap

Vierailija
22/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemuiten kuljen

kuin kuningas mä oisin.

maantiellä herra oon

Kirjavat vaiheeni kertoa mä voisin.

nauran kuutamoon, nauran kuutamoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko miettiä sitä, että irtisanoutuva saa karenssia ja siihen ei ole varaa. Ja sitten pitää asioida kelan kanssa. Ja se vasta hanurista onkin.

Vierailija
24/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että ottaisit yhteyttä työterveyteen?

Vierailija
25/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasta purren joka aamu töihin lähden.

Vierailija
26/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selviytmiskonsti on se, että yritän olla tekemättä mitään ylimääräistä: Suoritan persutyöni niin hyvin kuin suinkin jaksan, enkä rankaise itseäni jos en jaksa kovin hyvin ja jos yritetään sälyttää lisätyötä niin "hups vaan" enpäs ehtinytkään tehdä.

Vierailija
27/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän rikkaaksi tekee se miten ihmiinen havainnoi ja katsoo maailmaa.

Elämä on taäynnä arkkityyyppejä mutta täytyy nähdä sen lävitse.

Yksi esiimerkki arkkityypeistä on esiim mielistely. Tai joku roolii jonka on omaksunut ja totuttautunut esuttämään sellaista. Kukaaan ei ole läpeensä paha. Täytyy nähdä pintaa syvemmällle.

Katsoiin sellainen kari hotakaisen kirjoittaman komedai sarjan missä opettelee puhumaan kuiin ulkolainen ja pukeutuu näyttämään sellaiseksi pitsaan paistajaksi ja hakeutuu pittserialana yriittäjäksi etä olisi mahdollisimman uskottava rooliissaan.

Vierailija
28/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilin aikani kunnes olin valmis etsimään uuden paikan. Löysin häivyin entisestä. Kannatti kyllä. Missään tapauksessa en uskaltanut vain lähteä ilman uutta paikkaa.

Vierailija
29/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää HUS:n työntekijöiltä.

Vierailija
30/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6kk: n pätkätöissä paikassa, jota inhoan. Tämä on velvoitetyöpaikka. Sisulla teen, koska 6kk ei ole pitkä aika. Ajattelen koko ajan, että pian tämä paska loppuu ja pääsen ansiosidonnaiselle. Lasken päiviä päättymiseen.

Vierailija
31/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä olette lähteneet, oletteko lähteneet tyhjän päälle, vai löytäneet uuden työpaikan? Ap

Sain uuden työpaikan.

Vierailija
32/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on pehmyt asenne. Pitää taipua muttei taittua. Sellaista on työelämä 2000 luvulla.

Vierailija
33/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä olette lähteneet, oletteko lähteneet tyhjän päälle, vai löytäneet uuden työpaikan? Ap

Sain uuden työpaikan.

Minä etsin uuden ennenkuin irtisanouduin. Tyhjän päälle en uskaltanut.

Vierailija
34/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain uuden työpaikan.

Minä etsin uuden ennenkuin irtisanouduin. Tyhjän päälle en uskaltanut.

Löytäisinpä uuden heti. Mutta pelkään että keho ehtii poksahtamaan ennen sitä. Ap

Vierailija
35/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on pehmyt asenne. Pitää taipua muttei taittua. Sellaista on työelämä 2000 luvulla.

Olen ollut työelämässä 30v. Se on ollut samanlaista koko tämän ajan. Olen sitten varmaan erityisen heikko yksilö. Ap

Vierailija
36/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä että pärjäät karenssin yli (45 päivää +käsittelyaika) ja nauti ansiosidonnaisesta. Ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
37/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun selviytmiskonsti on se, että yritän olla tekemättä mitään ylimääräistä: Suoritan persutyöni niin hyvin kuin suinkin jaksan, enkä rankaise itseäni jos en jaksa kovin hyvin ja jos yritetään sälyttää lisätyötä niin "hups vaan" enpäs ehtinytkään tehdä.

Tätä samaa metodia käytän minäkin. En tykkää yhtään työstäni. Teen välttämättömän minimin ja jos ei riitä, tehköön työnantaja omat ratkaisunsa, mä oon vaan töissä. Tulee paljon kevyempi olo.

Vierailija
38/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juurikin tällainen tilanne. Tai no, jaksan töihin vain työkavereiden takia, vaikkakin muutama siellä v**uttaa. Aina kun palaan vapaapäiviltä töihin, lasken jo päivä ja toisinaan tunteja seuraavaan vapaaseen. Näin ei pitäisi olla.

Olen vaihtamassa työpaikkaa heti, kunhan mieluiseen työhön aukeaa paikka.

Vierailija
39/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juurikin tällainen tilanne. Tai no, jaksan töihin vain työkavereiden takia, vaikkakin muutama siellä v**uttaa. Aina kun palaan vapaapäiviltä töihin, lasken jo päivä ja toisinaan tunteja seuraavaan vapaaseen. Näin ei pitäisi olla.

Olen vaihtamassa työpaikkaa heti, kunhan mieluiseen työhön aukeaa paikka.

Mikä ala?

Vierailija
40/50 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on persutyö? Voivatko sitä tehdä ainoastaan persut?