Kokemuksia Sellpysta? -
Tosiessa keskustellussa joku mainitsi ruotsalaisen Sellpyn.. - Onko kenelläkään kokemusta ja joku mahd rohjennut ja onnistunut ostamaan sieltä? - Onko se yhtä hyvä kuin sen nettisvuista voisi lulla sen olevan.
- Oma kokemukseni mukaan suomalaisista vastaavasti paikoista parhain on Emmy.fi
Kommentit (7)
Mä olen tilannut.
Ymmärtääkseni sen omistaa H&M, pitääks paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä keskimäärin sanottuna, mä olen tilannut sieltä paljon, useita kertoja.
Jotkut aivan super huippuja tuotteita ja edullisia.
Joskus muutama tuote laitettu kuntoarviossa vähän eriksi mitä oikeesti on: on siis ollut kuitenki parempi tai kehnompi.
Koska Ruotsi on EU maa, niin tilaamistaan tavarosita ei varmaankaan joudu maksamaan veroa? . Vai olenko väärässä? - Asia, joka ärsyttää, jos tai kun tiaa nykyisin Englannista ja vanhastaan Jenkeistä, niin tullien maksuun joutuu varautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tilannut.
Ei omista.
Itse ahkeraan ostanut sieltä yhtä ja toista.Ainut vaikea on koot.Italialainen l voi olla 36-42.Ostin Ralph Laurenin saappaat koko 40 oli yli isot. .Vaikka niin upeita vaatteita ja laatutuotteita. Laukut, ym kaikki tosi hyvän laatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä keskimäärin sanottuna, mä olen tilannut sieltä paljon, useita kertoja.
Joskus muutama tuote laitettu kuntoarviossa vähän eriksi mitä oikeesti on: on siis ollut kuitenki parempi tai kehnompi.
Koska Ruotsi on EU maa, niin tilaamistaan tavarosita ei varmaankaan joudu maksamaan veroa? . Vai olenko väärässä? - Asia, joka ärsyttää, jos tai kun tiaa nykyisin Englannista ja vanhastaan Jenkeistä, niin tullien maksuun joutuu varautumaan.
Ei tartte maksaatullimaksuja eikä veroja erikseen, ku tilaa ainaki Sellpy.fi:stä.
Sellpy on todella hyvä. Sieltä saa halvalla hyvää kampetta. Ainoa miinus on vain toimituskulut, jotka ovat jotain hieman alle 10e. Kannattaa tilailla! Ja miksei pistää itsekin myyntiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tilannut.
Ei omista.
Itse ahkeraan ostanut sieltä yhtä ja toista.Ainut vaikea on koot.Italialainen l voi olla 36-42.Ostin Ralph Laurenin saappaat koko 40 oli yli isot. .Vaikka niin upeita vaatteita ja laatutuotteita. Laukut, ym kaikki tosi hyvän laatuista.
Onko sellpylla jokin oma koko systeemi? - Suomessahan ainakin Emmy muistaakseni ilmoittaa sekä oman kokonsa (, josta vahinko kyllä ei muistaakseni ole tarkempaa erittelyä, mitö se oieastaan tarkoitta, mitä nyt välillä antaa tarkempia mittpja tai mitana) ja valmsitajan ilmoittaman koon.
Se nyt on kai yleistietoa, että eri valmistajilla on erilainen käsitys siitä, mitä, mikin koko tarkoittaa.