Miten 40-v. voisi näyttää freesimmältä?
Ei siis tarvitse peittää ikää.
Keskitummat, pitkät hiukset on aina nutturalla.
Silmälasit.
Joo, olen jo laihiksella ja liikun, mutta se on koko loppuvuoden projekti ja kaipaan pikafreesausta ennen syksyä.
Kommentit (206)
Millainen hiustyyli?
Millaiset vaatteet?
Hampaiden puhdistus suuhygienistillä.
No se mikään pikafreesaus ei oikein auta kun ongelmana on liikuntaa harrastamattoman ihmisen ylipainoinen ja veltto olemus.
Toki laihtumista nopeammin saanee ainakin ryhtiä paremmaksi eli keskivartalon syviin lihaksiin extrapanostusta treenatessa sekä arjessakin huomiota hartioiden/yläselän asentoon.
Hyvä ryhti tekee olemukselle ihmeitä.
Mä unohtaisin ihan kokonaan nämä rahalla saa eli yli siitä mistä aita matalin-vaihtoehdot ja keskittyisin ulkoiluun ja hikiliikuntaan (ulkona) jotta iho saa happea sekä säännölliseen unirytmiin. Lisäksi laihduttamisesta huolimatta myös siihen, että ruokavalio on oikeasti terveellinen ja ruokarytmi sellainen että se tukee hyvää yöunta.
Luonnollisesti myös alkoholi kokonaan pois (samoin rööki) ja tilalle vettä.
Tämän lisäksi kiinnittäisin huomiota ryhtiin ja liikkuvuuteen.
Totta kai olisi kiva saada pikapalkintoja vaikka hiukset värjäämällä, mutta valitettavasti niistä ei toivottua apua tule.
Vierailija kirjoitti:
No se mikään pikafreesaus ei oikein auta kun ongelmana on liikuntaa harrastamattoman ihmisen ylipainoinen ja veltto olemus.
Toki laihtumista nopeammin saanee ainakin ryhtiä paremmaksi eli keskivartalon syviin lihaksiin extrapanostusta treenatessa sekä arjessakin huomiota hartioiden/yläselän asentoon.
Hyvä ryhti tekee olemukselle ihmeitä.
Olen aina harrastanut liikuntaa, siitä huolimatta ylipainoa.
AP.
Jään seuraamaan, koska samaa olen miettinyt.
En ole koskaan tupakoinut ja 2 vuotta olen ollut kokonaan ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tupakoinut ja 2 vuotta olen ollut kokonaan ilman alkoholia.
Tämä siis AP.
Kiva malli hiuksiin ja kestoväriä kulmiin. Huolitellut kynnet sormiin ja varpaisiin. Ainakin itseäni piristää, vaikka en tiedä onko sen freesimpi lopputulema.
Hymyile niin että hampaat näkyy.
Hiukset terveen näköiseksi, ei yksiväristä shokeeraavaa väriä.
Panostus ihonhoitoon.
Hampaiden huolto ja vaalennus hygienistillä.
Kynnet kuntoon.
Itseruskettavan käyttö.
Hillitty helmiäismeikki.
Laihdutus ja kunnon treeni. Panostus pilates tms, että saa keskivartalon ja ryhdin kuntoon.
Siisti vaatetus.
Se pitää aloittaa siinä vaiheessa,kun ensimmäistäkään rupsahduksen merkkiä ei näy.
Myöhäistä jo on, kun näkyy.
Minä olen 45 ja aloitin 20 vuotta sitten.
Yhtäkään nuoremman näköistä ikäistäni ei ole vastaan tullut.
Olen nuorekas joka kohdasta.
Aurinkoa en ole ikinä ottanut ja esim. Dekolteeni iho on kuin vuonna 2000.
Juju on ennaltaehkäisy eikä herääminen todellisuuteen keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Laita korkki kiinni 👍
On ollut jo 2 vuotta, kuten ketjussa sanottiin.
Varmaan uusi hiustyyli ja ehkä meikkityyli voisi tuoda nopeimman avun? Jotain uusia vaatteita.