Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää nuoret, jotka pakoitetaan puhelinmyyntiin

Vierailija
12.08.2022 |

Kamala ala.
Provikkapalkka useimmiten ja jos et onnistu myymään tiettyä määrää sopimuksia ym päivässä , saat lemput .Ja sekin masentaa ,koska uutta työnhakua varten täytyy laittaa edellisen työnantajan nimi.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälitti, kun mulle soitti puhelinmyyjä, joka kuulosti nuorelta ja epävarmalta ja se joutui vielä puhelun aluksi sanomaan, että puhelu nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi tms :-( Oletin siis, että tää nauhoitus liittyi nimenomaan siihen, et hän harjoittelee vasta ja näitä nauhoituksia sitten käydään läpi työnantajan kanssa ja hän saa uusia vinkkejä tms. 

Teki mieli sanoa hänelle, että voi lapsiparka mihin olet joutunut. Mutta sen sijaan kerroin lyhyesti, miksi en nyt tällä hetkellä ole kiinnostunut tilaamaan lehteä, jonka tilaaja olen aikaisemmin ollut. Ja toivotin hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
102/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pakoittamalla pakoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälitti, kun mulle soitti puhelinmyyjä, joka kuulosti nuorelta ja epävarmalta ja se joutui vielä puhelun aluksi sanomaan, että puhelu nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi tms :-( Oletin siis, että tää nauhoitus liittyi nimenomaan siihen, et hän harjoittelee vasta ja näitä nauhoituksia sitten käydään läpi työnantajan kanssa ja hän saa uusia vinkkejä tms. 

Teki mieli sanoa hänelle, että voi lapsiparka mihin olet joutunut. Mutta sen sijaan kerroin lyhyesti, miksi en nyt tällä hetkellä ole kiinnostunut tilaamaan lehteä, jonka tilaaja olen aikaisemmin ollut. Ja toivotin hyvää päivänjatkoa.

Joskus tekee ihan säälistä tilata jotain tarpeetonta.

Vierailija
104/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Maria puhelimessa?

Vaan aloitus keljuttaa,koska eivät esittele itseään ensin. Miten heidät kasvatetaan firmoissa? 

En minäkään soita tuntemattomille esittelemättä itseäni ja mitä asia koskee. 

Jokainen itseäänkunnioittava puhelinmyyjä aloittaa puhelunsa esittelemällä itsensä koko sukunimellä ja edustamansa yrityksen nimellä heti puhelun alussa. Hän ei koskaan sinuttele asiakasta eikä lue myyntipuhettaan paperista. Olen kuullut, että joissakin paikoissa  pakotetaan lukemaan myyntipuhe paperista, se on tosi outoa mielestäni.

Olen joskus hysynyt myyjän koko niemä.Sitä en saa ja silloin katkaisen puhelun siihen. Tiedä kuka huijari silllä haluaa puijata.

Vierailija
105/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen asenne täällä näyttää olevan että esim vanhusten kusettaminen on kunniakkaampaa kuin verorahoilla eläminen. Nää puhelinmyyjäthän ihan järjestään kauppaa turhaa tavaraa mm. muistisairaille ihmisille. Onhan tästä lehdissäkin ollut juttua.

Yksi mt-tapaus tilaa puhelinmyyjiltä kaiken huuhaan mitä tarjotaan,ei edes käytä niitä itse vaan sitten tyrkyttää tuttavilleen.Eikä koskaan ole tienannut rahojaan itse.

Niinpä. Yhteiskunta maksaa pummin lehdet puhelinmyyjälle. Eli juttuhan meni jonkun mielestä niinkun pitikin. Sosialistisuomessa yhteiskunnan pitää maksaa kaikki kehdosta hautaan, ihmisen tehtävä on olla koura ojossa ja vaatia vielä lisää ja lisää rahaa nostamatta ahteriaan sohvalta. Tähän jotkut nuoret on nykyään opetettu. Näkeehän sen täälläkin, kaikkea työtä ja aktiivisuutta halveksitaan, mutta niitä, jotka ovat eniten onnistuneet pummaamaan, pidetään suurena sankarina. Se joka on päässyt peruskoulun jälkeen eläkkeelle, on hierarkian kärkikastia.

Joopa joo. Oikeistotrollit taas keksii tarinoita miljoonia tienaavista sossupummeista joilla on rahaa tilata kaikki mitä puhelinmyyjät keksii kaupata :D Hahaha. Ei teidän juttuja puolikskaan järjissään olevat usko.

No se on sairaseläkkeellä psyykkisistä syistä,edunvalvoja säännöstelee rahankäyttöä.

Nyt siltä saattaa olla puhelinkin otettu pois.

Ja tämmöisen ihmisen elämää ilmeisesti nämä oikeistotrollit pitävät kadehdittavana?

Vierailija
106/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää enemmän se, miten kurjasti ihmiset näitä nuoria kohtelevat. Puhelinmyynti voisi tarjota monelle nuorelle vähintäänkin arvokasta työkokemusta, mutta monet lähtevät jo ensimmäisenä päivänä kyyneleet silmissä ja itsetunto murusina, koska ihmisten mielestä on ok haukkua 15-vuotias kesätyöntekijä lyttyyn tai vähintäänkin olla epäkohtelias.

Monelle pahaa aavistamattomalle tai poikkeuksellisen avaramieliselle ja reippaalle nuorelle tämä on ensimmäinen kosketus työelämään, tosi kiva.

Työ siinä saa haukut, ei tekijä. Nuorille soisi olevan jotain oikeaa työtä joka hyödyttää jollain tavalla yhteiskuntaa.

Aivan. On ok sanoa, että sulla on ihan helvatan ruma paita, hyi että, missä tollaisia kehdataan edes myydä. Eihän siinä paidan pitäjää mitenkään arvostella.

Olisiko sinun aika pohtia omaa käytöstäsi ja sen vaikutusta muihin?

Mistä päättelit että minä haukun puhelinmyyjiä? En hauku, mutta ymmärrän jos jollain näihin palaa kiinni. Turha työ josta ei ole kuin haittaa maailmalle.

Viittasin lähinnä hyväksyvään asenteeseesi loukata muita haukkumalla heidän työtään.

En missään sanonut että se olis "hyväksyttävää". Opettele lukemaan

Voi hyvänen aika. Enkä minä sanonut, että "sinä sanoit" vaan että virkeesi "työ siinä saa haukut, ei tekijä" vastauksena tekstiini, jossa arvostelen puhelinmyyjien huonoa kohtelua, antaa ymmärtää, että asenteesi puhelinmyyjien huonoa kohtelua kohtaan on hyväksyvä sen kohdistuessa heidän valitsemaansa työhön. Vai olenko väärässä, oliko tarkoituksesi olla sittenkin kanssani samaa mieltä, että myös puhelinmyyjien kanssa asioidessa tulisi omata tavanomaiset käytöstavat ja pitää mölyt mahassa?

Joka tapauksessa tapasi kommunikoida viittaa siihen, ettet ole kovin ystävällinen tyyppi. Seuraavaksi alapeukutat tätä ja todennäköisesti vastaat ala-arvoisilla solvauksilla, minkä oikeastaan teit, minä kun selvästi osaan lukea. Oliko sinulla muuta pointtia, kuin olla ilkeä?

Siinä olet kyllä oikeassa, että ilman puhelinmyyntiä maailma olisi parempi paikka, sillä omalle käytökselleen sokeat käytöstavattomat ihmiset eivät pääsisi oksentamaan omaa pahaa oloaan nuorison päälle.

Tietysti alapeukutan kuten tapana on, enkä kyllä ole erityisen mukava tyyppi. Mutta tosiaan kirjoitukseni oli tarkoitettu enemmän lohdutukseksi niille puhelinmyyjille, jotka haukkuja saavat, ettei vika ole heidän, vaan sen työkuvan johon he ovat syystä tai toisesta asettuneet.

Ja joo, voishan sua vähän erinäisillä sanoilla haukkua, sen verran surkean yli-itsevarmoja on johtopäätökses jostain muutaman sanan mittaisista lauseista.

Ehkä sinun pitäisikin opetella ilmaisemaan itseäsi paremmin, noin minäkin komenttisi tulkitsin. Lohdutuksena tuota ei varmasti kukaan ottanut, ja kuulostat juuri sellaiselta tyypiltä, joka aiheuttaa puhelinmyyjälle pahan olon koska on ah niin paljon parempi ihminen ja siten oikeus haukkua muita.

Eri ja myös nuorena kesätöihin puhelinmyyntiin harhautunut

En jaksa taipua teidän kaltaisten vihaisten ihmisten tahtoon. Minä ilmaisen asiat juuri niin kuin itse haluan, ja se että sinä olet täynnä vihaa ja etsit pienintäkin syytä purkaa sen milloin mihinkin kohteeseen ei saa minua kirjoittamaan tekstejäni sillä tavalla ettei niitä kukaan voisi vahingossakaan väärinymmärtää.

Minä sanoin, että työ saa haukut, ei tekijä. Loppu on sinun omaa vihaa täynnä olevaa mielenmaisemaasi.

Heh, vai että opettele lukemaan mutta kuitenkin ilmaisen asiat kuten minä haluan ja vielä tulkinnanvaraisestni niin sanamuodoltaan kuin kontekstissakin. :D

Mutta asiaan, oma kokemukseni puhelinmyynnistä oli sinänsä ihan positiivinen. Minulla ei ollut vaihtoehtoja, töitä oli huonosti tarjolla ja halusin vain tehdä JOTAIN. Kyllä siitä tienasikin jotain ja sai työkokemusta, jota arvostan tänä päivänä, vaikka en sitä ansioluottelooni lisääkään. Minulla oli paksu nahka, enkä antanut ilkeiden ihmisten musertaa minua. Liian moni sieltä kuitenkin lähti itkien kotiin, koska asiakkaat oli ilkeitä. MIKSI? Tuleeko siitä jotenkin parempi olo, kun kertoo sille teinille miten pasga ihminen hän on tehdessään niin turhaa työtä ja lisäämällä siihen perään mitä moiselle ihmiselle pitäisi tehdä, kirosanojen ja haukkujen saattelemana tietysti, niin työtä kuin tekijää. Mietittekö koskaan, miltä siitä nuoresta tuntuu?

Hän saattaa olla ensimmäistä päivää töissä, ei oikein tiennyt mihin lupautui mutta kokeilee kuitenkin yhden puhelun, kun ei enää kehtaa kieltäytyäkään. Sitten hän lähtee itkien kotiin käsiin murenevan itsetuntonsa kanssa ja vannoo, ettei enää ikinä tee mitään työtä missä joutuu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.

True story, toivottavasti tälle puhelimen toisessa päässä ollelle henkilölle joka antoi tämän nuoren vain esitellä itsensä seurasi tästä sitten jotain tosi hienoa.

Vierailija
107/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen asenne täällä näyttää olevan että esim vanhusten kusettaminen on kunniakkaampaa kuin verorahoilla eläminen. Nää puhelinmyyjäthän ihan järjestään kauppaa turhaa tavaraa mm. muistisairaille ihmisille. Onhan tästä lehdissäkin ollut juttua.

Yksi mt-tapaus tilaa puhelinmyyjiltä kaiken huuhaan mitä tarjotaan,ei edes käytä niitä itse vaan sitten tyrkyttää tuttavilleen.Eikä koskaan ole tienannut rahojaan itse.

Niinpä. Yhteiskunta maksaa pummin lehdet puhelinmyyjälle. Eli juttuhan meni jonkun mielestä niinkun pitikin. Sosialistisuomessa yhteiskunnan pitää maksaa kaikki kehdosta hautaan, ihmisen tehtävä on olla koura ojossa ja vaatia vielä lisää ja lisää rahaa nostamatta ahteriaan sohvalta. Tähän jotkut nuoret on nykyään opetettu. Näkeehän sen täälläkin, kaikkea työtä ja aktiivisuutta halveksitaan, mutta niitä, jotka ovat eniten onnistuneet pummaamaan, pidetään suurena sankarina. Se joka on päässyt peruskoulun jälkeen eläkkeelle, on hierarkian kärkikastia.

Joopa joo. Oikeistotrollit taas keksii tarinoita miljoonia tienaavista sossupummeista joilla on rahaa tilata kaikki mitä puhelinmyyjät keksii kaupata :D Hahaha. Ei teidän juttuja puolikskaan järjissään olevat usko.

No se on sairaseläkkeellä psyykkisistä syistä,edunvalvoja säännöstelee rahankäyttöä.

Ja tämmöisen ihmisen elämää ilmeisesti nämä oikeistotrollit pitävät kadehdittavana?

Se on yksi esimerkki puhelinmyynnin vahingollisuudesta.

Vierailija
108/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi tehdä sitä työtä. Vi***taa joka kerta kun joku vie aikaani soittamalla noita idiooottipuheluita. En koskaan osta mitään heiltä.

Koko touhu pitäisi kieltää.

Samaa mieltä. Kriminalisoitava koko ala.

Vierailija
109/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen oikeistotrollit.Mikä oet sinä itse ? Vasemmistofemmari?

Vierailija
110/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa töihin Suomessa.

Meillä on liian hyvä sosiaaliturva, jos tuo on totta.

Vierailija
111/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua säälittää enemmän se, miten kurjasti ihmiset näitä nuoria kohtelevat. Puhelinmyynti voisi tarjota monelle nuorelle vähintäänkin arvokasta työkokemusta, mutta monet lähtevät jo ensimmäisenä päivänä kyyneleet silmissä ja itsetunto murusina, koska ihmisten mielestä on ok haukkua 15-vuotias kesätyöntekijä lyttyyn tai vähintäänkin olla epäkohtelias.

Monelle pahaa aavistamattomalle tai poikkeuksellisen avaramieliselle ja reippaalle nuorelle tämä on ensimmäinen kosketus työelämään, tosi kiva.

Jotenkin tuntuu, että tällaiset ihmiset oikein odottavat sitä puhelinmyyjän soittoa. Sinne on sitten hyvä oksentaa kaikki patoumat ja pönkittää omaa, ilmeisen haurasta egoa, koska eihän terveitsetuntoisella, hyvinvoivalla ihmisellä ole tarve moiseen käytökseen.

En ymmärrä miksei voi laittaa suoramarkkinointiestoja päälle? Se ei blokkaa aukottomasti kaikkia, mutta suurimman osan kyllä.

Ei odota, vaan toivoo ettei se puhelin edes koskaan soisi puhelinter-oristin toimesta. Ovikellon soittaja myyntitarkoituksessa ovat vielä pahempia rikollisia.

Vierailija
112/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään hakemukseen ole pakko laittaa edellisen työnantajan nimeä. 

Jos CV:ssä on mystinen aukko, siirrän hakemuksesi ei-pinoon.

Vierailija
113/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina parempi, mitä suurempi osa kansasta joutuu kokemaan millaista se kuraisin asiakaspalvelityö on. Vähentää niiden mulkvistien määrää, jotka luulevat voivansa kohdella aspoja miten huonosti vain ja pitävät sitä jopa hyvänä huvina.

Eihän se ole edes palkallista työtä,ei sinne kenenkään kannata ilmaiseksi mennä.

Kyllä minä olen aspatyöstä aina palkkaa saanut ja asuntolainaa sillä maksanut, ihan hyvinkin tienasin.

Luuletko että puhelinmyyjä saa tuntipalkkaa jos ei saa mitään myydyksi? Parhaassa tapauksessa ei saa palkkaa eikä myöskään työttömyyskorvausta koska on "töissä".

Eikä myöskään työssäoloehto kerry, kun ei kerran mitään tienaakaan, eli sosiaaliturvaa ei ole tiedossa tulevaisuudessakaan.

Kannattaa tosiaan noihin hommaan hakeutua kärsimään ja muitakin piinaamaan.

Vierailija
114/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkööt mieluummin mäkkäriin tai siivoamaan. 

Eipä niitäkään paikkoja kaikille nuorille ole ja osalle puhelinmyyntityö voi sopia paremmin työaikojen puolesta.

Ihan käsittämätöntä, että tuollaiset aktiiviset nuoret nähdään pahana asiana. 

Puhelinmyynti on kotirauhan häirintää ja huijaamista.

Ei ole laissa kiellettyä. Säädettyä on siten että on katuma-aika pari viikkoa jolloin voi purkaa sopimuksen. 

Ja jos sitä katuma-aikaa aikoo hyödyntää, täytyy etsiä sopimuspaperista se pienellä präntätty irtisanomisohje ja olla näppäränä soittamassa aspalle parillisina viikonpäivinä kello 11.01 - 11.03 välisenä aikana tai jotain muuta ihmeellistä höttöä. Mieluummin jättää vastailematta yhteenkään puheluun niin ei tarvitse tuohon rumbaan mennä.

Vierailija
115/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten syöpäsäätiö kerää isoimmat rahat pomoille ja työntekijöille.Tuttava tienaa suuresti kerjäämällä rahaa syöpälapsille ,ja yli 90 % täällä Ruotsissa menee toisten taskuun .Joku hullu prosentti itse asiaan. 

Paras tarkistaa anína miten rahat sijoitetaan. Vaikka soittaa ko säätiölle. 

En voi ymmärtää ihmisiä, jotka lahjoittaa järjestöjen kautta. Järjestön kulut on yleensä järjettömät, ja johtaja saa satojen tuhansien palkan vuodessa.

Itselläni on sukulaisissa ja muutenkin lähipiirissä työttömiä, yksi mielenterveysongelmista kärsivä, yksi joka on vammautunut vakavasti onnettomuudessa sekä vanhoja ihmisiä, jotka tarvitsevat apua. Heitä autan silloin kun itselläni on varaa! En voisi ikinä sitoutua johonkin kuukausilahjoittajaksi, kun itselläkin on joinakin kuukausina tiukkaa. Se on sellaista varakkaiden ylellisyyttä. Ja mieluummin annankin lähiapua enkä rahoita mitään organisaatioita.

Joillekin annan rahaa tai ostan jotain kivaa, esim. ruokakorin jouluna tai juhannuksena selviytymyspakkauksen (olutta, makkaraa, saippuaa, lahjakortin johonkin ruokapaikkaan tai vähän rahaa). Antaa voi sillä lailla hienosti, ettei toinen jää kiitollisuudenvelkaan, esim. kylätuliaisena.

Vierailija
116/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten syöpäsäätiö kerää isoimmat rahat pomoille ja työntekijöille.Tuttava tienaa suuresti kerjäämällä rahaa syöpälapsille ,ja yli 90 % täällä Ruotsissa menee toisten taskuun .Joku hullu prosentti itse asiaan. 

En voi ymmärtää ihmisiä, jotka lahjoittaa järjestöjen kautta. Järjestön kulut on yleensä järjettömät, ja johtaja saa satojen tuhansien palkan vuodessa.

Itselläni on sukulaisissa ja muutenkin lähipiirissä työttömiä, yksi mielenterveysongelmista kärsivä, yksi joka on vammautunut vakavasti onnettomuudessa sekä vanhoja ihmisiä, jotka tarvitsevat apua. Heitä autan silloin kun itselläni on varaa! En voisi ikinä sitoutua johonkin kuukausilahjoittajaksi, kun itselläkin on joinakin kuukausina tiukkaa. Se on sellaista varakkaiden ylellisyyttä. Ja mieluummin annankin lähiapua enkä rahoita mitään organisaatioita.

Joillekin annan rahaa tai ostan jotain kivaa, esim. ruokakorin jouluna tai juhannuksena selviytymyspakkauksen (olutta, makkaraa, saippuaa, lahjakortin johonkin ruokapaikkaan tai vähän rahaa). Antaa voi sillä lailla hienosti, ettei toinen jää kiitollisuudenvelkaan, esim. kylätuliaisena.

Kiva lukea että välität ja sinun lahjat ovat juuri niitä, mitä vähävaraiset tarvitsevat. 

Vierailija
117/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei voi pakottaa töihin Suomessa.

Meillä on liian hyvä sosiaaliturva, jos tuo on totta.

Kyllä työntekoa voidaan vaatia,ilmaistyötä puhelinmyynnissä ei.

Vierailija
118/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi tehdä sitä työtä. Vi***taa joka kerta kun joku vie aikaani soittamalla noita idiooottipuheluita. En koskaan osta mitään heiltä.

Samaa mieltä. Kriminalisoitava koko ala.

Äsken täällä yksi hörhö piti normaalina että puhelinmyyjä ei saa palkkaa soittelustaan.

Vierailija
119/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Pitäisi lailla kieltää. Tässä taannoin oli joku lehtijuttukin siitä että ihmisiltä menee tärkeitä puheluita ohi kun eivät enää vastaa puhelimeen jos numeroa ei tunnista. Niin on mennyt minultakin ohi, miksei tätä saada kiellettyä, mitkään suoramarkkinointikiellot ei vaikuta mitenkään vaan silti häiriköidään.

Pahin häiriköijä on Hohde-kosmetiikka/bambusukka/Suomen terveysravinto-pulju. Vuosia soitelleet. Ei mene perille etten tilaa mitään.

Vierailija
120/120 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva lukea että välität ja sinun lahjat ovat juuri niitä, mitä vähävaraiset tarvitsevat. 

Toivottavasti ovat! Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi