Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hirveimmän makuinen asia, mitä olet maistanut??

Vierailija
12.08.2022 |

Itselläni se on oltava xtran nakit. Niitä ei suostu edes koira syömään.

Kommentit (220)

Vierailija
81/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ayahuasca -juoma. 

Mitä tämä on, kiinnostaa?

Shamaaninen pyhä lääkekasviuute, laillinen Etelä-Amerikassa. Nautitaan järkyttävän makuista juomaa, joka aiheuttaa varsin todennäköisesti oksennusreaktion ja sen jälkeen usein varsin syvällisiä visioita. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Just katselin videota, jossa porukka vetää tuota. Miten kukaan voi saada nautintoa tollaisesta myrkytys- ja allergiareaktiosta? Hyi hele

Nuo on vain sivuasia siinä kokemuksessa. Se mitä haetaan on tajunnan rajojen laajentumisen kokemus, pääsy kosketuksiin oman alitajunnan (ja joidenkin uskomusten mukaan myös henkimaailman) kanssa. Itse pääsin vuosia jatkuneesta masennuksesta tällaisella terapialla. Taikasieniä käytetään samaan.

Vierailija
82/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimakea harmahtava kilju, jota erehdyin joskus maistamaan. Kuin kuraveteen olisi sekoitettu makeutusainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SALMIAKKI

Vierailija
84/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ayahuasca -juoma. 

Mitä tämä on, kiinnostaa?

Shamaaninen pyhä lääkekasviuute, laillinen Etelä-Amerikassa. Nautitaan järkyttävän makuista juomaa, joka aiheuttaa varsin todennäköisesti oksennusreaktion ja sen jälkeen usein varsin syvällisiä visioita. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca

Just katselin videota, jossa porukka vetää tuota. Miten kukaan voi saada nautintoa tollaisesta myrkytys- ja allergiareaktiosta? Hyi hele

Nuo on vain sivuasia siinä kokemuksessa. Se mitä haetaan on tajunnan rajojen laajentumisen kokemus, pääsy kosketuksiin oman alitajunnan (ja joidenkin uskomusten mukaan myös henkimaailman) kanssa. Itse pääsin vuosia jatkuneesta masennuksesta tällaisella terapialla. Taikasieniä käytetään samaan.

Mun katsomalla videolla porukka sai vain huuto-oksennuksen puoleksi tunniksi, turvonneet kasvot ja lievän euforisen tunteen.

Vierailija
85/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grappa

Minulla myös grappa, aivan järkyttävää, kuin mopobensaa joisi!

Sitten ette ole saaneet hyvää grappaa! Parhaimmillaan ihanan pehmeää ja hedelmäistä

Vierailija
86/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto, valko- ja sinihomejuusto ja ylipäätään monet juustot. Pilaavat kaiken mihin niitä laitetaan, enkä pysty syömään juustotarjottimelta edes hedelmän palaa, jos siihen on tarttunut juuston haju/maku.

Muutenkin juustotarjottimet on täynnä pahoja ruokia, vain hedelmät niistä syötäviä.

Hedelmät, oliivit ja oliivinlehtikääryleet jees, mutta kaikki juustot ja kinkut hyi helvettttti. Myös suolakeksit on sen verran pahoja, että en niin turhia kaloreita viitsi syödä.

Vierailija
87/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohenjuusto, valko- ja sinihomejuusto ja ylipäätään monet juustot. Pilaavat kaiken mihin niitä laitetaan, enkä pysty syömään juustotarjottimelta edes hedelmän palaa, jos siihen on tarttunut juuston haju/maku.

Muutenkin juustotarjottimet on täynnä pahoja ruokia, vain hedelmät niistä syötäviä.

Hedelmät, oliivit ja oliivinlehtikääryleet jees, mutta kaikki juustot ja kinkut hyi helvettttti. Myös suolakeksit on sen verran pahoja, että en niin turhia kaloreita viitsi syödä.

Ai niin, yksi unohtui; lammas kaikissa muodoissaan.

Vierailija
88/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapansilakka huuhtelemattomana. Huuhdeltuna sitä voi leivän kanssa syödäkin.

Vierailija
89/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapuolelle menee täälläkin. Riga Balsam ja Fernet Branca. Puistattaa ihan. 

Vierailija
90/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli! Oksennusrefleksi tulee välittömästi, jos jostain ruuasta eksyy sipulinpala suuhuni 🤢

Vierailija
91/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki einesvalmiskakkaruuat, paitsi poislukien maksalaatikko

Et siis osaa valmistaa maksalaatikkoa itse?

Osaan valmistaa kyllä ruokaa. Se on minun harrastus. Mutta kerran tai kaksi kuukaudessa ei vain ehdi tekemään ruokaa. Valmismaksalaatikko on minulle pikaruokaa, koska en syö mäkkärissä tai muussa vastaavissa porsaan syöttölaitoksissa.

Mäkkäristä saa esim salaattiaterian, joka on todennäköisesti monta kertaa terveellisempää kuin sun tekeleesi.

Vierailija
92/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimakea harmahtava kilju, jota erehdyin joskus maistamaan. Kuin kuraveteen olisi sekoitettu makeutusainetta.

Ei kannata juoda keskenkäynyttä ja kirkastus on kanssa ihan kiva jos kiljua pitää juoda.

Vierailija
93/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran keksin laittaa melassia mustaan kahviin, että saa muka todella aromikkaan tumman kahvin.

En ole koskaan juonut tervaa, mutta luultavasti maistuu samalta.

Vierailija
94/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaa, oksensin kaikki sen päivän ruuat ja yökköilin pitkään vaikka pesin suun ja hampaat. Se oli varmasti ensimmäinen ja viimeinen kerta. 🤮🤮🤮🤮🤮

Mulla oli yksi tuommoinen kokemus. Onneksi oli tullut maistettua aiemminkin, etten kuvitellut aina olevan tuommoista. Sen jälkeen olen vältellyt niitä miehiä, jotka eivät suostu syömään kasviksia, elävät roskaruualla ja juovat paljon kaljaa. Elämäntavoilla suuri merkitys.

Yks exä sano että krapulaisen minun siemenneste maistuu parhaalta 😁 Kuulemma mukavan makealta. Siitä ei kuulemma pitänyt kun olin joskus aikanaan vhh:lla.

Vierailija
95/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakki ja whisky.hyi helevata!Miten joku voi juoda niitä🤮

Vierailija
96/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ayahuasca -juoma. 

Missä olet saanut sitä maistaa?

Vierailija
97/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grappa

Minulla myös grappa, aivan järkyttävää, kuin mopobensaa joisi!

Sitten ette ole saaneet hyvää grappaa! Parhaimmillaan ihanan pehmeää ja hedelmäistä

Ne grapan sikunaöljyt eivät todellakaan ole kaikkien makuun. Grappa on viinirypäleistä keitettyä huonoa pontikkaa. Pienenä määränä kielen päälle raskaan aterian jälkeen on kumminkin kulinaristisesti mielekäs, toisin kuin pontikan juominen seurustelujuomana humaltumistarkoituksessa. Varastoinnin aikana sikunaöljyt esteröityvät jossain määrin, ja niistä tulee hedelmäistä makua. Oikeassa grapassa on kuitenkin jossain määrin sikunaöljyjä mukana.

Vierailija
98/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalle mennyt mozzarella. Huh saakeli sentään.

Vierailija
99/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki einesvalmiskakkaruuat, paitsi poislukien maksalaatikko

Et siis osaa valmistaa maksalaatikkoa itse?

Osaan valmistaa kyllä ruokaa. Se on minun harrastus. Mutta kerran tai kaksi kuukaudessa ei vain ehdi tekemään ruokaa. Valmismaksalaatikko on minulle pikaruokaa, koska en syö mäkkärissä tai muussa vastaavissa porsaan syöttölaitoksissa.

Mäkkäristä saa esim salaattiaterian, joka on todennäköisesti monta kertaa terveellisempää kuin sun tekeleesi.

Mäkkärin salaattiateria on ravinneköyhä, lähinnä roskaruokaa. Normaali kotiruoka on terveellisempää.

Söin aiemmin usein ravintoloiden parempia salaattiannonsia. Kaloreita tuli eniten kastikkeista ja leivästä, vihannekset olivat kuitenkin monipuolisempia, ei ollut terveellinen ruokavalio sekään.

Vierailija
100/220 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata juoda keskenkäynyttä ja kirkastus on kanssa ihan kiva jos kiljua pitää juoda.

Kilju kannattaa kuumentaa kannen alla sen verran että hiiva kuolee. Sen jälkeen kirkastuukin nopeasti. Säilytys vähentää kiljunkin rähinän määrää, jos sitä nyt haluaa vältellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan