Mikä on hirveimmän makuinen asia, mitä olet maistanut??
Itselläni se on oltava xtran nakit. Niitä ei suostu edes koira syömään.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Durian-hedelmä. Rohkaistiin syömään että ei maistu sille mille haisee. No maistui juurikin sille, oksennus sentään.
Hapansilakat. Islannissa hapatettu hai.
Kalanmaksaöljy.
Marmite ja Vegemite
Koiran pusut, kun oli syönyt mädäntynyttä kissanraatoa juuri hetki sitten
Kuka pervo nyt koiraansa pussaa tai vielä pahempaakin? zoonoosi sairaudet leviää.
Likainen pillu...
Never again!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki einesvalmiskakkaruuat, paitsi poislukien maksalaatikko
Et siis osaa valmistaa maksalaatikkoa itse?
Osaan valmistaa kyllä ruokaa. Se on minun harrastus. Mutta kerran tai kaksi kuukaudessa ei vain ehdi tekemään ruokaa. Valmismaksalaatikko on minulle pikaruokaa, koska en syö mäkkärissä tai muussa vastaavissa porsaan syöttölaitoksissa.
Mäkkäristä saa esim salaattiaterian, joka on todennäköisesti monta kertaa terveellisempää kuin sun tekeleesi.
Mäkkärin salaattiateria on ravinneköyhä, lähinnä roskaruokaa. Normaali kotiruoka on terveellisempää.
Söin aiemmin usein ravintoloiden parempia salaattiannonsia. Kaloreita tuli eniten kastikkeista ja leivästä, vihannekset olivat kuitenkin monipuolisempia, ei ollut terveellinen ruokavalio sekään.
Vai ravinneköyhiä.
Ja kuitenkin sun kotona samoista raaka-aineista tekemäsi pöperöt ovat jotenkin maagisesti ylivertaisen terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Likainen pillu...
Never again!!!
Samat sanat saippualla pestystä pillusta. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijan spermaa. Jotain niin järkyttävän makuista, ryntäsin vessaan oksentamaan.
On jo aikaa. Eka kerran otin suuhun. Yö käytti niin paljon, että sylkäisin sen sulhasen suuhun hätäpäissäni. Kummatkin oksenneltiin pitkin lattiota. Se kerta jäi viimeiseksi.
Kiitos päivän nauruista. Kuvittelin tilanteen livenä. 😄😂😂😄😂😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Likainen pillu...
Never again!!!
Ite joskus ihan muna pystyssä nuolin koko päivän helteessä muhinutta persereikää. Kaikkea se kiima teettää
Unicum-likööri, jota kaveri toi testiin Unkarista. Ainoa alkoholijuoma (tai ylipäätään mikään asia), jota maistaessa olen joutunut nielemään oksennusta. Never again!
Corsodyl-suuvesi
Valkohomejuusto + appelsiinimehu
Likainen pillu. Olin oksentaa. Naiset, peskää se alapäänne!
Kinkkumunakas aikoinaan koulussa.
- N43
En maistanut kun henki salpautui pelkästä hajusta - tuli siis oikeasti kouristus kurkunpäähän. Tämä oli varusmiespalveluksessa, kun kesähelteessä vietetyn leiriviikon jälkeen tyhjennettiin kalakeittotonkaa, joka oli muhinut muutaman päivän.
Löysin pienenä aamupalajuuston siivun vedestä lillumasta ihan rannan tuntumassa. Joku oli sen sinne nakannut varmasti monta päivää aiemmin. Tottakai sitä piti typeränä ja tietämättömänä pikkupenskana maistaa. Se maku ei unohdu ikinä, muistan vieläkin tismalleen kuinka kamala maku jäi pitkäksi aikaa suuhun. Mikään, edes surströmming ei mene sen edelle.
Maksa. Hyi helvetin saatana. Maksa on siipan herkkua, ja kun se paistaa sitä niin hajukin on aivan kusisen karsea. Samaan sarjaan menee kyllä munuaiset ja kieli.
Piimä haisee ja maistuu ihan hirveältä.
Muikkukeitto, jossa ei ole mitään muuta kuin muikkua ja vettä. Ei suolaakaan, ei mitään muuta. Yhdet tuttavat tekee tuota ja itse kehuvat, kuinka hirveän hyvää tulee ilman mitään mausteita . Aivan järkyttävää syömäkelvotonta, harmaata kuraa. Kerran erehdyin ottamaan, en ikinä enää.
Ei niitä pidäkään juoda.
Niitä siemaillaan.